Kaj morajo tržniki vedeti o klepetalnih robotih?

Klepetalni roboti so v zadnjem času izjemno priljubljeno orodje, ki ga za komunikacijo s strankami uporablja vedno več podjetij. Za vse, ki se ukvarjajo s področjem digitalnega trženja in si želijo začeti uporabljati klepetalne robote, smo pripravili nekaj nasvetov.
Kaj morajo tržniki vedeti o klepetalnih robotih?

Klepetalne robote za komunikacijo s strankami uporablja vedno več podjetij. (Vir slike: Bigstockphoto)

Klepetalni roboti (angl. chatbots) omogočajo podjetjem in blagovnim znamkam, da v velikem obsegu komunicirajo s svojimi strankami na oseben način. Namen robotov je oblikovanje osebnih, nemotenih in pristnih uporabniških izkušenj, kar še posebej cenijo pripadniki milenijske generacije. Poleg tega so klepetalni roboti del mobilnih aplikacij za pošiljanje sporočil – to je najhitreje rastoč sektor na področju družabnih omrežij v zadnjih petih letih.

Podjetja in blagovne znamke ne morejo več ignorirati trženjskega potenciala mobilnih aplikacij za pošiljanje sporočil. Končni cilj podjetij, ki se ukvarjajo z razvojem teh aplikacij, je, da bi mobilno komuniciranje postalo platforma, ki bi zajemala vsa področja posameznikovega življenja. Kmalu bomo lahko prek njih plačevali storitve, dostopali do vizualnih vsebin (emoji, nalepke itd.), nakupovali ali poklicali taksi. Zato se podjetjem, ki so zamudila marketinški razcvet Twitterja in Facebooka, zdaj ponuja nova priložnost, da se pridružijo trendu.

Odkar so se klepetalni roboti pojavili na prizorišču, so medijske hiše, e-trgovine in celo znamke ličil ustvarile različne robote: nekateri vam lahko pomagajo najti službo, drugi prinašajo aktualne novice o političnem dogajanju, tretji vam lahko pomagajo pri rezervaciji hotela. Obstaja celo robot, ki vam svetuje na področju ljubezenskega življenja.

Veliko podjetij se torej podaja v svet kleptalnih robotov, vendar marsikdo ne ve, kje in kako začeti. Če ste tudi sami med njimi in se ukvarjate s trženjem, upoštevajte naslednje nasvete.

1. Oblikujte širšo mobilno strategijo

Potrošniki danes komunicirajo na drugačne načine kot pred petimi ali desetimi leti. Sporazumevanje se je s pomočjo mobilnih aplikacij za pošiljanje sporočil preselilo v digitalno okolje in na manjše zaslone. Tem spremembam so se prilagodila tudi podjetja, ki so morala zamenjati zastarele načine oglaševanja.

Pojavile so se nove oglaševalske taktike in strategije. Med njimi so tudi klepetalni roboti. Vsaka uspešna oglaševalska kampanja mora biti del širše strategije – v primeru klepetalnih robotov je to strategija mobilnega komuniciranja. Zagotoviti morate usklajeno delovanje svojih ciljev, ključnih kazalnikov uspešnosti, ključnih sporočil in kreativnih vsebin.

2. Poiščite pravega partnerja

Po pripravi strategije za mobilno komuniciranje morate najti partnerja, ki vam bo pomagal pri izvedbi. Pri tem morate biti pozorni na več kriterijev. Prvič, poiščite partnerja, ki je pripravljen razvijati vašo strategijo in vam pomagati pri doseganju zastavljenih ciljev na različnih aplikacijah za pošiljanje sporočil.

Pomembno je tudi, da vam partner omogoča dostop do sprotnih analiz uspešnosti kampanje, vključno s številom prebranih sporočil, povprečno dolžino pogovorov, uspešnostjo vodenja strank po prodajnem lijaku itd. Na podlagi pridobljenih podatkov boste lahko opazovali obnašanje uporabnikov in sproti prilagajali svoje delovanje, kar bo vodilo do večje uspešnosti kampanje.

3. Nadgradite uporabniško izkušnjo

Tako kot za druge marketinške oziroma oglaševalske kampanje je tudi za klepetalne robote značilno, da najbolje delujejo v sodelovanju z drugimi uporabniškimi izkušnjami. Klepetalni roboti sami zaenkrat še ne morejo ohraniti zanimanja in angažmaja uporabnikov.

Če želite, da bi vaš klepetalni robot deloval uspešno, morate v svojo kampanjo vključiti še druge elemente; če je vaš cilj, da bi uporabniki naložili vašo aplikacijo, obiskali spletno stran ali si ogledali video, jih morate k temu neposredno povabiti. Dalj časa ko zadržite pozornost uporabnikov, bolj verjetno je, da bodo opravili nakup, naročili storitev ali sprejeli vašo ponudbo.

Vir: VentureBeat

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. Virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na naši SPOT točki odprete podjetje / spremenite sedež podjetja. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Kakšno vlogo igra avtomatizacija pri uspehu podjetij?

Kakšno vlogo igra avtomatizacija pri uspehu podjetij?

Avtomatizacija v današnjem poslovnem okolju igra zelo pomembno vlogo in lahko za podjetje, ki želi optimizirati svoje procese, povečati učinkovitost in ostati konkurenčno, pomeni preobratno točko na poti do uspeha. Preberite več >>

Kako izplačati Bitcoin – Najboljši načini za izplačilo BTC

Kako izplačati Bitcoin – Najboljši načini za izplačilo BTC

V svetu kriptovalut je Bitcoin kralj, zato je razumevanje, kako ga pretvoriti v tradicionalne fiat valute kot sta EUR ali USD, ključnega pomena. Kripto bankomati so postali ena izmed najbolj priljubljenih metod za izplačilo Bitcoina zaradi svoje dostopnosti in enostavnosti uporabe. Preberite več >>

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

Bodite pripravljeni na kibernetske napade

V dobi, ki jo zaznamujejo naraščajoče kibernetske grožnje in s tem povezani visoki stroški podjetij, se tradicionalni pristopi boja proti kibernetskim napadom kažejo za neuspešne. Preberite več >>

Kako svojim zaposlenim plačati v kriptovaluti?

Kako svojim zaposlenim plačati v kriptovaluti?

Kriptovaluta je prevzela svet in vse več podjetij jo sprejema kot način plačila. Ta digitalna valuta deluje neodvisno od tradicionalnih bančnih sistemov in ponuja različne ugodnosti: varnost, hitrost in nizke transakcijske provizije. Tudi nakazila plač zaposlenim v kripto obliki postajajo vse bolj priljubljena. Preberite več >>

Investicija v proxy se v poslovanju obrestuje

Investicija v proxy se v poslovanju obrestuje

Investicija v proxy se lahko v poslovanju obrestuje, če je pravilno izvedena in v skladu z načrtom poslovanja podjetja. Proxy je lahko koristen pri različnih vidikih poslovanja, na primer pri upravljanju tveganj, izboljšanju učinkovitosti poslovanja, povečanju produktivnosti in prihranku časa ter stroškov. Preberite več >>

Pomen digitalne pismenosti v sodobnem času

Pomen digitalne pismenosti v sodobnem času

Digitalna pismenost je danes ena izmed ključnih vseživljenjskih kompetenc, ki vključuje varno in kritično uporabo tehnologije informacijske družbe pri delu, v prostem času in pri sporazumevanju. Preberite več >>

Spletna banka kot alternativa klasični banki

Spletna banka kot alternativa klasični banki

Spletne banke že dolgo niso več novost. K uporabi nas vabijo predvsem z nizkimi stroški in dobro uporabniško izkušnjo. Nekateri jih že uporabljajo kot svoj edini bančni račun, drugi kot dodatnega. Preberite več >>

Zakaj so spletne igralnice bolj priljubljene od tradicionalnih?

Zakaj so spletne igralnice bolj priljubljene od tradicionalnih?

Tradicionalne igralnice v vse večjem številu dobivajo svoje spletne različice. K temu je v Sloveniji nedvomno pripomogla tudi prenovljena zakonodaja leta 2013. Spletno igralništvo je namreč takrat postalo zakonito. Preberite več >>

Oznake:

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje