Kaj zanima investitorje?

Kevin O'Leary je izkušen podjetnik in investitor, ki ga večina najverjetneje bolj pozna iz ameriškega resničnostnega šova Shark Tank. Tam nastopa kot eden izmed investitorjev, ki v oddaji iščejo poslovne ideje z velikim potencialom.
Kaj zanima investitorje?

Kakšen mora biti popoln nastop pred investitorji? (Vir slike: CBC)

Veliko podjetnikov se na začetku svoje podjetniške poti znajde v težavah, saj jim primanjkuje denarnih sredstev, potrebnih za uspešno poslovanje. Sprva denar poskušajo zbrati v domačem okolju: porabijo svoje življenjske prihranke, denar si sposodijo od staršev in prijateljev ali pa se zadolžijo na banki. Toda neredko se izkaže, da takšna finančna injekcija ne zadostuje za pokritje vseh stroškov poslovanja mladega podjetja, zato se morajo podjetniki znajti drugače in se poslužiti nove taktike: pridobiti morajo investitorja. 

Vsakdo, ki se je takšnega projekta v preteklosti že lotil, dobro ve, da gre za izjemno težko nalogo, še posebej v primeru, da podjetniku na tem področju primanjkuje izkušenj ali pa se ukvarja s projektom, ki za investitorje ni tako privlačen in zanimiv. 

Kevin O’Leary, eden izmed petih investitorjev v ameriškem resničnostnem šovu Shark Tank, je za vse, ki nameravate v prihodnosti prek investitorjev pridobiti potrebna denarna sredstva, pripravil nekaj nasvetov. Z njihovo pomočjo boste investitorje lažje prepričali, da ste vredni njihovega časa in denarja. O’Leary ima namreč na tem področju ogromno izkušenj, saj se v svetu podjetništva giblje že od mladih let – pod njegovim okriljem je uspešno zraslo že več startupov, ogromno izkušenj pa ima tudi kot investitor tveganega kapitala.

Prvo kot prvo: Kevin O’Leary je prepričan, da izobrazba ni ključni faktor za uspeh posameznika. Resda lahko poveča možnosti za uspeh, toda bistvene so predvsem tri stvari: dobra poslovna ideja, izredno motiviran podjetnik in kanček sreče. Toda v kolikor niste povsem prepričani v svoje znanje, je kljub temu priporočeno, da obiščete različna podjetniška izobraževanja, kjer boste izvedeli vse potrebne informacije o poslovanju in podjetništvu.

Investitorji se torej po mnenju O’Learyja dobro zavedajo, da bolj kot izobrazba šteje motiviranost in vznesenost podjetnika, le-to pa znajo dobro prepoznati na “pitchu”, na katerem jih podjetnik želi prepričati v investicijo v njegovo podjetje.

Na nastopu oz. “pitchu” investitorji ocenjujejo predvsem pripravljenost podjetnika in njegovo natančnost pri poznavanju različnih področij svojega podjetja, kar bistveno vpliva na njegovo kredibilnost. Seveda je tu govora tudi oziroma predvsem o številkah: nujno je, da je podjetnik popolnoma seznanjen s preteklim in tekočim poslovanjem ter, da lahko poda približne projekcije za bližnjo in daljno prihodnost. 

Podjetnik ima ponavadi na “pitchu” zelo malo časa, zato mora biti pripravljen, da pridobi pozornost investitorja v 90 sekundah ali še prej! V tem kratkem času mora pokazati svojo vznesenost in pojasniti, zakaj je boljši od konkurence ter dokazati, da je on in njegova podjetniška ekipa iz pravega testa, da zastavljeno nalogo tudi uspešno izpelje do konca. Investitor se mora namreč dobro prepričati, da bo denar, ki ga je sam zaslužil s trdim delom, šel v prave roke in se mu bo sčasoma tudi povrnil.

Vir: Mediaplanet.com

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje