Kaj upoštevati pri izbiri računovodstva?

Ustanovitev podjetja je velik korak, ki od podjetnika zahteva natančen premislek in vnaprejšnje priprave. Pogosto pa se zgodi, da se mladi podjetniki premalo posvetijo izbiri pravega računovodstva, saj to področje podcenjujejo.
21 blogov, ki jih mora prebrati vsak start-up podjetnik

21 blogov, ki jih mora prebrati vsak start-up podjetnik (Vir slike: sxc.hu)

Pri izbiri računovodstva najprej preverite usposobljenost in strokovnost zaposlenih, saj so prav oni tisti, ki vam bodo zaradi neprestanega izobraževanja in poznavanja zakonodaje zagotovili kakovostne in celovite storitve ter morda celo prihranili nekaj denarja.

Upoštevajte tudi reference računovodskega servisa, prilagodljivost, komunikacijo in način obveščanja strank o zakonskih spremembah, jasnost podajanja informacij in razpoložljivost modernih storitev, kot je na primer e-računovodstvo, ki strankam omogoča spremljanje njihovih računovodskih podatkov prek spleta.

Natančno se pozanimajte tudi o mesečnem znesku in storitvah, ki so v to ceno vključene. Najbolje je, da za informacije o kvalitetnem računovodskem servisu povprašate prijatelje in znance, ki že imajo svoje podjetje in jim je računovodstvo blizu. Informacije nato poiščite tudi v časopisih, revijah in na spletu.

V kolikor podjetnik izbere pravega računovodjo, se med njima pogosto vzpostavi pristen odnos in tako mladi podjetnik z najemom računovodje ne pridobi le sodelavca, temveč tudi izkušenega svetovalca, ki se spozna na širše področje poslovanja in podjetništva. Tako je zelo pomembno, da računovodjo izberete skrbno in premišljeno.

Vir: Inc

Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas in bodite na tekočem!

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje