Kako postati bolj uspešen pri prodaji? Govorite manj!

Prodajalci ponavadi znajo z besedami in radi govorijo. In govorijo. In govorijo. Na neki točki prekomerno govorjenje postane kontraproduktivno, zato je dobro vedeti, kdaj nehati. Tudi v tem primeru je bolj pomembna kvaliteta (povedanega), kot pa kvaniteta (besed).
Kako postati bolj uspešen pri prodaji? Govorite manj!

Govorite manj in postanite bolj uspešni pri prodaji. (Vir slike: sxc.hu)

Za uspešeno izvedeno prodajo je zelo pomembno, da potencialni stranki ali kupcu predstavite ključne prednosti svoje storitve ali produkta, ter mu poskušate odgovoriti na morebitna vprašanja, ki se mu porodijo. Da vas pri govorjenju ne bo zaneslo ter, da boste lažje ostali osredotočeni, vam ponujamo sedem nasvetov, ki vam bodo pomagali izboljšati prodajne sposobnosti. In prodajo.

1. Razlikujte se od konkurence.

Če boste sami „le še eden prodajalec”, vas potencialna stranka ne bo upoštevala, kot bi si sami želeli. Izberite drugačne tehnike in pristope kot drugi prodajalci. S tem si boste zagotovo pridobili pozornost.

2. Razumite težave svoje potencialne stranke.

Večina prodajalcev veliko časa nameni predstavitvi svoje storitve ali produkta, a veliko bolje bi bilo, če bi ta čas namenili težavam svoje potencialne stranke. Prosite jo, da vam jih razloži, sami pa jih poskusite čim bolje razumeti.

3. Razumite njihove cilje.

Po tem, ko ste se seznanili s težavami potencialne stranke, je dobro, da se seznanite tudi z njenimi cilji. Kaj želi vaša stranka pravzaprav doseči? Poskusite ji odgovoriti tudi na to, kako ji vaš izdelek ali storitev lahko pomaga pri doseganju tega cilja.

4. Pomagajte oblikovati primeren proračun.

Glede na težave in cilje, ki jih ima vaša potencialna stranka, ji poskušajte oblikovati primeren proračun, namenejen odpravi njenih težav in dosegu določenih ciljev. Govorite o številkah, a pri tem bodo zadostovale že okvirne številke. Na tak način boste tudi sami takoj videli, če si potencialna stranka vaš produkt ali storitev sploh lahko privošči.

5. Poskusite razumeti njihov način sprejemanja odločitev.

Prodajalci ponavadi porabijo veliko časa s predstavljanjem svojega produkta/storitve predstavnikom podjetij, ki niso pristojni za sprejemanje takšnih odločitev. Pred predstavitvijo svojega produkta ali storitve naslednjič vprašajte osebo, s katero se pogovarjate, kdo je še udeležen pri sprejemanju odločitev.

6. Prepričajte se, da so predani svojim ciljem.

Če vaš sogovorec, kateremu poskušate predstaviti svojo rešitev, nima interesa za reševanje teh težav in dosego določenih ciljev, boste s svojo predstavitvijo tratili tako njegov, kot tudi svoj čas. Pred predstavitvijo ga torej neposredno vprašajte, kako zavzet je pri iskanju rešitev za svoje težave in kako predan je svojim ciljem v resnici.

7. Bodite kratki.

Vaša predstavitev storitve ali produkta naj predstavlja krajši del pogovora. Večino časa namenite prvim točkam, ki so bile omenjene prej (razumevanje težav, ciljev, procesa sprejemanja odločitev in prepoznavanje interesa na drugi strani). Ko boste do potankosti razumeli situacijo svojega sogovorca, ponudite predstavitev v obliki rešitve njihovih težav. Ne govorite nič drugega, le to, in bodite kratki.

Dober prodajalec govori le 20 odstotkov vsega časa, v katerem traja pogovor s stranko. Večino časa nameni poslušanju. Le dober poslušalec je lahko dober prodajalec.

Vir: Entrepreneur

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje