Kaj morate vključiti v predstavitev pred investitorji?

Pomanjkanje denarnih sredstev je ena največjih težav, s katero se soočajo startup podjetniki. Mnogi izmed njih se zato odločijo, da bodo svojo srečo preizkusili pri investitorjih tveganega kapitala, kar pomeni, da bodo morali najprej pripraviti odlično predstavitev oziroma "pitch".
Kaj morate vključiti v predstavitev pred investitorji?

Kaj morate vključiti v predstavitev pred investitorji? (Vir slike: Freeimages.com)

Marsikaterega podjetnika pomanjkanje denarnih sredstev privede do tega, da se odloči za “pitch” oziroma predstavitev pred investitorji tveganega kapitala. S tem si ne omogoči le možnosti za pridobitev potrebnega denarja za nadaljnjo rast in razvoj podjetja, temveč si ustvari tudi številna nova poznanstva z izkušenimi podjetniki in investitorji.

Da bi se investitor odločil za vložitev sredstev v mlado podjetje, mora podjetnik pri predstavitvi opraviti izjemno delo. Investitorji so namreč zelo previdni, ko je govora o vlaganju njihovega denarja, in se odločijo le za podjetja, ki imajo velik potencial za uspeh. 

Odlična pripravljenost je predpogoj za dober “pitch”

Preden se lotite predstavitve, je dobro, da si pripravite ves potreben material, ki bi vam med nastopom lahko prišel prav: natisnite letake z osnovnimi informacijami o vašem podjetju in glavnih dejavnostih, pripravite poslovni načrt, spišite kratke opise članov ekipe, ustvarite lep grafičen prikaz podatkov o prihodkih in izdatkih in podobno.

Bodite dobro pripravljeni, ko nastopi čas za “pitch”. Najbolje je, da začnete s sistematičnim pregledom poslovanja vašega podjetja. Investitorje boste k podpori vašega projekta najlažje pripravili tako, da jim v najkrajšem možnem času pojasnite najpomembnejše vidike vašega podjetja.

To pomeni, da morate v predstavitev vključiti naslednja področja: 

  • osnovne informacije o vašem produktu/storitvi, za kar ne smete porabiti več kot dva stavka;
  • glavne lastnosti vašega produkta/storitve;
  • prednosti, ki jih bodo uporabniki vašega produkta/storitve uživali;
  • vizualni izgled produkta/storitve, ki ga lahko predstavite v obliki letakov, PPT predstavitve ali delujočega prototipa, če je ta že izdelan;
  • vaše zamisli glede tega, kako naj bi vaše partnerstvo z investitorjem potekalo;
  • partnerska podjetja, s katerimi sodelujete;
  • podatke o prodaji, v kolikor ta že poteka;
  • načrte za prihodnost.

Pomembno je, da se pripravite tudi na številna vprašanja investitorja, ki bodo sledila. Tudi odgovarjanje na vprašanja je namreč del predstavitve in vaši odgovori bodo budno opazovani in ocenjevani. V kolikor imate vprašanja za investitorja, naj ta na vrsto pridejo na koncu. 

Vir: Entrepreneur.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

06.12.2017 od 15:00 do 17:00
MP dogodek: KingsBox: Od študentskega dela do milijona evrov prometa – Luka Železnik in Dejan Kobal

Luka Železnik in Dejan Kobal sta mlada podjetnika, ki sta med študijem vzpostavila blagovno znamko Kingsbox in hitro opozorila nase. Hitro rastoče podjetje se ukvarja s spletno prodajo opreme za funkcionalno vadbo.
Preberite več >>

Blockchain Roadshow: Ljubljana

07.12.2017 od 10:00 do 08.12.2017 20:00
Blockchain Roadshow: Ljubljana

Blockchain Think Tank, Tehnološki park Ljubljana in Zavod mladi podjetnik pripravljamo serijo brezplačnih izobraževanj o tehnologiji blockchain, kriptovalutah in z njimi povezanimi tematikami. Serijo bomo zaključili v Ljubljani, in sicer s kar dvodnevnim dogodkom (7. in 8. december). Obiščite nas v Tehnološkem parku Ljubljana!
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords

07.12.2017 od 16:30 do 08.12.2017 19:30
Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti.
Preberite več >>

Vse za podjetje