Kaj se lahko podjetnik nauči iz TV oddaj?

Avtor Maja Borštnik — 13.11.2012
Komentiraj!
Eno najmočnejših orodij, ki jih lahko uporabite, ko želite povečati spletno prodajo, je pridih humornosti in zanimivosti. Potencialni stranki morate ponuditi zanimivo izkušnjo pri nakupovanju, kar bo močno povečalo verjetnost, da se bo za nakup tudi odločila.
Kaj se lahko podjetnik nauči iz TV oddaj?

Kaj se lahko podjetnik nauči iz TV oddaj? (Vir slike: sxc.hu)

Nakupovanje na vaši spletni strani morate spremeniti v zanimivo izkušnjo, ki bo stranke kar nekoliko zasvojila. Večina spletnih trgovin je narejenih na povsem enak, že standardiziran način, to pa strank ne privablja, kvečjemu prav nasprotno - odbija jih. Da bi povečali prodajo, morate na stran uvesti dodaten faktor - humor in nove informacije.

Vodilne spletne trgovine, kot so Amazon, eBay, Walmart in druge, se posvečajo predvsem izgradnji učinkovitih iskalnikov, pozabljajo pa na ustvarjanje zanimive uporabniške izkušnje za potencialne stranke. Spletna trgovina ne potrebuje večjega števila produktov, temveč več nakupovanja in zabave, k čemur lahko veliko pripomore podajanje zanimivih informacij na strani, navdih in zabava. Prav to pa na večini spletnih trgovin manjka.

Obstajajo tudi izjeme, ki se moči dobrega dizajna in predstavitve še kako dobro zavedajo. Med njimi so na primer One King’s Lane, ASOS in Warby Parker, ki so zelo uspešna podjetja in zaradi priljubljenosti med uporabniki rastejo hitro. Podjetja se od konkurence močno razlikujejo, saj se zavedajo unikatnosti posameznega kupca, zato do slednjega dostopajo na humoren način, s tem pa se kupci na stran radi vračajo.

Aktualni sta poslovni oddaji Dragon´s Den in Shark Tank. Imamo tudi slovensko različico >>

Odličen primer dobre prodaje so TV oddaje, ki s humorjem in prezentacijo privlačijo velike množice zvestih gledalcev prav vseh slojev in tako večajo priljubljenost svojih blagovnih znamk. Vsebine izbirajo previdno in premišljeno, saj delujejo po preverjeni formuli - uporabnikom podajo koristne informacije, s pomočjo katerih se lahko kaj novega naučijo, in sicer na humoren način. To pa uporabnike slej ko prej zasvoji!

Vodilo pri postavitvi vaše spletne trgovine naj bosta torej smeh in učenje. Le tako boste pridobili zveste stranke, ki bodo zaupale v vašo blagovno znamko in tudi same poskrbele za odlično promocijo med svojimi znanci in prijatelji!

Vir: Young Entrepreneur

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!