Kaj morate vključiti v predstavitev pred investitorji?

Pomanjkanje denarnih sredstev je ena največjih težav, s katero se soočajo startup podjetniki. Mnogi izmed njih se zato odločijo, da bodo svojo srečo preizkusili pri investitorjih tveganega kapitala, kar pomeni, da bodo morali najprej pripraviti odlično predstavitev oziroma "pitch".
Kaj morate vključiti v predstavitev pred investitorji?

Kaj morate vključiti v predstavitev pred investitorji? (Vir slike: Freeimages.com)

Marsikaterega podjetnika pomanjkanje denarnih sredstev privede do tega, da se odloči za “pitch” oziroma predstavitev pred investitorji tveganega kapitala. S tem si ne omogoči le možnosti za pridobitev potrebnega denarja za nadaljnjo rast in razvoj podjetja, temveč si ustvari tudi številna nova poznanstva z izkušenimi podjetniki in investitorji.

Da bi se investitor odločil za vložitev sredstev v mlado podjetje, mora podjetnik pri predstavitvi opraviti izjemno delo. Investitorji so namreč zelo previdni, ko je govora o vlaganju njihovega denarja, in se odločijo le za podjetja, ki imajo velik potencial za uspeh. 

Odlična pripravljenost je predpogoj za dober “pitch”

Preden se lotite predstavitve, je dobro, da si pripravite ves potreben material, ki bi vam med nastopom lahko prišel prav: natisnite letake z osnovnimi informacijami o vašem podjetju in glavnih dejavnostih, pripravite poslovni načrt, spišite kratke opise članov ekipe, ustvarite lep grafičen prikaz podatkov o prihodkih in izdatkih in podobno.

Bodite dobro pripravljeni, ko nastopi čas za “pitch”. Najbolje je, da začnete s sistematičnim pregledom poslovanja vašega podjetja. Investitorje boste k podpori vašega projekta najlažje pripravili tako, da jim v najkrajšem možnem času pojasnite najpomembnejše vidike vašega podjetja.

To pomeni, da morate v predstavitev vključiti naslednja področja: 

  • osnovne informacije o vašem produktu/storitvi, za kar ne smete porabiti več kot dva stavka;
  • glavne lastnosti vašega produkta/storitve;
  • prednosti, ki jih bodo uporabniki vašega produkta/storitve uživali;
  • vizualni izgled produkta/storitve, ki ga lahko predstavite v obliki letakov, PPT predstavitve ali delujočega prototipa, če je ta že izdelan;
  • vaše zamisli glede tega, kako naj bi vaše partnerstvo z investitorjem potekalo;
  • partnerska podjetja, s katerimi sodelujete;
  • podatke o prodaji, v kolikor ta že poteka;
  • načrte za prihodnost.

Pomembno je, da se pripravite tudi na številna vprašanja investitorja, ki bodo sledila. Tudi odgovarjanje na vprašanja je namreč del predstavitve in vaši odgovori bodo budno opazovani in ocenjevani. V kolikor imate vprašanja za investitorja, naj ta na vrsto pridejo na koncu. 

Vir: Entrepreneur.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje