Kaj loči zaposlenega ekonomista od brezposelnega?

Odgovor je neformalno pridobljene izkušnje in nekaj sreče. Tako kaže anketa, ki so jo na Zavodu Nefiks izvedli med več kot 100 delodajalci iz različnih sektorjev. Te čedalje bolj zanima, kaj mladi zares znajo, pri tem pa to, kje so znanje pridobili, ni tako zelo važno!
Kaj loči zaposlenega ekonomista od brezposelnega?

Kaj loči zaposlenega ekonomista od brezposelnega? (Vir slike: Nefiks)

Nekaj sreče

Ta je odvisna predvsem od tega, kako si je kandidat za delo uspel zagotoviti možnost predstavitve delodajalcem. V anketi delodajalci dopuščajo največ možnosti za srečanje z iskalci zaposlitve na tri načine: s prijavo na razpisano prosto delovno mesto (85 odstotkov) s pošiljanjem ponudb za delo (51 odstotkov) ter, ko kandidata kdo priporoči (46 odstotkov). To, da pa nekoga priporočijo, je odvisno od tega, koliko se je drugje že izkazal. Pomembno je, da se pri vsem, kar počnemo, maksimalno izkažemo.

Pridobljene izkušnje

Kompetence, ki jih poleg tistih, ki so jih mladi pridobili v šolah, delodajalci iščejo, so učinkovita komunikacija (65 odstotkov), sposobnost timskega dela (63 odstotkov), analitično razmišljanje (34 odstotkov) ter sposobnost trženja in prodaje (31 odstotkov). Tukaj niti med različnimi sektorji ni veliko razlik.

Uroš, ki je kompetence pridobival v Zaposlitvenem klubu za mlade: »Delodajalci iščejo tudi energijo, žar in motivacijo, saj po tem sklepajo, da si se pripravljen učiti in truditi – to je pomembno za njihov poslovni uspeh«.

Ni pomembno kje!

Delodajalcev ne zanima kje njihovi (bodoči) zaposleni kompetence razvijajo – pač pa se jim zdi najbolj pomembno to, da jih imajo. Tako je odgovorilo 70 odstotkov vprašanih v anketi, ob tem, da se jim zdi pomembno tudi neformalno izobraževanje, od tega se zdi 22 odstotkov delodajalcem ključno. 

Kompetence je potrebno primerno prikazati

Če znamo kompetence predstaviti smiselno, sistematično, na enem mestu, ter po možnosti tako, da so s strani prejšnjih delodajalcev ali mentorjev tudi potrjene – to delodajalce prepriča. Ko so jim pokazali izpis iz Nefiksa, ki vključuje vse navedeno, je samo 12 odstotkov delodajalcev izjavilo, da kandidat ne bi bil nič bolj opažen, kot drugi. Vsi ostali bi takšnega kandidata opazili, 26 odstotkov pa bi ga, če bi izpolnjeval pogoje zagotovo povabilo na razgovor.

Direktorica Zavoda Nefiks, Martina Mrakovčić: »Beleženje se splača, kar se je potrdilo že pri številnih mladih. Nefiks jih je pripeljal korak dlje, nekatere pa tudi v službo, ki je sicer ne bi dobili!«.

 Vir: Nefiks

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje