Kako do novih strank?

Domisliti se kaj prodajati je najlažji in najbolj zabaven del, težje je dobiti stranke, ki bodo vaše proizvode kupovale. Za marsikaterega podjetnika je pridobivanje strank in oglaševanje strah vzbujajoče, zato vam predstavljamo nekaj nasvetov kako priti do strank s pomočjo spleta.
Maloprodajna podjetja in Facebook

Maloprodajna podjetja in Facebook (slika: sxc.hu).

Pridobiti nove stranke

Sprva morajo stranke spoznati vaš proizvod (še preden ga dejansko kupijo). To lahko na preprost način storite tako, da čim več strank pripeljete do predstavitvene spletne strani (angl. landing page). Le-ta naj vsebuje vse potrebne informacije o proizvodu in prepriča stranko v nakup.

Ko stranka spozna vaš proizvod, nastopi aktivacija – takrat stranka pokaže zanimanje za vaš proizvod z naročilom brezplačnega vzorca, s preizkusom, z zahtevo po dodatnih informacijah ali z nakupom. Ko je stranka enkrat aktivirana, jo je potrebno ponovno kontaktirati (z njenim dovoljenjem, seveda!) preko telefona, sms-a, elektronske pošte, navadne pošte, itd.

V dobi spleta je vaša naloga, da si stranko pripeljete bližje k sebi in ne tako kot nekdaj, ko je bila glavna naloga prodajalcev vsiliti proizvod stranki. Da bi lahko povečali število strank, morate najprej razumeti kako se ljudje obnašajo:

Prvi korak

Ljudje spoznajo neko potrebo, ki jo želijo zadovoljiti oz. imajo problem, ki ga želijo rešiti. Na primer: „Želim si prirediti zabavo. Kaj zdaj?”

Drugi korak

Ljudje pričnejo z iskanjem informacij. V tem stoletju je to skoraj vedno preko spleta.

Tretji korak

Sprva ljudje pri deskanju na spletu zgolj preletijo in upoštevajo prvih nekaj stvari, ki jih odkrijejo. Prav zato je pomembno, da je vaš proizvod jasno opredeljen in privlačen ter spletna stran na prvi strani v brskalniku.

Četrti korak

Ljudje pridejo tja, kamor so povabljeni, kjer se zabavajo ali se kaj novega naučijo. Do strank boste prišli z zabavnimi informacijami in praktičnimi nasveti v več formatih (članki, blog objave, video vsebine, računalniške igrice, itd.) in z oglaševanjem na spletnih mestih, kjer se zadržuje vaša ciljna skupina (specifični forumi, Facebook, določene spletne strani, itd.).

Vir: entrepreneur.com

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje