Kaj se lahko podjetnik nauči iz TV oddaj?

Eno najmočnejših orodij, ki jih lahko uporabite, ko želite povečati spletno prodajo, je pridih humornosti in zanimivosti. Potencialni stranki morate ponuditi zanimivo izkušnjo pri nakupovanju, kar bo močno povečalo verjetnost, da se bo za nakup tudi odločila.
Kolumna: Odprem spletno trgovino in postal bom bogat?

Odprem spletno trgovino in bom bogat? (Vir slike: sxc.hu)

Nakupovanje na vaši spletni strani morate spremeniti v zanimivo izkušnjo, ki bo stranke kar nekoliko zasvojila. Večina spletnih trgovin je narejenih na povsem enak, že standardiziran način, to pa strank ne privablja, kvečjemu prav nasprotno – odbija jih. Da bi povečali prodajo, morate na stran uvesti dodaten faktor – humor in nove informacije.

Vodilne spletne trgovine, kot so Amazon, eBay, Walmart in druge, se posvečajo predvsem izgradnji učinkovitih iskalnikov, pozabljajo pa na ustvarjanje zanimive uporabniške izkušnje za potencialne stranke. Spletna trgovina ne potrebuje večjega števila produktov, temveč več nakupovanja in zabave, k čemur lahko veliko pripomore podajanje zanimivih informacij na strani, navdih in zabava. Prav to pa na večini spletnih trgovin manjka.

 

Obstajajo tudi izjeme, ki se moči dobrega dizajna in predstavitve še kako dobro zavedajo. Med njimi so na primer One King’s Lane, ASOS in Warby Parker, ki so zelo uspešna podjetja in zaradi priljubljenosti med uporabniki rastejo hitro. Podjetja se od konkurence močno razlikujejo, saj se zavedajo unikatnosti posameznega kupca, zato do slednjega dostopajo na humoren način, s tem pa se kupci na stran radi vračajo.

Aktualni sta poslovni oddaji Dragon´s Den in Shark Tank. Imamo tudi slovensko različico >>

Odličen primer dobre prodaje so TV oddaje, ki s humorjem in prezentacijo privlačijo velike množice zvestih gledalcev prav vseh slojev in tako večajo priljubljenost svojih blagovnih znamk. Vsebine izbirajo previdno in premišljeno, saj delujejo po preverjeni formuli – uporabnikom podajo koristne informacije, s pomočjo katerih se lahko kaj novega naučijo, in sicer na humoren način. To pa uporabnike slej ko prej zasvoji!

Vodilo pri postavitvi vaše spletne trgovine naj bosta torej smeh in učenje. Le tako boste pridobili zveste stranke, ki bodo zaupale v vašo blagovno znamko in tudi same poskrbele za odlično promocijo med svojimi znanci in prijatelji!

 

Vir: Young Entrepreneur

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje