Kaj je team building in kako nam lahko koristi?

Team building lahko poimenujemo vsako skupno preživljanje prostega časa zaposlenih izven poslovnih prostorov podjetja. To je lahko piknik, rafting, obisk adrenalinskega parka, kreativna delavnica, reševanje težavnih nalog, snemanje reklame, impro delavnica, iskanje skritega zaklada…
Prisluhnite svojim strankam

Prisluhnite svojim strankam (Vir slike: sxc.hu)

Skratka – vsaka situacija, ko zaposlene umaknemo iz delovnega mesta v sklopu podjetja. 

Slovenska podjetja team buildinge največkrat uporabljajo zgolj za druženje zaposlenih. Ne razumeti napačno – tudi takšna prosta druženja imajo nekatere prednosti. Tudi takšne aktivnosti zaposlenih imajo lahko ob dobri organizaciji pozitivne učinke, samo potrebno se jih je zavedati in jih v okviru team buildinga pravilno formulirati ter iz takšnih druženj potegniti maksimalno.

Mešano druženje in igranje premišljeno izbranih iger lahko pripelje do tega, da v podjetju začnemo razbijati različne skupinice in povečujemo pripadnost podjetju, kolegialnost, zaposlene premešamo in tako poskrbimo za izboljšanje odnosov in razumevanja.

Poglejmo si na primer igranje nogometa med oddelkom Ljubljane in Maribora. Seveda je takšno igranje s stališča navijačev zanimivejše, toda s strani podjetja popolnoma zgrešeno. Razen tega, da si bosta zaradi tekmovalnosti oddelka skočila v lase, se ne bo zgodilo nič ugodnega za izboljšanje odnosov! Dovolj bi bilo že žrebanje ekip, manjša prilagoditev pravil in dobili bi nova poznanstva, nepozabno zabavo in na koncu skupni nogometni tim podjetja!

Potrebno se je vprašati, na katerem nivoju je vaša ekipa? Tako kot gradimo hišo, gradimo tudi ekipo. Začeti je potrebno pri temeljih in biti pri izbiri team buildingov izredno previden. V nasproten primeru lahko kar hitro postanejo aktivnosti podjetja zaposlenim v napoto.

Na razpolago je ogromno različnih programov team buildinga. Na voljo so kreativni, adrenalinski, poučni, tekmovalni, strokovni ipd… Zelo koristne za podjetja so lahko kreativne delavnice, kot na primer snemanje video reklame za izdelek vašega podjetja. Le kdo se ne želi preizkusiti v vlogi režiserja, igralca ali scenografa?

S snemanjem takšnega oglasa lahko pridete do novih idej za oglase, zaposleni bodo s tem pridobili nova znanja ali morda predstavili svoje mnenje o izdelku na drugačen način. Mogoče ravno preko igre najdete med svojimi sodelavci kreativne ljudi in jih tudi vključujete v kreativne projekte.

Pri izbiri team buildingov je pomembno, da direktor skupaj s kadrovnikom in vodjami oddelkov razmišlja o ciljih team buildinga in jih poskuša usmeriti v korist podjetja. Potrebno je le dobro razmisliti na katerem nivoju je vaš team ter poiskati primerne aktivnosti in zanesljivega izvajalca team buildingov. Pa veliko užitkov pri grajenju vašega team-a!

Avtor prispevka je Matjaž Jug.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje