Kako danes uspeti v poslu – “Toyota 2011”

Avtor — 31.01.2011

Ekskluzivno vabilo na največji slovenski marketinški seminar, kjer bo predaval mag. Aleš Lisac z gostujočimi predavatelji. Termin 17.2. je že razprodan! Pohitite s prijavo!

Kako danes uspeti v poslu - "Toyota 2011"

Lani je bil Smelt zapolnjen do zadnjega kotička.

Vemo, da mislite resno,
kadar gre za marketing in prodajo! Prav tako vemo, da ste odločeni v poslu in
življenju uspeti. Dejstvo je, da spadate med tiste, ki:

  • imate več knjig o marketingu, prodaji, poslovni rasti kot
    večina ljudi okoli vas;
  • vas zanima, kako povečati prodajo in kako biti uspešnejši
    poslovno in v življenju nasploh;
  • imate občutek, da vas včasih ne razumejo vsi, da ne razumejo
    vaše želje po znanju, delu in napredku;
  • verjamete, da ste vi svoja najboljša investicija, verjamete,
    da vam tistega, kar se naučite, ne more nihče vzeti.

In mi smo veseli, da nas druži ista strast!

Prav zato vas ekskluzivno vabimo na največje slovensko marketinško predavanje
leta 2011:

 

»Kako danes uspeti v poslu?« – v sodelovanju in pod
pokroviteljstvom Toyote.


Veliko je tistih, ki pravijo, da se na marketing spoznajo, da jih to področje
zanima. Vendar pa ni tako veliko takšnih, ki se na tem področju redno
izobražujejo. Pravzaprav le redki razumejo, da se poslovni modeli uspešnih podjetij
spreminjajo na tri, štiri leta, le redki razumejo, da se je treba ves čas
prilagajati, če želite v poslu uspeti. Vi spadate med tiste, ki veste, da je za
uspeh v marketingu, prodaji in poslu potreben reden trening.

In zato se nam lahko pridružite na že tradicionalnem največjem
marketinškem seminarju v Sloveniji. Tokrat bo seminar celodneven, z
najbogatejšim programom doslej!

Vidimo se 17. februarja (razprodano) ali 03. marca v Ljubljani in 01. marca v Mariboru.

Predavanje je za vas na voljo po posebno nizki ceni,
ker dogodek podpira Toyota.

Mag. Aleš Lisac je tokrat za vas pripravil bogat program z izvrstnimi
predavatelji – dr. Irena Fonda, Matej Kurent, Rok Hrastnik, Drayton
Bird, Smiljan Mori, Tomaž Gorec, Dragica Korenjak in Franjo Radikovič

– in vsebinami, ki bodo prvič ekskluzivno predstavljene na tem dogodku.

 

Želimo vas srečati v Ljubljani ali v Mariboru. Tega dogodka
se vam ne splača zamuditi. V dobrih 9 urah intenzivnega predavanja boste
odkrili:

  • kako do velike skupine lojalnih strank, ki niti pomislijo
    ne, da bi kupovale drugje
  • kako pripraviti ponudbo, ki je nihče pri zdravi pameti ne bo
    mogel zavrniti
  • kako ugotoviti, ali bo stranka kupila ali ne
  • kako prodreti na svetovni trg
  • 3 enostavne, v enem popoldnevu izvedljive izboljšave
    vašega internetnega nastopa za garantirano povečanje prodaje
  • marketinške skrivnosti prvega svetovnega guruja s
    področja direktnega marketinga, Draytona Birda
  • kako postaviti pravo ceno vašemu izdelku ali storitvi
  • primeri odgovarjanja na pereča vprašanja podjetnikov v živo
    na odru – odgovarja skupina strokovnjakov.

 

Bo pa tudi zabavno, humoren zaključek zagotavlja Denis Avdić.

 

Kako?
 

Izpolnite spletno
prijavnico
.

Pokličite Jožico na 080 1509.
Pošljite prijavo po faksu 01 5412206.
Prijavite se lahko tudi po elektronski
pošti
.

Za
prijave z več udeleženci pošljite mail na martin@lisac-lisac.si

Ne odlašajte. Število prostih mest je omejeno. Letos je na voljo dvakrat manj
vstopnic kot lani!

V ljubljanski Smeltovi dvorani imajo samo 450 sedežev, ki so
privarjeni, tako da možnosti dodatnih sedežev ni, približno toliko
prostora je tudi v mariborskem hotelu Habakuk. Vsega skupaj je
torej na voljo manj kot 1200 vstopnic. V zadnjih 6 letih smo na teh seminarjih
vedno imeli več kot 2700 ljudi, rekord pa je bila polna Hala Tivoli pred
tremi leti (4000 udeležencev).

Skratka, za vse žal ne bo prostora, zato POHITITE!

Termin:

17. februar 2011, Ljubljana RAZPRODANO!

01. marec 2011, Maribor Prijavite
se

03. marec 2011, Ljubljana Prijavite
se

Cena celodnevnega seminarja, v katerega so vključeni
gradivo, napitki in kosilo, je simboličnih 75 evrov + DDV (razliko do redne cene, tj. 300
evrov za vas plača Toyota). V ceno sta vključeni tudi nova knjiga iz
naše založbe in polletna naročnina na mesečnik Korak pred konkurenco.

Nikar ne odlašajte, termini so že skoraj razprodani.
Zagotovite si prosto mesto na največjem marketinškem dogodku v Sloveniji še
pravočasno!