Kako bomo oglaševali na Instagramu?

Septembra letos je Instagram napovedal oglase, v teh dneh pa so prvi oglaševalci že imeli priložnost preizkusiti ta novi kanal trženja. Instagram je medtem na svojem uradnem blogu predstavil, kako bodo videti omenjeni oglasi.
Kako bomo oglaševali na Instagramu?

Instagram z oglasi (Vir slike: Instagram)

Kako bodo uporabniki Instagrama prepoznali oglas? Oglasi so videti precej podobno kot vse ostale objave na Instagramu, loči jih le oznaka “Sponsored” (Sponzorirani Instagrami), ki se nahaja v desnem zgornjem kotu. Oglase bo možno na povsem enostaven način tudi odstraniti; če vas določen ne bo zanimal, ga skrijemo s klikom na tri pike v spodnjem delu, s tem pa pošljete informacijo, da za vas oglas, izdelek ali storitev niso relevantni.

Pred dnevi je oglaševanje napovedal tudi Pinterest.

Instagram pri oglaševanju ne bo uporabljal fotografij in video zapisov svojih uporabnikov. Bo pa uporabljal informacije o svojih uporabnikih, ki uporabljajo tudi Facebook, torej njegovega lastnika.

Vse znamke in podjetja pa še nimajo priložnosti izkusiti novega oglaševalskega kanala. Srečneži so za zdaj Adidas, Ben&Jerry`s, Burberry, General Electric, Lexus, Levi`s, Macy`s, Michael Kors, PayPal in Startwood. Kot pravijo pri Instagramu, gre za podjetja, ki so že zdaj izjemno vključena v Instagram.

Vir: Instagram

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje