Kako do atraktivne spletne strani majhnega podjetja?

Za osebnost majhnih podjetij je značilna kreativna senzibilnost, ki jo velike organizacije težko dosegajo. Ponujamo nekaj nasvetov, kako pri izdelavi spletne strani učinkovito poudariti prednosti majhnega podjetja.
Kako do atraktivne spletne strani majhnega podjetja?

Elementi, ki so potrebni za spletno stran (foto: Berkshire Website Design)

Spletna stran naj vsebuje elemente, ki odražajo lastnikovo kreativnost in osebnost, če je vpletena ekipa, pa naj stran nudi informacije o tem, kdo so njeni člani in s čim se ukvarjajo, piše Entrepreneur. V predstavitev je smiselno vključiti življenjepis, ki vključuje kratke in jedrnate informacije o pridobljenih izkušnjah in strokovnem znanju ter izpostavlja lastnosti, ki nas ločijo od konkurence.

Na ta način se stranke ne bodo spraševale, kdo sploh smo in če gre za podjetje, s katerim je smiselno poslovati. Karakter ima za ljudi velik pomen, zato ustrezna predstavitev lahko predstavlja edinstveni prodajni argument.

Odločilna je tudi jasna predstavitev ponudbe izdelkov oz. storitev, ki stranki posreduje dovolj informacij za nakupno odločitev. Kupci v primeru površnih informacij o izdelkih pogosto ne kontaktirajo podjetja in se raje obrnejo h konkurenci. Strankam je smiselno ponuditi možnost, da se naročijo na prejemanje novic, ki poleg informacij o ponudbi lahko vsebujejo tudi posebne in stranki prilagojene ponudbe. Hkrati pa tako z njimi ohranite stik za kar nekaj časa. Morda se jim zdi vaš produkt zanimiv, vendar ga trenutno še ne potrebujejo.

Potencialne stranke želijo vedeti s kom podjetje posluje in kakšne so pretekle izkušnje drugih kupcev. Spletna predstavitev podjetja naj zato vključuje seznam referenc in partnerjev, pa tudi morebitnih nagrad in pozitivnih omemb v medijih ne gre izpustiti. Dobro je tudi vključiti možnost, ki kupcem omogoča oddajo svojega mnenja o izdelkih in storitvah.

Navigacija spletne strani naj bo preprosta za uporabo, predvsem pa naj uporabnika vedno pripelje tja, kamor želi priti, pa naj bo to začetek ali konec. Enako pomembno je tudi funkcionalno iskanje, analiza iskanj pa nam poleg tega, kaj ljudje iščejo, pove tudi, česa še nimamo, pa bi to morali imeti.

Stranke želijo vedeti, kako poteka naročanje in kaj storiti, če se zgodi kaj nepričakovanega, zato naj spletna stran nudi pomoč, ki vsebuje navodila za vsak korak nakupnega procesa in pojasnila, kako poteka obveščanje o stanju naročila, kako je z reklamacijami, vračilom blaga itn. Zagotoviti je potrebno tudi varnost transakcij in o tem obvestiti kupce, saj ti želijo vedeti, da so občutljivi podatki šifrirani.

Za večjo kredibilnost podjetja je pomembno navesti ažurne kontaktne podatke, ki vključujejo telefonsko številko, predvsem pa fizični naslov. Morda se zdi, da slednji v primeru spletnega poslovanja ni pomemben, vendar nam bodo stranke manj zaupale, če ga ne bomo navedli.

 

Vir: Entrepreneur.com, 1.7.2010

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Predavanje: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje