Kako delati z nekom, ki ga ne marate?

Avtor Saba Resnik — 15.02.2012
Komentiraj!
Delati z nekom, ki ga ne prenašate je lahko zelo utrujajoče in negativno vpliva na vašo delovno zmogljivost. Še dobro, da si v nadaljevanju lahko preberete kako lahko delate z nekom, ki ga ne marate in ste kljub vsemu produktivni.
Kako delati z nekom, ki ga ne marate?

Kako delati z nekom, ki ga ne marate? (Vir slike: sxc.hu)

Hitro se lahko zgodi, da se namesto na delo osredotočate na sodelavčeva dejanja in besede ter veliko energije posvetite brzdanju svojih čustev. V nadaljevanju si preberite, kaj lahko storite, da temu ne bo tako.

Izogibanje ljudem, ki jih ne marate je najboljša taktika, vendar na delovnem mestu to ni vedno mogoče.

Svoje odzive morate imeti pod kontrolo. V kolikor vam na delovnem mestu nekdo ni prijeten, vam gre na živce, ali ga celo sovražite, nikar ne razmišljajte o njegovih dejanjih in besedah, temveč razmišljajte samo o tem, kako se boste odzvali vi. Veliko bolj učinkovito je, če se osredotočate na lastna dejanja, saj imate nad njimi moč nadzora, kot pa na dejanja nekoga drugega, nad katerimi nimate nadzora.

Vsak dan vadite tehnike sproščanja, saj boste na tak način lažje prenašali stres na delovnem mestu. Ko boste enkrat obvladali stres, bo tudi vaš sodelavec, ki ga ne marate imel manj negativnega vpliva na vas.

Držite se zase. Poizkušajte se izogniti vsakršnim konfliktom. Nikar ne nagovarjajte ostalih sodelavcev in ne govorite slabih stvari o sodelavcu, ki ga ne marate, saj so čustva zelo nalezljiva in boste na tak način okužili celoten kolektiv. Kmalu bo postalo jasno, da ste vi tisti, ki ste pričeli s širjenjem negativne energije in boste v očeh sodelavcev postali neprofesionalni.

Razmislite, ali ste morda vi tisti, ki imate problem in oseba, ki je ne prenašate sploh ni tako nevzdržna, kot se vam zdi. Vzemite si čas in razmislite, kaj vam na osebi, ki je ne marate ni všeč: točno določena stvar, ki jo naredi, je drugačna od vas, ali vas spominja na osebo, ki je ne marate, ali ste nevoščljivi, itd.

Kaj pa če bi z osebo, ki je ne marate preživeli več časa? Vsekakor je nasvet malce nenavaden, vendar razmislite - morda osebe ne razumete, ker je ne poznate. Ko osebo spoznate in razumete zakaj se obnaša tako kot se, se vam bo morda zasmilila in tako se boste znebili občutka sovraštva in nervoze vsakič, ko stopi v vašo pisarno.

Naj vam postane vseeno. Poizkusite se čustveno distancirati in naj vam na tak način postane vseeno.

Na kratko:

  • Najprej morate znati obvladati lastne občutke.
  • Poizkušajte se čustveno distancirati - naj vam postane vseeno. Spoznajte osebo, morda jo boste lažje razumeli in prenašali.
  • Nikar ne predpostavljajte, da so vedno vsega krivi drugi - po vsej verjetnosti tudi vi nosite nekaj krivde.
  • Svojih občutkov ne smete deliti z ostalimi v podjetju, saj s tem lahko prenesete slabo energijo med celoten kolektiv.

Vir: blogs.hbr.org

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!