Kaj ženskam preprečuje vstop v podjetništvo?

Na vprašanje, kaj ženskam preprečuje vstop v podjetništvo je odgovorila mednarodna raziskava, ki je zajela 198.000 ljudi v 69 državah. Zaključek: pomanjkanje samozavesti in strah pred porazom sta ena izmed glavnih razlogov, ki preprečujejo ženskam vstop v podjetništvo.
Kaj ženskam preprečuje vstop v podjetništvo?

Kaj ženskam preprečuje vstop v podjetništvo? (Vir slike: sxc.hu)

Eden izmed razlogov, zakaj je v podjetništvu veliko manj žensk kot moških je, da so ženske (napačnega) mnenja, da ne bodo zmogle lansitrati podjetja. Poleg tega pa je raziskava pokazala tudi to, da se ženske v povprečju bolj bojijo neuspeha, kot njihovi moški kolegi.

Pred kratkim je bila izvedena raziskava Univerze v Del Desarrollo Čilu in Univerze v Tun Abdul Razak Maleziji, ki je zajela 198.000 ljudi v 69 državah od katerih poročilo GEM Women’s Report  zajema 67 držav.

V skoraj vseh državah, ki so bile zajete v raziskavi, so ženske predstavljale manjšino v podjetništvu. Med sedem držav, ki imajo podjetnic toliko kot podjetnikov pa sodijo: Panama, Tajska, Gana, Ekvador, Nigerija, Mehika in Uganda.

Da ne bo pomote, kulturna pričakovanja so ključna za to, ali se bo ženska odločila za podjetništvo ali ne. Na primer, v Čilu se pričakuje, da bo ženska skrbela za otroke in starše, zato je za žensko pot do podjetništva še toliko težja. V ZDA pa je takšnih kulturnih ovir veliko manj. Kljub vsemu pa je zabeleženih nemalo nevidnih »ovir«, kot so pridobivanje sredstev ali dobivanje vladnih poslov.

Še nekaj zanimivih navedb iz Poročila GEM Women’s Report:

  • V ZDA se pričakuje, da bodo investitorji moškega spola.
  • Po vsem svetu najdemo največ podjetnic v poslu, kjer imajo le-te neposreden stik s strankami.
  • Kljub temu, da je bilo leta 2012 v 67 državah po svetu kar 126 milijonov podjetnic, so bile le-te veliko manj samozavestne kot njihovi kolegi.
  • Ženske iz razvitih predelov Azije so najmanj samozavestne. Samo 5% žensk na Japonskem je bilo mnenja, da so sposobne ustanoviti lastno podjetje.
  • Ženske v Subsaharski Afriki so pokazale veliko več samozavesti v svoje podjetniške sposobnosti, kot ženske iz drugih predelov sveta. Kar 4 od 5 žensk v Zambiji, Malaviju, Gani, Ugandi in Nigeriji so bile mnenja, da so sposobne ustanoviti lastno podjetje.
  • V vseh državah so ženske izkazale večji strah pred neuspehom, kot moški.
  • V nekaterih najbolj razvitih državah imajo ženske največ strahu pred neuspehom, na primer: razvite države Azije, Izrael in države v Evropi.     

Vir: Entrepreneur.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje