Kako bomo oglaševali na Instagramu?

Septembra letos je Instagram napovedal oglase, v teh dneh pa so prvi oglaševalci že imeli priložnost preizkusiti ta novi kanal trženja. Instagram je medtem na svojem uradnem blogu predstavil, kako bodo videti omenjeni oglasi.
Kako bomo oglaševali na Instagramu?

Instagram z oglasi (Vir slike: Instagram)

Kako bodo uporabniki Instagrama prepoznali oglas? Oglasi so videti precej podobno kot vse ostale objave na Instagramu, loči jih le oznaka “Sponsored” (Sponzorirani Instagrami), ki se nahaja v desnem zgornjem kotu. Oglase bo možno na povsem enostaven način tudi odstraniti; če vas določen ne bo zanimal, ga skrijemo s klikom na tri pike v spodnjem delu, s tem pa pošljete informacijo, da za vas oglas, izdelek ali storitev niso relevantni.

Pred dnevi je oglaševanje napovedal tudi Pinterest.

Instagram pri oglaševanju ne bo uporabljal fotografij in video zapisov svojih uporabnikov. Bo pa uporabljal informacije o svojih uporabnikih, ki uporabljajo tudi Facebook, torej njegovega lastnika.

Vse znamke in podjetja pa še nimajo priložnosti izkusiti novega oglaševalskega kanala. Srečneži so za zdaj Adidas, Ben&Jerry`s, Burberry, General Electric, Lexus, Levi`s, Macy`s, Michael Kors, PayPal in Startwood. Kot pravijo pri Instagramu, gre za podjetja, ki so že zdaj izjemno vključena v Instagram.

Vir: Instagram

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje