Kaj zaposlenim za pod zob nudijo uspešna podjetja

Avtor Saba Resnik — 27.02.2013
Komentiraj!
Kaj nudite svojim zaposlenim? Kavo, čaj, mleko, sokove in kakšen prigrizek? Vas zanima, kaj nudita svojim zaposlenim veliki in uspešni podjetji, kot sta Twitter in Facebook? V nadaljevanju si lahko preberete, kaj se skriva v hladilnikih uspešnih podjetij in zakaj.
Kaj zaposlenim za pod zob nudijo uspešna podjetja

Kaj nudijo zaposlenim za pod zob uspešna podjetja. (Vir slike: sxc.hu)

Podjetniki zaradi prezaposlenosti pogosto nimajo časa za rekreacijo in zdravo prehranjevanje. Se tudi vi oklepate tega izgovora? Je bila ena izmed vaših novoletnih zaobljub ta, da boste bolj zdravo živeli? Verjamemo, da vam naporen urnik to otežuje. Saj ni treba, da ste v tem sami, zakaj se ne bi vaša celotna ekipa začela prehranjevati bolj zdravo.

Da boste verjeli, da se uspešno podjetništvo in zdravje ne izključujeta, si preberite naslednje primere uspešnih ameriških podjetij in kako ta skrbijo za prehranjevalne navade svojih zaposlenih.

Imejte v mislih, da skrb za zdravje ne vpliva samo na vas, posredno bo pozitivno vplivalo tudi na vaše zaposlene, ki bodo srečnejši, bolj zadovoljni in predvsem bolj zdravi – to upoštevajo tudi nekatera zelo uspešna podjetja, med katerimi najdemo tudi Facebook in Twitter.

Skullcandy in DailyCandy: Zdravo v kombinaciji z nezdravim

Podjetje Skullcandy iz ZDA, ki izdeluje slušalke, ima hladilnik napolnjen s polnozrnatimi in z zdravimi proizvodi, poleg tega pa ima tudi nekaj visokokaloričnih (nezdravih) prigrizkov, ki ljudi enostavno razveselijo. V hladilniku tako zaposleni podjetja Skullcandy najdejo svežo zelenjavo, oreščke, mini pice in tortilje.

V podjetju iz New Yorka - DailyCandy vsakodnevno prispe kar nekaj sladkarij proizvajalcev, ki želijo priti na naslovnico njihove revije. Vso to sladko pregreho v podjetju izravnajo tako, da so naročeni na sveže košarice sadja, zelenjave, zdravih namazov in polnozrnatega peciva, ki jim jih dostavijo vsak dan.

Go Daddy: Vprašajte za mnenje svoje zaposlene

Preden napolnite hladilnik, vprašajte svoje zaposlene, kaj si želijo jesti ali piti. S tem boste kupili stvari, ki jih bodo vaši zaposleni dejansko pojedli oz. popili, poleg tega pa jim boste pokazali, da vam je njihovo mnenje pomembno.

Podjetje, ki prodaja spletne domene, Go Daddy, napolni hladilnik za svoje zaposlene glede na vsakoletne ankete, ki jih ti izpolnjujejo. Del anket sta tako vprašanji »Želite imeti večjo izbiro zdravih proizvodov?« in »Katere proizvode bi želeli imeti na voljo?«

V kolikor ste lastnik startup podjetja in za poln hladilnik še nimate dovolj sredstev, lahko zaposlene vprašate, kakšno vrsto kave si želijo piti ali katere vrste čajev imajo najraje.

UrbanDaddy: Timski pristop do bolj zdravega prehranjevanja

V podjetju iz New Yorka, UrbanDaddy, zaposleni sodelujejo v skupinskih dietah, kot je 21-dnevni program za hitro izgubo telesne teže. V tem obdobju se tudi hladilnik v podjetju napolni z veliko bolj zdravimi produkti in z veliko sveže zelenjave in sadja.

Facebook: Zdravi obroki vedno na voljo

Pri Facebooku imajo zaposleni vedno dostop do zdravega in okusnega obroka. Za tako strategijo so se odločili zato, da zaposlenim ni treba razmišljati, kaj bodo jedli za malico, kdaj bodo jedli in kam si jo bodo šli kupit. Obroki so na voljo vsak dan, tekom celega dneva, in sicer brezplačno - s takšnim pristopom so poleg zadovoljstva zvišali tudi produktivnost zaposlenih.

Twitter: Upoštevajte posebne prehranjevalne navade

Vedno več ljudi se zateka k alternativnim oblikam prehranjevanja, kot sta veganstvo in vegetarijanstvo, po lastni izbiri ali pa zaradi zdravstvenih težav. V takšnih primerih imejte v mislih, kaj ljudje lahko jedo in česa ne smejo in temu primerno napolnite hladilnik.

V pisarnah Twitterja v San Franciscu želijo ustreči najrazličnejšim prehranjevalnim navadam in tako hladilnike napolnijo tudi z veganskimi proizvodi in s takšnimi, ki ne vsebujejo glutena.

Etsy: Ne pretiravajte

Nikar ne zapravite celega premoženja zato, da boste napolnili hladilnik v vašem podjetju. Kljub temu, da je prav, da je hladilnik poln, si morate določiti limit za stroške prehrane in se ga držati. Nikar ne mislite, da ste dolžni zaposlenim nuditi 3 obroke na dan, prigrizke in pijačo.

Podjetje Etsy iz New Yorka svojim zaposlenim dvakrat na teden priskrbi obrok, ki je pripravljen v bližnji restavraciji.

Vir: entrepreneur.com

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice