Kako danes uspeti v poslu - "Toyota 2011"

Avtor Egon Ravbar — 31.01.2011
Komentiraj!
Ekskluzivno vabilo na največji slovenski marketinški seminar, kjer bo predaval mag. Aleš Lisac z gostujočimi predavatelji. Termin 17.2. je že razprodan! Pohitite s prijavo!
Kako danes uspeti v poslu - "Toyota 2011"

Lani je bil Smelt zapolnjen do zadnjega kotička.

Vemo, da mislite resno, kadar gre za marketing in prodajo! Prav tako vemo, da ste odločeni v poslu in življenju uspeti. Dejstvo je, da spadate med tiste, ki:

  • imate več knjig o marketingu, prodaji, poslovni rasti kot večina ljudi okoli vas;
  • vas zanima, kako povečati prodajo in kako biti uspešnejši poslovno in v življenju nasploh;
  • imate občutek, da vas včasih ne razumejo vsi, da ne razumejo vaše želje po znanju, delu in napredku;
  • verjamete, da ste vi svoja najboljša investicija, verjamete, da vam tistega, kar se naučite, ne more nihče vzeti.

In mi smo veseli, da nas druži ista strast!

Prav zato vas ekskluzivno vabimo na največje slovensko marketinško predavanje leta 2011:

 

»Kako danes uspeti v poslu?« – v sodelovanju in pod pokroviteljstvom Toyote.


Veliko je tistih, ki pravijo, da se na marketing spoznajo, da jih to področje zanima. Vendar pa ni tako veliko takšnih, ki se na tem področju redno izobražujejo. Pravzaprav le redki razumejo, da se poslovni modeli uspešnih podjetij spreminjajo na tri, štiri leta, le redki razumejo, da se je treba ves čas prilagajati, če želite v poslu uspeti. Vi spadate med tiste, ki veste, da je za uspeh v marketingu, prodaji in poslu potreben reden trening.

In zato se nam lahko pridružite na že tradicionalnem največjem marketinškem seminarju v Sloveniji. Tokrat bo seminar celodneven, z najbogatejšim programom doslej!

Vidimo se 17. februarja (razprodano) ali 03. marca v Ljubljani in 01. marca v Mariboru.

Predavanje je za vas na voljo po posebno nizki ceni, ker dogodek podpira Toyota.

Mag. Aleš Lisac je tokrat za vas pripravil bogat program z izvrstnimi predavatelji - dr. Irena Fonda, Matej Kurent, Rok Hrastnik, Drayton Bird, Smiljan Mori, Tomaž Gorec, Dragica Korenjak in Franjo Radikovič - in vsebinami, ki bodo prvič ekskluzivno predstavljene na tem dogodku.

 

Želimo vas srečati v Ljubljani ali v Mariboru. Tega dogodka se vam ne splača zamuditi. V dobrih 9 urah intenzivnega predavanja boste odkrili:

  • kako do velike skupine lojalnih strank, ki niti pomislijo ne, da bi kupovale drugje
  • kako pripraviti ponudbo, ki je nihče pri zdravi pameti ne bo mogel zavrniti
  • kako ugotoviti, ali bo stranka kupila ali ne
  • kako prodreti na svetovni trg
  • 3 enostavne, v enem popoldnevu izvedljive izboljšave vašega internetnega nastopa za garantirano povečanje prodaje
  • marketinške skrivnosti prvega svetovnega guruja s področja direktnega marketinga, Draytona Birda
  • kako postaviti pravo ceno vašemu izdelku ali storitvi
  • primeri odgovarjanja na pereča vprašanja podjetnikov v živo na odru - odgovarja skupina strokovnjakov.

 

Bo pa tudi zabavno, humoren zaključek zagotavlja Denis Avdić.

 

Prijavite se TAKOJ!

Kako?
 

Izpolnite spletno prijavnico.

Pokličite Jožico na 080 1509.
Pošljite prijavo po faksu 01 5412206.
Prijavite se lahko tudi po elektronski pošti.

Za prijave z več udeleženci pošljite mail na martin@lisac-lisac.si


Ne odlašajte. Število prostih mest je omejeno. Letos je na voljo dvakrat manj vstopnic kot lani!

V ljubljanski Smeltovi dvorani imajo samo 450 sedežev, ki so privarjeni, tako da možnosti dodatnih sedežev ni, približno toliko prostora je tudi v mariborskem hotelu Habakuk. Vsega skupaj je torej na voljo manj kot 1200 vstopnic. V zadnjih 6 letih smo na teh seminarjih vedno imeli več kot 2700 ljudi, rekord pa je bila polna Hala Tivoli pred tremi leti (4000 udeležencev).

Skratka, za vse žal ne bo prostora, zato POHITITE!

Termin:

17. februar 2011, Ljubljana RAZPRODANO!

01. marec 2011, Maribor Prijavite se

03. marec 2011, Ljubljana Prijavite se

Cena celodnevnega seminarja, v katerega so vključeni gradivo, napitki in kosilo, je simboličnih 75 evrov + DDV (razliko do redne cene, tj. 300 evrov za vas plača Toyota). V ceno sta vključeni tudi nova knjiga iz naše založbe in polletna naročnina na mesečnik Korak pred konkurenco.

Nikar ne odlašajte, termini so že skoraj razprodani. Zagotovite si prosto mesto na največjem marketinškem dogodku v Sloveniji še pravočasno!

 

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!