Kaj se klika?

Če ste upravljavec družbenih omrežjih, novinar, urednik, ste se zagotovo že vprašali, kakšno vsebino bodo vaši bralci oziroma uporabniki pogosteje kliknili. Skrivnost, kaj naredi viralno objavo ali članek, je razrešena.
Kaj se klika?

Kaj je privlačno na spletu (Vir slike: YouTube)?

Da bi razrešili uganko, se je podjetje Fractl, ki se ukvarja z vsebinskim marketingom, povezalo z analitično usmerjenim podjetjem Buzzsumo. Skupaj so preverili več kot milijon deljenih člankov, ki jih je objavilo 190 najbolj prepoznavnih medijev, na petih družbenih omrežjih. Objave so spremljali šest mesecev, skupno kar 2,7 milijarde deljenj.

Google Plus in Twitter negativca

Kaj so ugotovili? Sedemdeset odstotkov od 500 najpogosteje deljenih vsebin na LinkedInu je pozitivno in sentimentalno obarvanih. Podobno je tudi na Pinterestu, kjer so zaznali, da je 65 odstotkov najpogosteje deljenih vsebin pozitivnih, ravno obratno kot pri Twitterju, kjer je pozitivnih vsebin le 40 odstotkov, kar 46 negativnih, 14 nevtralnih. Podobno so zasledili tudi na Google Plus, in sicer 45 odstotkov pozitivnih vsebin, 38 negativnih, 17 odstotkov pa nevtralnih vsebin.

Negativne vsebine pa kraljujejo na Facebooku, in sicer kar 47 odstotkov je takšnih, sledijo pozitivne vsebine s 36 odstotki in 17 odstotkov nevtralnih. Ali to pomeni, da so uporabniki na LinkedInu bolj srečni in pozitivno naravnani, Facebookovci pa pravi negativci? Ne nujno, opozarja raziskava. Gre za odraz medijev, ki se »oglašujejo« po posameznih platformah.

Torej, kaj se klika? Delujejo naslovi, ki namigujejo na presenečenje. Vendar to ne pomeni, da si lahko privoščimo prilagajanje naslovov, s katerimi zavajamo svoje bralce. V tem primeru nam bo še kako žal.

Kralj v številu deljenj je Facebook

Facebook vodi v številu deljenj. Kako tudi ne, če ima več kot 1,3 milijarde uporabnikov! Nobena druga platforma oziroma družbeno omrežje nima takšnega števila uporabnikov. Čeprav ima kar 62 odstotkov vseh uporabnikov v primerjavi s kar petimi družbenimi omrežji, dobiva 82 odstotkov deljenj, kar pomeni, da so uporabniki zelo povezani s Facebookom.

Najmanjši med največjimi je …

Za primerjavo, Twitter ima kar štirikrat manj deljenj kot LinkedIn, ki šteje sicer podobno število uporabnikov. Prav zato ga je Pew Research Institute poimenoval za najmanjšega med največjimi družbenimi omrežji.

Premislek o tem, kakšna vsebina se bo delila

Tudi med mediji se plete hud boj za pozornost bralcev. Kar 93 odstotkov medijev, ki so bili vključeni v raziskavo, zbere v povprečju manj kot 5.000 deljenj na članek. Le dva, BuzzFeed in ViralNova dosežeta v povprečju več kot 25 tisoč deljenj na članek. Kako jim to uspe? Najverjetneje dajo veliko poudarka na to, kakšne vsebine se bodo delile.

Če ste prisotni na več platformah, a vsem ne posvečate enako količino časa, se ne sekirajte. Tudi večji mediji imajo težave pridobiti zanimanje na več kot eni platformi hkrati. Zato, svetuje Minda Zetlin, soavtorica The Geek Gap, omejite svojo pozornost na eno ali dve platformi.

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje