Kaj vam prinaša izredno priljubljeni Meerkat?

Prva uporabnica Meerkata v Sloveniji, Mojca Marš, pravi, da jo je uporaba Meerkata popolnoma zasvojila. Z njo smo se pogovarjali o potencialu te aplikacije, ki jo priporoča vsem, tudi blagovnim znamkam in podjetjem za marketinške oziroma komunikacijske namene.
Kaj vam prinaša izredno priljubljeni Meerkat?

Aplikacija Meerkat omogoča streamanje video vsebin v živo (Vir slike: YouTube).

Na Meerkat je prvič naletela prek znanega podjetnika, Garyja Vaynerchucka. »Takrat je bila aplikacija še praktično v povojih, bilo je kar nekaj ´hroščev´, uporabnikov pa zelo malo, kar mi je omogočilo prihod na lestvico najboljših Meerkaterjev.« Tako si je lahko zgradila svojo skupnost sledilcev.

Aplikacija bo spremenila marketinški svet

Pritegnila jo je uporabnost in pametna integracija s Twitterjem in dodaja, da po prvem dnevu uporabe Meerkata sploh ni mogla spati. Po glavi so ji šle ves čas različne ideje za uporabo: »Takrat sem vedela, da bo ta aplikacija spremenila marketinški svet.«

Kaj je Meerkat? Meerkat je aplikacija, ki uporabniku omogoča prenos v živo direktno iz pametnega telefona. Deluje s pomočjo Twitterja, ki omogoča prenos video vsebine sledilcem. Vsi, ki gledajo video, se lahko priključijo v pogovor in komentirajo dogajanje, skratka poudarek je na interaktivnosti uporabnikov. Poleg enostavne uporabe omogoča dve možnosti: prenos in planiranje vnaprej. Ko pričnete s prenosom, bo Meerkat obvestil vse vaše sledilce.

Nova konkurenca: Periscope

Uporabnik se v aplikacijo vpiše s Twitterjem, uporablja pa jo lahko takoj, le z enim pritiskom na gumb. Aplikacija za zdaj nima veliko funkcionalnosti, le tiste osnovne, ki jih za delovanje potrebuje. »Izjemno pametna integracija s Twitterjem pa ne bo več dolgo prednost, saj se je Meerkatu pridružila podobna aplikacija, Periscope, ki jo je pred kratkim kupil Twitter. Iz tega lahko sklepamo, kam se ta vlak premika,« dodaja Marševa, ustanoviteljica agencije Super Spicy Media. Dodaja, da je Periscope po videzu precej bolj privlačen kot Meerkat, zato ga ocenjuje kot resno grožnjo. Tuji mediji so Periscope že ocenili za aplikacijo, ki bo uničila Meerkat.

Za zdaj lahko Meerkat aktivno uporabljajo, torej streamajo, le uporabniki iOS naprav, medtem ko lahko ostali streame samo spremljajo.

Marševa Meerkat uporablja vsakodnevno: »Streamam predvsem svoj vsakdan, na primer pripravo na fitnes, udeležbo zabav in dogodkov, proces svojega dela, kot so izdelava newsletterja, priprava dizajnov za svoje naročnike in podobno. V prihodnje ga nameravam predstaviti tudi določenim naročnikom, s katerimi bomo pripravili kakšno bolj kreativno kampanjo

Meerkat je dobil novega konkurenta – aplikacijo Periscope (Vir slike: YouTube).

Komu priporoča Meerkat?

Priporoča jo tako posamičnim uporabnikom oziroma osebam, ki si gradijo skupnost ljudi, sledilcev, kot tudi podjetjem in blagovnim znamkam, ki želijo aplikacijo uporabiti v marketinške oziroma komunikacijske namene. »Uporaba Meerkata v marketinške namene zna biti zelo učinkovita in zanimiva – aplikacijo uporablja že kar nekaj svetovno znanih blagovnih znamk, kmalu se jim bodo zagotovo pridružili še drugi,« dodaja. Med njimi so tudi Mashable, CNN in TV uspešnica Igra prestolov.

Marševa meni, da podobne storitve zagotovo čaka svetla prihodnost, čeprav je uspešnost odvisna od posamične aplikacije. »Ljudje smo med seboj vedno bolj povezani; od aktivne vpletenosti v življenje naših idolov in znancev nas tako loči le še en klik.« Po njenem mnenju je takšen način komunikacije »neverjetno zasvojljiv.«

Rubin: Meerkat bo spremenil svet

»Glede na trenutno navdušenje in rast aplikacije menim, da je investicija več kot razumljiva,« komentira zadnjo investicijo, ki jo je pospravila v žep ekipa, ki ustvarja Meerkat. Verjame, da jo bodo ustanovitelji (gre za podjetje Life on Air) tudi upravičili, saj je izvršni direktor vse moči in zaposlene preusmeril v ta projekt. Ben Rubin, podjetnik, ki stoji za omenjeno aplikacijo, na začetku sicer ni pričakoval tako odmevnega uspeha. Danes je prepričan, da bo Meerkat spremenil svet.

»Pričakujem še večje spremembe, čas pa bo pokazal, koliko je trg zrel za takšno storitev,« pravi Marševa. Rubin v svojih mislih zagotovo že bije boj s Periscopom. Prednost njegove aplikacije je tudi »poraba« – za prenos videa uporabnik porabi okoli 4 MB na minuto, za ogled videa pa 2,3 MB.

Kar 20 odstotkov uporabnikov Meerkata naj bi po ocenah Rubina kar dve uri na dan gledalo prenos video vsebin, osem odstotkov celo več kot tri ure. Na podlagi teh podatkov, lahko rečemo, da je Meerkat tudi resna grožnja Facebooku. Presegli so namreč povprečen čas, ki so ga Facebookovi uporabniki namenili lani za pregledovanje News Feeda.

Nekatera znana imena prepoznala potencial Meerkata

Mnogi so prepričani, da je Meerkat velik konkurent Vinea in Snapchata. Meerkat naj bi imel po nekaterih ocenah že 300 tisoč dnevnih uporabnikov, med njimi sta tudi Snoop Doog in Jimmy Fallon. Na nedavnem teksaškem festivalu South By South West je Meerkat postal najbolj vroča tema pogovorov. Tamkajšnji obiskovalci so tudi iznašli izraz za prenos prek Meerkata – »meerkating«.

Meerkat pa je znan tudi po številnih napakah v kodi, ki so hekerjem dovoljevale prevzem prenosov v živo in zamenjavo s katerokoli video vsebino so želeli. Meerkat naj bi sicer omenjene napake že odpravil. Vsekakor bi Meerkat zaradi svojega bistva lahko postal trn v peti vsem, ki prenašajo dogodke v živo.

Slednji namreč odštejejo gore denarja za licence, ki jim dovoljujejo prenose. S podobnimi težavami se je lani spoprijelo tudi tekmovanje Premier League, ko so njegovi organizatorji opozorili oboževalce, da ne smejo objavljati video vsebin ali Vineov z goli na družbena omrežja. Zna se zgoditi, da bo zgodba podobna tudi z Meerkatom (in Periscopom).

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , , , ,