Kaj zanima investitorje?

Kevin O'Leary je izkušen podjetnik in investitor, ki ga večina najverjetneje bolj pozna iz ameriškega resničnostnega šova Shark Tank. Tam nastopa kot eden izmed investitorjev, ki v oddaji iščejo poslovne ideje z velikim potencialom.
Kaj zanima investitorje?

Kakšen mora biti popoln nastop pred investitorji? (Vir slike: CBC)

Veliko podjetnikov se na začetku svoje podjetniške poti znajde v težavah, saj jim primanjkuje denarnih sredstev, potrebnih za uspešno poslovanje. Sprva denar poskušajo zbrati v domačem okolju: porabijo svoje življenjske prihranke, denar si sposodijo od staršev in prijateljev ali pa se zadolžijo na banki. Toda neredko se izkaže, da takšna finančna injekcija ne zadostuje za pokritje vseh stroškov poslovanja mladega podjetja, zato se morajo podjetniki znajti drugače in se poslužiti nove taktike: pridobiti morajo investitorja. 

Vsakdo, ki se je takšnega projekta v preteklosti že lotil, dobro ve, da gre za izjemno težko nalogo, še posebej v primeru, da podjetniku na tem področju primanjkuje izkušenj ali pa se ukvarja s projektom, ki za investitorje ni tako privlačen in zanimiv. 

Kevin O’Leary, eden izmed petih investitorjev v ameriškem resničnostnem šovu Shark Tank, je za vse, ki nameravate v prihodnosti prek investitorjev pridobiti potrebna denarna sredstva, pripravil nekaj nasvetov. Z njihovo pomočjo boste investitorje lažje prepričali, da ste vredni njihovega časa in denarja. O’Leary ima namreč na tem področju ogromno izkušenj, saj se v svetu podjetništva giblje že od mladih let – pod njegovim okriljem je uspešno zraslo že več startupov, ogromno izkušenj pa ima tudi kot investitor tveganega kapitala.

Prvo kot prvo: Kevin O’Leary je prepričan, da izobrazba ni ključni faktor za uspeh posameznika. Resda lahko poveča možnosti za uspeh, toda bistvene so predvsem tri stvari: dobra poslovna ideja, izredno motiviran podjetnik in kanček sreče. Toda v kolikor niste povsem prepričani v svoje znanje, je kljub temu priporočeno, da obiščete različna podjetniška izobraževanja, kjer boste izvedeli vse potrebne informacije o poslovanju in podjetništvu.

Investitorji se torej po mnenju O’Learyja dobro zavedajo, da bolj kot izobrazba šteje motiviranost in vznesenost podjetnika, le-to pa znajo dobro prepoznati na “pitchu”, na katerem jih podjetnik želi prepričati v investicijo v njegovo podjetje.

Na nastopu oz. “pitchu” investitorji ocenjujejo predvsem pripravljenost podjetnika in njegovo natančnost pri poznavanju različnih področij svojega podjetja, kar bistveno vpliva na njegovo kredibilnost. Seveda je tu govora tudi oziroma predvsem o številkah: nujno je, da je podjetnik popolnoma seznanjen s preteklim in tekočim poslovanjem ter, da lahko poda približne projekcije za bližnjo in daljno prihodnost. 

Podjetnik ima ponavadi na “pitchu” zelo malo časa, zato mora biti pripravljen, da pridobi pozornost investitorja v 90 sekundah ali še prej! V tem kratkem času mora pokazati svojo vznesenost in pojasniti, zakaj je boljši od konkurence ter dokazati, da je on in njegova podjetniška ekipa iz pravega testa, da zastavljeno nalogo tudi uspešno izpelje do konca. Investitor se mora namreč dobro prepričati, da bo denar, ki ga je sam zaslužil s trdim delom, šel v prave roke in se mu bo sčasoma tudi povrnil.

Vir: Mediaplanet.com

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje