Kaj je varneje, odprto ali zaprto?

Richard Ford, iz Floridskega Inštituta za Tehnologijo, je objavil kratek članek na temo računalniške varnosti, kjer primerja odprto-kodno programsko opremo z zaprto-kodno.
Kaj je varneje, odprto ali zaprto?

So pingvini res varnejša izbira od oken?

Tako ena kot druga stran ima svoje zagovornike, članek pa nudi relativno objektiven pogled na tematiko. Podjetje, kakršno je denimo Microsoft, zagovarja zaprto-kodne rešitve, saj naj bi bilo težje odkriti varnostne napake in luknje. Na drugi strani pa razvijalci odprto-kodnih programov trdijo, da se ravno zaradi možnosti vpogleda v programsko kodo programov poveča možnost, da se napake odkrijejo in tako hitreje popravijo. Ford obrazloži bistvene razlike med pristopom k varnosti pri obeh načinih razvoja, tako iz oči napadalca kot navadnega uporabnika. Dalje omeni modela, ki se uporabljata pri obveščevanju skupnosti o morebitnih varnostnih pomankljivostih ter ju primerja med seboj. Omenja tudi vpliv zaupanja v proizvajalce programske opreme, na koncu pa se dotakne tudi znane (in marsikdaj zloglasne) parole, da so nekateri sistemi bolj varni, ker so manj razširjeni.

Čeprav je nekaj pametnih argumentov na obeh straneh, pa se nam vseeno zdi, da več glav več ve. Dejansko gre pri večjih odprto-kodnih projektih, kakršni so Apache, MySQL in nenazadnje tudi Linux, za ogromno maso razvijalcev in programerjev, konec koncev pa te programe uporabljajo tudi največja podjetja v IT industriji.

Vir: ACM Queue

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje