Kaj obiskovalca spremeni v povpraševalca?

Avtor Domovanje.com — 06.12.2012
Komentiraj!
Cilj spletne strani ni pridobiti obiskovalce. To je samo del poti do cilja. Ta je največkrat izpolnjen obrazec za povpraševanje, včasih tudi nakup, prijava ali kaj drugega. Da se to zgodi, potrebujemo veliko stvari, ena od njih pa je ključna.
Kaj obiskovalca spremeni v povpraševalca?

Kaj obiskovalca spremeni v povpraševalca? (Vir slike: sxc.hu)

Oglejmo si scenarij. Mojca organizira novoletno zabavo za partnerje podjetja. Potrebuje catering. V Google vpiše »catering Ljubljana« in obišče prvih nekaj zadetkov. Da nas najde med njimi, mora biti stran dobro optimizirana. Če je tako, in Mojca pride na našo stran, sta naslednja na vrsti oblikovanje in struktura spletne strani.

Mojca naj na strani čim hitreje najde, kar išče. Za to poskrbi smiselna struktura menijev in poimenovanje menijskih postavk, pogosto pa tudi vsebina vstopne strani in načelo »manj je več«. Mojca klikne na »Catering za podjetja« ali pa celo »Catering za novoletno zabavo podjetja«.

Zdaj je na vrsti vsebina. Ker ljudje na spletu ne beremo dolgih sestavkov, naj posamezno besedilo vsebuje do 1.500 znakov. Vživimo se v obiskovalca in mu podamo informacije, ki jih trenutno potrebuje. Mojco zanima, ali so na voljo prigrizki, ki se jih lahko jé stoje, kakšno je strežno osebje in koliko časa pred dogodkom je treba naročiti. Ugotovi, da vse ustreza njenim zahtevam. Kaj pa zdaj?

To je tista ključna točka, kjer številne spletne strani zatajijo. Medtem, ko si Mojca ogleduje stran, posluša še pogovor sodelavcev, prejme e-pošto, zazvoni telefon... Njena pozornost je razpršena. Da bo izpolnila cilj strani, jo moramo voditi. K temu prispevajo že meniji in vsebine, a to ni dovolj. Potrebujemo še poziv k akciji.

Poziv k akciji je kratko besedilo, običajno v velelniku, ki obiskovalca vodi k izpolnitvi cilja. Najpogostejši primeri so »Pošljite povpraševanje« ali pa »Kontaktirajte nas«. Sodi na gumb, ki vodi do kontaktnega obrazca. Vključimo ga tudi v besedila, kjer ga opremimo s povezavo do obrazca. Ponovimo ga lahko tudi na obrazcu samem. Če sicer na spletni strani velja pravilo »manj je več«, bo tu prav prišlo načelo »več je več«.

Raziskave so pokazale, da prisotnost poziva k akciji lahko poveča število izpolnjenih obrazcev tudi za 30 odstotkov. Pri takšni razliki se mu zagotovo splača posvetiti veliko pozornosti.

Še nimate spletne strani, na kateri bi pozvali k akciji? Stopite v akcijo še danes in pošljite povpraševanje za novo spletno stran!

Vir: Domovanje

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!