Kako brezplačno tržiti podjetje?

Avtor Ursa Kostic — 18.08.2009
Komentiraj!
V težavnih gospodarskih razmerah podjetniki pogosto zmanjšajo proračun za trženje, vendar pa s tem tvegajo še večji upad prodaje. Mnogi se ne zavedajo, da je lahko trženje tudi povsem brezplačno in bi moralo biti sestavni del poslovanja podjetja.
Kako brezplačno tržiti podjetje?

Trženje s pomočjo spleta ali izobraževanj je lahko tudi brezplačno.

Če ste se znašli v finančnih težavah poskusite pozornost javnosti pritegniti z naslednjimi načini trženja:

1. Svoje strokovno znanje predstavite v časopisnih prispevkih, revijah, na spletu in v strokovnem glasilu svoje organizacije. Pri tem ne pozabite omeniti svojega podjetja ter kopij poslati obstoječim in potencialnim strankam.

2. Pozornost si lahko pridobite tudi s pomočjo javnih predstavitev npr. kot vodja delavnic, konferenc ali izobraževanj za odrasle. Organizacije, ki se ukvarjajo s tovrstnimi izobraževanji vprašajte, če potrebujejo predavatelja ali pa predavanja oz. delavnice organizirajte sami. Priložnost lahko izkoristite tudi za mreženje.

3. Eden izmed najboljših načinov za pridobivanje novih kupcev je prek že obstoječih strank, zato jim za vsako novo stranko ponudite nagrado npr. v obliki brezplačnega blaga ali storitev.

4. Z obstoječimi in potencialnimi kupci ohranite stik z rednim pošiljanjem glasila, v katerem jih seznanite z novimi proizvodi, popusti in članki, ki bi jih utegnili zanimati.

5. Vzbudite zanimanje medijev in jih obvestite o odmevnejših dogodkih povezanih z vašim podjetjem ali se dogovorite za radijski intervju.

6. Vključite se v dobrodelno dejavnost ali sponzorirajte kakšen dogodek, pri tem pa o svoji udeležbi ne pozabite obvestiti medijev.

7. Začnite pisati blog ali se včlanite v katerega izmed forumov, kjer lahko spoznate potencialne kupce. Priljubljene blogerske strani so npr. Blogger, WordPress ali Tumblr, forume pa lahko najdete med Googlovimi ali Yahoo skupinami. Pazite le, da vaše oglaševanje ne bo preveč očitno ali vsiljivo.

8. Povežite se z združenji in skupinami, ki so porabniki vaših proizvodov in jim ponudite poseben skupinski popust.

Ob upoštevanju danih nasvetov in tehnik bi morali biti rezultati kmalu vidni.

 

Vir: Entrepreneur

shranjeno pod: ,
Prijavi se na e-novice!