Kaj vas ločuje od milijonskih zaslužkov?

Včasih se je zdelo, da je skorajda nemogoče ustvariti zaslužke, ki presegajo 1 milijon evrov, toda s prihodom nove tehnologije se je vse to precej spremenilo. Milijonarjev je več kot kdajkoli.
Kaj vas ločuje od milijonskih zaslužkov?

Kaj vas ločuje od milijonskih zaslužkov? (Vir slike: Picjumbo.com)

Dandanes je ljudem na voljo izjemna tehnologija, ki jim omogoča dostop do informacij, mentorjev, raziskav in podobnega, to pa povečuje njihove možnosti za uspeh tako na zasebnem kot tudi poslovnem področju. Kljub temu da je število milijonarjev danes višje kot kdajkoli prej, pa ostaja dejstvo, da večina podjetij še vedno posluje s precej nizkimi zaslužki.

Poglejmo si pet najpogostejših razlogov, ki ljudi ponavadi ločujejo od visokih zaslužkov.

1.) Pretirana težnja k popolnosti

Teženje k popolnosti vas lahko stane ogromno denarja: medtem ko vi še izboljšujete svoj produkt, je namreč nekdo drug na tržišču preizkusil že okoli 8 različic grobo osnovanega produkta, pri čemer je ugotovil, da imata 2 izmed njih velik potencial in sta vredni nadaljnjega razvoja. Prav zato vedno testirajte vse svoje ideje, ne glede na to, da se morda ne zdijo smiselne. Ugotovite, katere vam lahko prinesejo profit in se nato hitro lotite dela.

2.) Pomanjkanje predpriprav

Zagotovo je ena izmed največjih izgubljenih poslovnih priložnosti tista, na katero se niste dovolj pripravili. Resnično uspešni ljudje se zavedajo, da je njihov uspeh odvisen predvsem od njihovega truda, ki so ga pripravljeni vložiti, zato vedno poskrbijo za predpriprave ter se tako izognejo morebitnim napakam. 

3.) Neučinkovito delegiranje opravkov

Izjemno uspešnega podjetja, ki bo užival milijonske zaslužke, zagotovo ne boste mogli ustvariti sami. Potrebovali boste ekipo zanesljivih sodelavcev, katerim boste lahko zaupali tudi najpomembnejše opravke. A uspeh vašega podjetja bo v končni meri odvisen predvsem od vas in od tega, ali boste znali “zaupati in spustiti”, o čemer je v MP kolumni govoril že Domen Česnik iz Zabec.net

4.) Menjavanje časa za denar

Vsak milijonar dobro ve, da s prodajanjem časa za denar nikoli ne bo obogatel. V začetku seveda drugače ne gre, toda slej ko prej boste morali nekoliko spremeniti svojo taktiko in poizkusiti z resničnim služenjem denarja, bodisi tako, da se odločite investirati, poiskati poslovne partnerje ipd. Načinov je seveda veliko, izbrati morate tistega, ki vam je pisan na kožo. 

5.) Premalo osredotočanja na želje strank

Ljudi zanima le to, kaj jim vaše podjetje lahko ponudi. V kolikor se tega zavedate, lahko pripravite odlično ponudbo, fokusirano zgolj na potrebe strank, kateri se ne bodo mogli upreti. Prav to počnejo najbogatejši podjetniki: s pomočjo anketiranja, spraševanja, raziskovanja… ugotovijo vse o svojih strankah, nato pa poskrbijo, da jim priskrbijo točno tisto, kar si želijo. 

Vir: Businessinsider

Če bi uspešne podjetnike vprašali, kaj je tisto, kar se jim zdi ključnega pomena za uspeh, bi verjetno vsakdo odgovoril drugače, saj prihajajo iz različnih okolij, uporabljajo različne pristope in imajo drugačno miselnost. Vseeno pa imajo kar nekaj skupnih točk >>

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje