Kako do poslovne ideje

Avtor Saba Resnik — 15.11.2012
Komentiraj!
Marsikdo ima v sebi podjetniško žilico, vendar ne ve, s katerim poslom bi vstopil v podjetniški svet. V kolikor tudi vi spadate v to skupino, si v nadaljevanju preberite, kako s pomočjo šestih korakov do dobre poslovne ideje.
Kako do poslovne ideje

Kako do poslovne ideje. (Vir slike: sxc.hu)

Upoštevajte svoje prednosti in sposobnosti

Najprej pomislite na svoje osebnostne in poslovne sposobnosti. Ste izvrsten inženir, ki lahko zgradi kakovosten proizvod? Ste dobri v prodaji? Imate veliko poznanstev in vez? Ste vodja? Da bi kar najbolje izbrali posel, v katerega se boste podali, morate vedeti, katere so vaše prednosti in sposobnosti ter poznati svoje slabosti.

Pri poslu morate upoštevati tudi druge stvari – v kolikor poslovna ideja potrebuje velik kapitalski vložek, ki ga nimate in ga ne morete dobiti, potem to morda ni najboljši posel za vas.

Strast

Kadar niste prepričani v kakšen posel bi se podali, imejte v mislih, da boste to počeli nekaj let. Torej, izberite posel, ki ga boste z veseljem opravljali vsaj nekaj let, če ne celo življenje.

Kako lahko izboljšate svet?

Posel, ki si ga boste izbrali, vam mora biti pisan na kožo (izraža vaše sposobnosti) in v njem morate uživati (da ga boste lahko opravljali vrsto let). Kljub vsemu pa je vaš posel namenjen strankam in ne vam. Vaša naloga je, da nekomu polepšate, popestrite ali olajšate življenje.

Naslednji korak

Sedaj ko veste, v kateri branži boste poslovali in s kakšnim produktom boste polepšali življenje vaši stranki - kako naprej? Zaenkrat je vaša poslovna ideja zgolj koncept, zato je sedaj čas, da jo udejanjite.

Naj ostane vaša poslovna ideja skrivnost?

Nekateri ljudje želijo biti skrivnostni do konca, spet drugi si želijo povratnih informacij, zato idejo delijo kar z največjim številom ljudi.

Pozitivne in negativne posledice so očitne:

  • v kolikor obdržite poslovno idejo zase, ne boste dobili veliko povratnih informacij in zadeve se ne bodo premikale tako hitro, kot bi si želeli,
  • v kolikor pa idejo delite, se vam lahko zgodi, da vam kdo idejo ukrade in vas prehiti.

Vas skrbi, da vas bo kdo kopiral? Ko boste enkrat s produktom uspeli, morate pričakovati, da bodo nekatera podjetja vaš produkt kopirala in z vami konkurirala na istem trgu. Slej ko prej vas bodo kopirali, na to se morate pripraviti.

Strateški načrt

Ko imate enkrat izoblikovano poslovno idejo, stopite korak nazaj in si predstavljajte širšo sliko. Vedeti morate, kako težko oz. lahko bo produkt proizvajati ali ga dobavljati. Bo posel prinesel hiter zaslužek ali se boste morali zanj boriti? Bo zagon posla potreboval velik kapitalski vložek ali ne?

Na tem mestu je bistveno, da napišete dober poslovni načrt in se s tem pripravite na vstop v podjetniški svet.

Več o poslovnem načrtu si lahko preberete v MP članku z naslovom Poslovni načrt.

Vir: business-opportunities.biz

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!