Kaj nam bo v letu 2016 prinesel Facebook?

Avtor Matej Mušič — 15.01.2016
Komentiraj!
Facebook ne želi ostati le družbeno omrežje, temveč bi bil rad vključen v vsak vidik našega življenja, ki ga preživimo na spletu ali pametnem telefonu. V letošnjem letu bomo priča številnim novostim, zaradi katerih bo Facebook postal mnogo več, kot je bil.
Kaj nam bo v letu 2016 prinesel Facebook?

Kaj nam bo v letu 2016 prinesel Facebook?

Predstavljajte si vse najpopularnejše spletne in mobilne storitve združene na enem mestu. Zdi se, da bo to uspelo Facebooku, ki najboljše storitve drugih ponudnikov počasi vključuje v svoje omrežje. Preverite, kaj nam bo ponudil v letu 2016.

Video prenos v živo

Avgusta lani je Facebook predstavil storitev Live Video, ki uporabnikom omogoča pretakanje video vsebin v živo. Podobne storitve sta ponujali že priljubljeni aplikaciji Periscope in Meerkat, a ima Facebook veliko možnosti,  da bo postal ponudnik številka ena, zaradi velikega števila obstoječih uporabnikov, ki jim za storitev ne bo potrebno nameščati novih aplikacij.

Semantično iskanje: kako Google ve, kaj iščem?

Personalizirano iskanje lokalnih podjetij

Facebook že nekaj časa omogoča ocenjevanje in komentiranje mest ter podjetij, sedaj pa s temi podatki želi postati osebni svetovalec pri iskanju najboljših lokalnih ponudnikov. Podobno ponuja že Google, ki v iskalnih rezultatih prednost daje lokalnim podjetjem. V primerjavi z Googlom ima Facebook bistveno prednost v številu vpisanih podjetij in številu ocen, zaradi česar bo lahko ponudil boljše rezultate.

Iskalnik lokalnih podjetij

Facebook za delo v podjetjih

Lansko leto je Facebook naznanil novo različico družabnega omrežja, Facebook at Work, ki bo namenjeno le za delo v podjetjih. Zaprto omrežje, ki bo na videz zelo podobno omrežju za prijatelje, bo omogočalo izmenjavo sporočil le med sodelavci znotraj istega podjetja. Facebook ima dobre možnosti, da bo izpodrinil podobne ponudnike, kot je Slack, predvsem zaradi uporabniškega vmesnika, ki je med uporabniki že dobro poznan.

Nadgrajen iskalnik

Oktobra je Facebook predstavil nadgrajen iskalnik, ki išče po javnih objavah uporabnikov in Facebookovih straneh. Podobno kot pri Googlu, bo seznam rezultatov prilagojen vsakemu uporabniku. Trenutno je funkcija na voljo za vse, ki imajo jezikovne nastavitve nastavljene na angleščino.

Integracija aplikacij Uber in Lyft v Messenger

Pred kratkim je podjetje predstavilo integracijo aplikacij Uber v Messenger. Za iskalce prevozov to pomeni, da ne bodo več potrebovali aplikacije Uber, saj bodo prevoz lahko poiskali in plačali kar v aplikaciji Facebook Messenger. Integracijo lahko kmalu pričakujemo še z aplikacijo Lyft.

Uporabniki bodo prevoz poiskali kar v Messengerju

Nakupovanje preko Facebook

Julija lani je Facebook za spletne trgovine, ki uporabljajo platformo Shopify, dodal možnost prodaje izdelkov kar preko Facebookove strani. Čeprav v lanskem letu rezultati nakupovanja preko družbenega omrežja niso bili pretirano uspešni, bo Facebook letos verjetno še razširil možnosti poslovanja spletnih trgovin.

Branje novic

Omrežje je že nekaj časa priljubljeno mesto za iskanje novic. Da bi izboljšal uporabniško izkušnjo, je v lanskem letu odprl novo platformo za založnike, Instant articles. Ta omogoča, da medijske hiše članke gostijo na Facebookovem strežniku. Preko platforme bodo medijske hiše lažje pridobivale bralce, Facebook pa bo prepričal bralce, da bodo na njem preživeli več časa. Aplikacija je že na voljo za naprave z operacijskim sistemom Android in iOS.

Prodaja vstopnic za dogodke

Omrežje ima že dolgo časa možnost ustvarjanja dogodkov, a so bili uporabniki pri tem zelo omejeni, zato dogodki niso nikoli doživeli velikega uspeha. Facebook zato dogodkom želi dodati številne nove funkcije in boljšo uporabniško izkušnjo. V okviru tega je decembra lani prvim testnim uporabnikom pričel ponujati brezplačno storitev, prodajo spletnih vstopnic za dogodke, na predstavitvenih straneh dogodkov na Facebooku.

Facebook bo prodajal vstopnice za dogodke

Crowdfunding za neprofitne organizacije

V zadnjem času so vse bolj priljubljene platforme za množično financiranje in Facebook želi postati del njih. Trenutno testira možnost donacije organizacijam, registriranim na omrežju. Podjetje se (zaenkrat) osredotoča le na neprofitne organizacije.

Predvajanje glasbe

Pred kratkim je Facebook predstavil storitev Music Stories, preko katere lahko uporabniki poslušajo 30 sekundne izseke ponudnikov Spotify, Apple Music in drugih. Trenutno je storitev na voljo le za uporabnike naprav z operacijskim sistemom iOS. Čeprav Music Stories predvaja glasbo iz drugih virov, pa je mogoče, da bo Facebook v prihodnosti razvil lastno storitev za pretakanje glasbe.

Vir: cision.com

Bi se želeli udeležiti delavnice o oglaševanju na Facebooku?
Obvestili vas bomo o novem terminu in vam poslali uporabne vsebine. Kliknite tukaj >>

shranjeno pod: ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice