Kaj si 13 uspešnih podjetnikov želi, da bi vedeli že pred petimi leti?

S časom, odraščanjem in staranjem, se spreminja naša percepcija sveta okoli nas, prav tako, kot se spreminjamo sami. Spomnite se svojega zaključka srednje šole. Matura se vam je morda zdela nekaj najbolj groznega in najtežjega na tem svetu.
Kaj si 13 uspešnih podjetnikov želi, da bi vedeli že pred petimi leti?

Kaj si 13 uspešnih podjetnikov želi, da bi vedeli že pred petimi leti? (Vir slike: sxc.hu)

A danes, če pogledate nazaj, ugotovite, da je bil to eden izmed lažjih izzivov, s katerimi ste se spoprijeli v življenju. Če bi takrat vedeli to, kar veste danes, bi se mature morda lotili povsem drugače.

Tudi 13 podjetnikov, ki jim je uspelo na svoji začrtani poti, je pogledalo nazaj v svojo preteklost, zato da bi vam s svojimi izkušnjami malo olajšali vašo podjetniško pot.

1. Soraya Darabi, soustanoviteljica spletne trgovine ZADY in podjetja Foodspotting: »To je maraton, ne šprint.«

Soraya Darabi si želi, da bi poslušala tiste, ki so ji že dolgo prigovarjali, da gre tako v življenju, kot tudi v podjetništvu, za tek na dolge proge.

2. Brian Clark, CEO Copyblogger Media: »Želim si, da bi bil bolj prepričan o vsebinskem marketingu.«

Clark je ustanovitelj bloga Copyblogger, ki danes ponuja tudi programsko opremo in izobraževanje iz področja marketinga. Pred petimi leti ni vedel, da bo vsebinski marketing postal tako pomemben. Če bi to vedel že takrat, ko pravi, bi se zagotovo lažje prebil čez težke dni.

3. Nate Kontny, ustanovitelj podjetja Draft: »Inoviranje je bolj preprosto, kot si mislite.«

Kontny je dolgo časa mislil, da so dobre inovacije rezultat večurnega napenjanja možganov v »brainstorming« sobah, v mislih pa je ves čas potrebno imeti predstavo o tem, kakšno bo življenje v prihodnosti. V resnici, pravi Kontny, gre za veliko bolj enostaven proces – ni potrebno razmišljati o prihodnosti, potrebno je le poenostaviti obstoječe izdelke ali procese.

4. Gary Swart, CEO platforme za outsourcing oDesk: »Ne moreš biti vse za vse.«

S tem je želel povedati, da podjetje ne more biti uspešno, če poskuša ustreči vsem ljudem na vseh področjih. Bolje je, če se podjetje osredotoči na eno ali dve rešitvi, ki bi koristili ljudem.

5. Dan Martell, ustanovitelj Clarity.fm : »Gradnja milijardo dolarjev vrednega podjetja se začne z odločitvijo.«

Martell vam sporoča, da je edina razlika med gradnjo podjetja, vrednim 500.000 dolarjev, in tistega, ki je vredno 10 milijonov, v vaši odločitvi. Če si torej postavite to za cilj in s tekom poslovanja tudi sprejemate odločitve, ki stremijo k temu cilju, vam bo, po Martellu, uspelo.

6. Jay Baer, strateg za družabna omrežja in vsebinski marketing pri Convince and Convert ter avtor dela Youtility: »Vedeti morate za fotografije in videe.«

S fotografijami in videi lahko pogosto poveste več, kot z besedami. Če se torej ukvarjate z marketingom, še posebej vsebinskim marketingom, morate znati tudi oblikovati in urejati videe in fotografije.

7. Kristi Hines, pisateljica za Kikolani: »Prej začnite razmišljati o ‘brandingu’.«

Kako in po čem želite biti prepoznavni? Kristi Hines je še danes bolj poznana kot »pisateljica za Kikolani«, kot pa po svojem imenu, zato sami začnite o tem razmišljati že na začetku svoje podjetniške poti.

8. Adii Pienaar, ustanovitelj Public Beta: »Že na začetku začnite ustvarjati svojo ‘mailing’ listo.«

Adii je na začetku svoje kariere na to pozabil, in se danes tega kesa. Ne ponovite njegove napake.

9. Rand Fishkin, ustanovitelj in CEO podjetja Moz: »Lažje je zgraditi znamko, če ponujaš preproste rešitve.«

Fishkin je ugotovil, da je veliko lažje ustvariti znamko in postati znan, če ljudem ponudite enostavne rešitve, ki rešujejo le en problem naenkrat, kot če jim ponudite kompleksne rešitve, ki odpravljajo več težav hkrati.

10. Ryan Hoover, produktni direktor pri PlayHaven: »Učite se od mentorjev.«

Po njegovem mnenju ravnate potratno s svojim časom in izgubljate veliko priložnosti, če se ne učite iz izkušenj drugih. Ne bojte se vprašati drugih za nasvet.

11. Ben Yoskovitz, podpredsednik pri GoInstant: »Poiskati pravi izdelek za trg je težje, kot sem mislil.«

Poiskati presečišče med pravim trgom in pravim izdelkom je lahko precej težko, pravi Yoskovitz. Vsak mora tu poiskati (ali vsaj poskušati poiskati) svojo, drugačno pot, četudi vsem ne uspe.

12. Kate Matsudaira, ustanoviteljica Popforms: »Bodite potrpežljivi.«

V svetu start-up podjetij je potrpežljivost pomembna vrlina, meni. Morda ne boste v prvem mesecu imeli za več tisoč evrov prometa ali več tisoč uporabnikov, a na dolgi rok, če boste sprejemali prave odločitve, boste lahko dosegli tudi te številke.

13. Henry Tsai, Yahoo: »Prosite za pomoč.«

Ljudje so ponavadi pripravljeni pomagati.

Vir: BusinessInsider

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje