Kako do atraktivne spletne strani majhnega podjetja?

Avtor Gregor Čehovin — 23.07.2010
Komentiraj!
Za osebnost majhnih podjetij je značilna kreativna senzibilnost, ki jo velike organizacije težko dosegajo. Ponujamo nekaj nasvetov, kako pri izdelavi spletne strani učinkovito poudariti prednosti majhnega podjetja.
Kako do atraktivne spletne strani majhnega podjetja?

Elementi, ki so potrebni za spletno stran (foto: Berkshire Website Design)

Spletna stran naj vsebuje elemente, ki odražajo lastnikovo kreativnost in osebnost, če je vpletena ekipa, pa naj stran nudi informacije o tem, kdo so njeni člani in s čim se ukvarjajo, piše Entrepreneur. V predstavitev je smiselno vključiti življenjepis, ki vključuje kratke in jedrnate informacije o pridobljenih izkušnjah in strokovnem znanju ter izpostavlja lastnosti, ki nas ločijo od konkurence.

Na ta način se stranke ne bodo spraševale, kdo sploh smo in če gre za podjetje, s katerim je smiselno poslovati. Karakter ima za ljudi velik pomen, zato ustrezna predstavitev lahko predstavlja edinstveni prodajni argument.

Odločilna je tudi jasna predstavitev ponudbe izdelkov oz. storitev, ki stranki posreduje dovolj informacij za nakupno odločitev. Kupci v primeru površnih informacij o izdelkih pogosto ne kontaktirajo podjetja in se raje obrnejo h konkurenci. Strankam je smiselno ponuditi možnost, da se naročijo na prejemanje novic, ki poleg informacij o ponudbi lahko vsebujejo tudi posebne in stranki prilagojene ponudbe. Hkrati pa tako z njimi ohranite stik za kar nekaj časa. Morda se jim zdi vaš produkt zanimiv, vendar ga trenutno še ne potrebujejo.

Potencialne stranke želijo vedeti s kom podjetje posluje in kakšne so pretekle izkušnje drugih kupcev. Spletna predstavitev podjetja naj zato vključuje seznam referenc in partnerjev, pa tudi morebitnih nagrad in pozitivnih omemb v medijih ne gre izpustiti. Dobro je tudi vključiti možnost, ki kupcem omogoča oddajo svojega mnenja o izdelkih in storitvah.

Navigacija spletne strani naj bo preprosta za uporabo, predvsem pa naj uporabnika vedno pripelje tja, kamor želi priti, pa naj bo to začetek ali konec. Enako pomembno je tudi funkcionalno iskanje, analiza iskanj pa nam poleg tega, kaj ljudje iščejo, pove tudi, česa še nimamo, pa bi to morali imeti.

Stranke želijo vedeti, kako poteka naročanje in kaj storiti, če se zgodi kaj nepričakovanega, zato naj spletna stran nudi pomoč, ki vsebuje navodila za vsak korak nakupnega procesa in pojasnila, kako poteka obveščanje o stanju naročila, kako je z reklamacijami, vračilom blaga itn. Zagotoviti je potrebno tudi varnost transakcij in o tem obvestiti kupce, saj ti želijo vedeti, da so občutljivi podatki šifrirani.

Za večjo kredibilnost podjetja je pomembno navesti ažurne kontaktne podatke, ki vključujejo telefonsko številko, predvsem pa fizični naslov. Morda se zdi, da slednji v primeru spletnega poslovanja ni pomemben, vendar nam bodo stranke manj zaupale, če ga ne bomo navedli.

 

Vir: Entrepreneur.com, 1.7.2010

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!