Kaj ne odraža poslovnega uspeha?

Avtor Maruša Žibert — 12.01.2015
Komentiraj!
Številke ne lažejo, a pri merjenju vašega poslovnega uspeha se morate osredotočiti na prave številke. Le tiste vam bodo lahko pokazale resničen uspeh, obenem pa bodo lahko vodilo za nadaljnje poslovanje, v pravi smeri.
Kaj ne odraža poslovnega uspeha?

Fotografija je simbolična (Vir slike: YouTube).

Pregledovanje pravih številk in statistik vas lahko popelje na pravo pot. Izmerite lahko karkoli, vendar pa se morate vprašati, kateri podatki vam bodo dejansko pomagali. Kriteriji pri merjenju morajo odsevati vaše tri prioritete: podjetje, ekipo in vas.

Jeff Boss je strnil nekaj statistik oziroma številk, ki vam lahko dajo napačno predstavo o vašem poslovanju.

Število sestankov, ki jih imate vsak dan

Večje število sestankov vam lahko po eni strani koristi, a če od njih nimate nič, z njimi delate izgubo. Premislite, kako so se končali. Ste se dogovorili za tiste stvari, ki ste jih želeli? Vaš izziv ni zbirati ljudi na enem mestu, temveč deliti informacije na tak način, da vam lahko koristijo. Sestanki so obenem tudi priložnost za nova znanja.

Število zabav, na katere ste povabljeni (ali ne)

Zbiranje vabil na zabave ni del testa priljubljenosti. Naj vas ne vodijo interesi posameznikov, temveč ekipe. Če to pomeni, da vas sosed ne bo povabil na božično zabavo, ker ste storili nekaj, kar mu ni po godu, je morda to priložnost za vas: naredite še večjo in boljšo zabavo kot vaš sosed.

Koliko ljudi vas pozdravi

To je sicer del tistega, kar nam povzroča dodatno ugodje, a je lahko precej zavajajoče, saj imamo ljudje različne čustvene potrebe. Nekateri tako hitro pozabijo vse lepe izrečene besede, medtem ko jih nekateri nenehno premlevajo. Lahko le pomeni, da ste postali eden od bolj prepoznavnih obrazov, ne pomeni pa, da je to tudi pokazatelj, kako ste uspešni.

Kako dolga je vaša PowerPoint predstavitev

V poslu ni ničesar nikoli dovolj. Čas je najpomembnejša in najdragocenejša dobrina v naših življenjih, ki obenem predstavlja tudi vrednost naših naporov. Več časa, kot namenite produktom ali ljudem, to direktno odraža, koliko dodatne vrednosti dajete svojemu poslu. Čas, ki ga preživite z ostalimi, gradi zaupanje. Čas, ki namenite poslušanju odzivov, vas definira kot vodje. Če želite prenesti vredno prezentacijo svojim poslušalcem, bodite jasni in jedrnati, da boste lahko namenili več časa svojemu občinstvu.

Zakaj so pomembni podatki v splošnem? Dajejo nam odzive, povratne informacije, ki nam lahko dajo nove usmeritve za prihodnost. A bolj kot spremljanje statistik, je pomembno spremljanje pravih statistik, ki lahko posel odvijejo v pravo smer. V nasprotnem primeru, se premikamo hitreje v napačni smeri.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice