Kaj morate storiti na koncu vsakega sestanka?

Pet žab sedi ob ribniku, štiri se odločijo skočiti v vodo. Koliko žab je ostalo ob ribniku? Vseh pet. Veste zakaj? Zato ker se je odločiti ali dejansko narediti nekaj povsem drugega. To še kako velja za poslovne sestanke.
Kaj morate storiti na koncu vsakega sestanka?

Kaj morate storiti na koncu vsakega sestanka? (Vir slike: sxc.hu)

Kolikokrat ste že bili na sestanku, kjer se je veliko odločalo, vendar nič ni bilo narejeno in nihče ni bil za to odgovoren? Če sestanka ne boste zaključili z navodili, kaj mora kdo narediti in do kdaj, potem bo narejeno zelo malo in nihče za to ne bo odgovarjal.

Na sestanku morate vsako temo zaključiti z jasnimi navodili.

Vprašajte

Velikokrat se sestanki zaključijo z naslednjimi stavki:

  • Dobro bi bilo, če …
  • Nekdo naj …
  • Se vsi strinjamo, da …?
  • Lahko poskusiš …?
  • Nadrejeni/stranke/partner želijo, da …

Če želite jasno določiti naloge in odgovornosti posameznikov, morate vprašati v prvi osebi ednine in predhodno jasno razložiti, zakaj je določena stvar nujna.

Kljub temu, da obstaja veliko načinov, kako nekaj vprašati, vam mi predstavljamo nekaj najbolj učinkovitih primerov:

  • Da bomo dosegli A, potrebujemo …
  • Prosim vas, da pripravite B do datuma C.
  • Lahko tebe zadolžim za projekt E?

Pomembni so datumi

Ne glede na to, kaj se dogovorite, vedno določite datum, do katerega mora biti naloga opravljena.

Dobro oblikovano vprašanje bo do sogovornika izvabilo naslednje odgovore:

  • Da, sprejmem.
  • Ne, ne sprejmem.
  • Za sedaj še ne morem sprejeti odgovornosti, ker … potrebujem odobritev, moram nekaj preveriti – sporočim do datuma E, želim predlagati alternativno pot ali sprejmem samo, če dobim F do datuma G.

Vsi ostali odgovori so prazne obljube.

Eni izmed najbolj pogostih odgovorov, ki pomenijo “Ne, tega ne bom naredil,” so:

  • Da, poskusil bom.
  • OK, naj pogledam, kaj se da storiti.
  • Zgleda, da bo šlo.
  • Naj malo podrobneje raziščem zadevo.
  • Nekdo bo že poskrbel za to.

Vsakdo ima svoje razloge, da določeno nalogo sprejme oz. jo zavrne. Obstaja tudi možnost, da nekdo čisto zares ne more sprejeti oz. zavrniti naloge. Takrat:

  • bolj podrobno opredelite nalogo – kako zahtevna je in kaj pričakujete od nekoga, ki jo bo prevzel,
  • se dogovorite za odločitev v točno določenem času,
  • se dogovorite za alternativno nalogo, ki bo rešila isti problem,
  • se dogovorite, da bo nekdo sprejel nalogo pod določenimi pogoji – če se ti spremenijo, lahko prekine z delom.

Vir: linkedin.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje