Kako bomo oglaševali na Instagramu?

Avtor Maruša Žibert — 04.11.2013
Komentiraj!
Septembra letos je Instagram napovedal oglase, v teh dneh pa so prvi oglaševalci že imeli priložnost preizkusiti ta novi kanal trženja. Instagram je medtem na svojem uradnem blogu predstavil, kako bodo videti omenjeni oglasi.
Kako bomo oglaševali na Instagramu?

Instagram z oglasi (Vir slike: Instagram)

Kako bodo uporabniki Instagrama prepoznali oglas? Oglasi so videti precej podobno kot vse ostale objave na Instagramu, loči jih le oznaka "Sponsored" (Sponzorirani Instagrami), ki se nahaja v desnem zgornjem kotu. Oglase bo možno na povsem enostaven način tudi odstraniti; če vas določen ne bo zanimal, ga skrijemo s klikom na tri pike v spodnjem delu, s tem pa pošljete informacijo, da za vas oglas, izdelek ali storitev niso relevantni.

Pred dnevi je oglaševanje napovedal tudi Pinterest.

Instagram pri oglaševanju ne bo uporabljal fotografij in video zapisov svojih uporabnikov. Bo pa uporabljal informacije o svojih uporabnikih, ki uporabljajo tudi Facebook, torej njegovega lastnika.

Vse znamke in podjetja pa še nimajo priložnosti izkusiti novega oglaševalskega kanala. Srečneži so za zdaj Adidas, Ben&Jerry`s, Burberry, General Electric, Lexus, Levi`s, Macy`s, Michael Kors, PayPal in Startwood. Kot pravijo pri Instagramu, gre za podjetja, ki so že zdaj izjemno vključena v Instagram.

Vir: Instagram

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!