Kako brezplačno tržiti podjetje?

V težavnih gospodarskih razmerah podjetniki pogosto zmanjšajo proračun za trženje, vendar pa s tem tvegajo še večji upad prodaje. Mnogi se ne zavedajo, da je lahko trženje tudi povsem brezplačno in bi moralo biti sestavni del poslovanja podjetja.
Kako brezplačno tržiti podjetje?

Trženje s pomočjo spleta ali izobraževanj je lahko tudi brezplačno.

Če ste se znašli v finančnih težavah poskusite pozornost javnosti pritegniti z naslednjimi načini trženja:

1. Svoje strokovno znanje predstavite v časopisnih prispevkih, revijah, na spletu in v strokovnem glasilu svoje organizacije. Pri tem ne pozabite omeniti svojega podjetja ter kopij poslati obstoječim in potencialnim strankam.

2. Pozornost si lahko pridobite tudi s pomočjo javnih predstavitev npr. kot vodja delavnic, konferenc ali izobraževanj za odrasle. Organizacije, ki se ukvarjajo s tovrstnimi izobraževanji vprašajte, če potrebujejo predavatelja ali pa predavanja oz. delavnice organizirajte sami. Priložnost lahko izkoristite tudi za mreženje.

3. Eden izmed najboljših načinov za pridobivanje novih kupcev je prek že obstoječih strank, zato jim za vsako novo stranko ponudite nagrado npr. v obliki brezplačnega blaga ali storitev.

4. Z obstoječimi in potencialnimi kupci ohranite stik z rednim pošiljanjem glasila, v katerem jih seznanite z novimi proizvodi, popusti in članki, ki bi jih utegnili zanimati.

5. Vzbudite zanimanje medijev in jih obvestite o odmevnejših dogodkih povezanih z vašim podjetjem ali se dogovorite za radijski intervju.

6. Vključite se v dobrodelno dejavnost ali sponzorirajte kakšen dogodek, pri tem pa o svoji udeležbi ne pozabite obvestiti medijev.

7. Začnite pisati blog ali se včlanite v katerega izmed forumov, kjer lahko spoznate potencialne kupce. Priljubljene blogerske strani so npr. Blogger, WordPress ali Tumblr, forume pa lahko najdete med Googlovimi ali Yahoo skupinami. Pazite le, da vaše oglaševanje ne bo preveč očitno ali vsiljivo.

8. Povežite se z združenji in skupinami, ki so porabniki vaših proizvodov in jim ponudite poseben skupinski popust.

Ob upoštevanju danih nasvetov in tehnik bi morali biti rezultati kmalu vidni.

 

Vir: Entrepreneur

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje