Kaj svetuje investitorka Barbara Corcoran?

Avtor Maja Borštnik — 05.02.2013
Komentiraj!
Vsi, ki spremljate ameriški resničnostni šov Shark Tank, gotovo poznate tudi Barbaro Corcoran, eno izmed poslovnih angelov, ki v oddaji išče projekte, primerne za investicijo. Preberite si nasvete odlične podjetnice, ki je sama ustvarila podjetje, vredno kar 66 milijonov dolarjev!
Kaj svetuje investitorka Barbara Corcoran?

Kaj svetuje investitorka Barbara Corcoran? (Vir slike: starcasm.net)

Večina izmed nas Barbaro Corcoran pozna kot eno izmed investitorjev na podjetniškem resničnostnem šovu Shark Tank, kjer išče mlade podjetniške upe, katere bi lahko podprla s svojim finančnim vložkom.

Barbara pa ni zgolj investitorka, temveč je tudi sama sposobna podjetnica, ki je pred leti zgolj z začetnim kapitalom v višini 1.000 dolarjev, ki si ga je sposodila od svojega fanta, ustvarila podjetje, ki ga je 30 let kasneje prodala za nepredstavljivih 66 milijonov dolarjev. Poleg podjetništva se Barbara ukvarja tudi s pisanjem motivacijskih knjig s podjetniško tematiko, pa tudi s svetovanjem in pomočjo mladim, še neizkušenim podjetnikom.

Za mlade podjetnike je sestavila 6 odličnih nasvetov, ki vas bodo zagotovo usmerili na pravo pot.

1. Nihče zares ne pozna prave vrednosti podjetij.

Barbara se še kako dobro zaveda, kako težko je poslovnim idejam določiti primerno vrednost, saj se ji je že velikokrat zgodilo, da je v oddaji Shark Tank močno preplačala kakšno poslovno idejo. A s tem se ne obremenjuje, saj se ji sredstva ponavadi vrnejo v veliko večji meri, kot je znašal njen začetni vložek. Barbara iz svojih izkušenj zato vsem podjetnikom svetuje, da se ne ukvarjajo preveč z ocenjevanjem vrednosti podjetja, saj je primeren znesek zelo težko določiti.

2. Uspete lahko z enim odličnim produktom.

Iz enega uspešnega produkta lahko kasneje napravite celotno blagovno znamko!

Kljub nasprotovanju ostalih "morskih psov" iz oddaje Barbara meni, da lahko podjetje zgradi svojo kariero zgolj na podlagi enega odličnega produkta, na katerem lahko kasneje zgradi celotno blagovno znamko. Veliko lažje je namreč izdelati en produkt, ki bo navdušil množice, nato pa, tik preden se ga ljudje naveličajo, na tržišče postaviti nov, drugačen produkt, ki bo znova prevzel kupce.

3. Na uspeh veliko vpliva pozitivna energija.

Na uspeh mladega podjetja ima zagotovo največji vpliv zagnanost in pozitivna naravnanost podjetnikov, saj bodo ti v nasprotnem primeru že ob najmanjši oviri odnehali. Barbara meni, da pravzaprav nobeno podjetje ne more uspeti, v kolikor ga ne poganja ogromno pozitivne energije s strani ustanoviteljev. Tudi sama, ko išče podjetja, primerna za investicijo, velik poudarek daje na ekipo, ki mora imeti popolno zaupanje v svojo poslovno idejo.

4. Ne sledite slepo svojemu poslovnemu načrtu.

Barbara pred odločitvijo za investicijo v podjetje zahteva vpogled v njihov poslovni načrt. V kolikor je podjetje še na začetni fazi in tega še nimajo, jim celo naroči, da naj ga napišejo. Poslovni načrt je namreč pomemben dokument, ki močno pomaga pri načrtovanju glede zaslužka, porabe sredstev in ostalih podatkov glede poslovanja. A velikokrat se zgodi, da podjetniki poslovnemu načrtu nato slepo sledijo, neupoštevajoč spremembe na trgu in v podjetju, kar je velika napaka. Največ kljub temu šteje vaše objektivno mnenje, saj se "posodablja" vsak dan, v nasprotju z vašim poslovnim načrtom.

5. Izkoristite brezplačno promocijo vašega podjetja.

Barbara vsem podjetnikom svetuje, naj izkoristijo moč, ki jo ima lahko brezplačna promocija. Sama je namreč, ko je bila še na začetku svoje podjetniške poti, na svojem poslovnem področju pridobila ogromno kredibilnosti s tem, ko je napisala statistično poročilo o prodaji stanovanj na območju Manhattna, s čimer se je ukvarjalo prav njeno podjetje. Poročilo so povzeli mnogi mediji, med njimi tudi New York Times, in Barbara je s svojim podjetjem čez noč postala velika riba!

6. Ko iščete investitorje, se pripravite bolj, kot bi se morali.

Pri iskanju investitorjev morate biti več kot 100-odstotno pripravljeni.

Kot ena izmed investitorjev v Shark Tanku Barbara od podjetnikov vedno pričakuje, da se bodo na predstavitev pripravili 100-odstotno. Kot enega najbolje pripravljenih podjetnikov omenja ustanovitelja podjetja Cousins Maine Lobster, ki sta si ogledala prav vsak del preteklih oddaj Shark Tank, o svojem poslu pa sta vedela prav vsako podrobnost. Torej, v kolikor želite navdušiti investitorje, bodite pripravljeni bolj, kot bi morali biti!

Vir: Young Entrepreneur

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!