Kaj je tisto, kar vaš startup nujno potrebuje za uspeh?

Morda je okolica res mnenja, da vašemu startupu ni usojeno uspeti, toda le od vas je odvisno, ali boste njihove črne napovedi uresničili ali ne. To lahko storite tako, da poskrbite za ključen element v podjetništvu - za vaše stranke.
Kaj je tisto, kar vaš startup nujno potrebuje za uspeh?

Kaj je tisto, kar vaš startup nujno potrebuje za uspeh? (Vir slike: sxc.hu)

Gene Marks, predsednik svetovalnega podjetja The Marks Group PC in pisec šestih knjižnih uspešnic, je tekom svoje kariere opazil veliko startup podjetnikov, ki so pozabili na ključen element v poslu – na svoje stranke. In prav to je sčasoma povzročilo propad njihovega mladega podjetja!

Ponavadi je zasutost s številnimi opravili, s katerimi se sooča vsak lastnik mladega podjetja, krivec, da pride do zanemarjanja tega bistvenega elementa v podjetništvu. Potrebno je namreč dokončati gradnjo produkta ali dokončati razvoj aplikacij, ki so pravzaprav sploh botrovale nastanku startupa, pa tudi izdelati predstavitveno spletno stran, najti primerno računovodstvo, poskrbeti za upoštevanje vseh zakonsko določenih rokov ipd., poleg vsega naštetega pa skrbeti še za marketing, prodajo in stranke

Ponavadi traja kar dve leti, da startup sploh postane profitabilen, a le, če podjetnik v tem času ni zanemarjal omenjenih področij. Zato raje, namesto da bi razmišljali o velikih načrtih, ki jih imate s svojim podjetjem, svoj čas namenite iskanju stroškovno najbolj optimalnih načinov trženja in marketinga ter iskanju in prepričevanju potencialnih kupcev, da svoj težko prisluženi denar porabijo za nakup vašega produkta ali storitve. 

Pri tem se ne boste le naučili ogromno o poslovanju podjetja, temveč tudi ustvarili številke, ki vam lahko močno pomagajo v prihodnosti v primeru, da boste iskali finančno injekcijo poslovnega angela ali investitorja.

Vir: Entrepreneur

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje