Kako do poslovne ideje

Marsikdo ima v sebi podjetniško žilico, vendar ne ve, s katerim poslom bi vstopil v podjetniški svet. V kolikor tudi vi spadate v to skupino, si v nadaljevanju preberite, kako s pomočjo šestih korakov do dobre poslovne ideje.
Osredotočite se in si poiščite bolj dobičkonosen trg

Osredotočite se in si poiščite bolj dobičkonosen trg.(Vir slike: sxc.hu)

Upoštevajte svoje prednosti in sposobnosti

Najprej pomislite na svoje osebnostne in poslovne sposobnosti. Ste izvrsten inženir, ki lahko zgradi kakovosten proizvod? Ste dobri v prodaji? Imate veliko poznanstev in vez? Ste vodja? Da bi kar najbolje izbrali posel, v katerega se boste podali, morate vedeti, katere so vaše prednosti in sposobnosti ter poznati svoje slabosti.

Pri poslu morate upoštevati tudi druge stvari – v kolikor poslovna ideja potrebuje velik kapitalski vložek, ki ga nimate in ga ne morete dobiti, potem to morda ni najboljši posel za vas.

Strast

Kadar niste prepričani v kakšen posel bi se podali, imejte v mislih, da boste to počeli nekaj let. Torej, izberite posel, ki ga boste z veseljem opravljali vsaj nekaj let, če ne celo življenje.

Kako lahko izboljšate svet?

Posel, ki si ga boste izbrali, vam mora biti pisan na kožo (izraža vaše sposobnosti) in v njem morate uživati (da ga boste lahko opravljali vrsto let). Kljub vsemu pa je vaš posel namenjen strankam in ne vam. Vaša naloga je, da nekomu polepšate, popestrite ali olajšate življenje.

Naslednji korak

Sedaj ko veste, v kateri branži boste poslovali in s kakšnim produktom boste polepšali življenje vaši stranki – kako naprej? Zaenkrat je vaša poslovna ideja zgolj koncept, zato je sedaj čas, da jo udejanjite.

Naj ostane vaša poslovna ideja skrivnost?

Nekateri ljudje želijo biti skrivnostni do konca, spet drugi si želijo povratnih informacij, zato idejo delijo kar z največjim številom ljudi.

Pozitivne in negativne posledice so očitne:

  • v kolikor obdržite poslovno idejo zase, ne boste dobili veliko povratnih informacij in zadeve se ne bodo premikale tako hitro, kot bi si želeli,
  • v kolikor pa idejo delite, se vam lahko zgodi, da vam kdo idejo ukrade in vas prehiti.

Vas skrbi, da vas bo kdo kopiral? Ko boste enkrat s produktom uspeli, morate pričakovati, da bodo nekatera podjetja vaš produkt kopirala in z vami konkurirala na istem trgu. Slej ko prej vas bodo kopirali, na to se morate pripraviti.

Strateški načrt

Ko imate enkrat izoblikovano poslovno idejo, stopite korak nazaj in si predstavljajte širšo sliko. Vedeti morate, kako težko oz. lahko bo produkt proizvajati ali ga dobavljati. Bo posel prinesel hiter zaslužek ali se boste morali zanj boriti? Bo zagon posla potreboval velik kapitalski vložek ali ne?

Na tem mestu je bistveno, da napišete dober poslovni načrt in se s tem pripravite na vstop v podjetniški svet.

Več o poslovnem načrtu si lahko preberete v MP članku z naslovom Poslovni načrt.

Vir: business-opportunities.biz

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

MP dogodek: Kako do poslovne ideje?

Tokrat predstavljamo svež dogodek, ki ga v našem programu še nismo imeli: Kako do poslovne ideje. Namenjen je vsem tistim, ki želite vstopiti v svet podjetništva, pa nimate ideje oziroma ne veste, kako jo oblikovati.
MP dogodek: Lastno podjetje? Zakaj pa ne! - Ljubljana

Lastno podjetje? Zakaj pa ne! – Ljubljana

Kdaj 19.09.2012 od 17:00 do 18:30
Kje Cerera d.o.o., Cesta Ljubljanske brigade 23a, 1000 Ljubljana
Koledar

Tokratni dogodek organiziramo skupaj s podjetniškim pospeševalnikom Hekovnik, ki deluje v starih prostorih Tehnološkega parka Ljubljana na Viču.

Dogodek je namenjen vsem, ki bi radi vstopili v svet podjetništva, razmišljate podjetno, pa še nimate svoje ideje, ali pa le ta še ni dovolj izoblikovana. Hkrati bo predavatelj nekaj besed spregovoril tudi o konkurenci, umestitvi ideje na trg ter predstavljanju le te na trgu, ko je ta že izoblikovana.

Imate konkretna vprašanja glede ustanovitve podjetja? Pridite na MP svetovanje >>

Tematike:

  • O kreativnosti,
  • Izoblikovanje ideje,
  • Omejitve,
  • Umestitev: trgi in trendi,
  • Konkurenca,
  • Preverjanje ideje.

Program – sreda 5.9.2012:

Ura Aktivnost

16:50 – 17:00

Prihod udeležencev

17:00 – 18:30

Simon Belak: Kako do poslovne ideje

Prijave

Udeležba na dogodku je brezplačna. Zaradi omejenega števila udeležencev (20) so obvezne prijave! Edini pogoj za udeležbo je, da nam dovolite, da e-naslov s katerim se prijavite vpišemo v seznam prejemnikov brezplačnih MP novic. Tako boste na tekočem o dogajanju v svetu podjetništva v Sloveniji ter podjetniških dogodkih. Odjava od e-novic je možna kadarkoli!

Obiščite MP dogodke!

    Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
    14 načinov, kako uporabiti posebne ponudbe v spletni trgovini

    14 načinov, kako uporabiti posebne ponudbe v spletni trgovini

    Posebne ponudbe, kot so kuponi, popusti, zbiranje točk in podobno, so za spletno stran lahko zelo učinkoviti za pospeševanje prodaje. Poleg tega imajo veliko drugih prednosti. Preberite več >>

    Vstopite v svet vsebinskega trženja!

    Vstopite v svet vsebinskega trženja!

    Vsebinsko trženje je že nekaj let izjemno priljubljena taktika pridobivanja novih strank. Kako se lotiti vsebinskega trženja? Kako zagotoviti, da bodo vaše vsebine dejansko odgovarjale na potrebe vaše ciljne publike? Odgovore na zastavljena vprašanja vam ponujamo v prispevku. Preberite več >>

    Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v digitalne valute

    Od ideje do globalne platforme: zgodba o tem, kako je zavarovalništvo vstopilo v digitalne valute

    Vse odkar smo javno naznanili projekt InsurePal in pričeli z globalno kampanjo, sem prejel ogromno pohval, kritik pa tudi skeptičnih pogledov in vprašanj o tem, kako in zakaj smo zavarovalništvo »prestavili« na tehnologijo veriženja blokov. Preberite več >>

    Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 2. del

    Pomembne statistike v povezavi s Facebookom, 2. del

    Kot najbolj priljubljeno družabno omrežje Facebook predstavlja odlično priložnost za tržnike in oglaševalce. Vendar morate to priložnost znati izkoristiti. Preberite več >>

    Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

    Napake, ki jih ne smete početi pri pripravi spletnih vsebin

    Podjetja vse več časa in sredstev namenjajo pripravi kvalitetnih spletnih vsebin. Te so namreč osnova za nadaljnje marketinške strategije podjetij. Preberite več >>

    Kako prijaviti PayPal račun na FURS?

    Kako prijaviti PayPal račun na FURS?

    PayPal je verjetno najbolj poznan in uporabljan posrednik med kupcem in prodajalcem na področju elektronskega poslovanja. Storitve, ki jih nudi so preproste, varne in omogočajo hitro poslovanje na globalni ravni. Preverili smo, kako je s prijavo Paypal računa FURSu. Preberite več >>

    Nakup pravega tiskalnika za vašo pisarno

    Nakup pravega tiskalnika za vašo pisarno

    Barvni tiskalnik je v današnjih časih sestavni del vsake pisarne. Zaradi hitrega razvoja tehnologije je ponudba različnih tipov tiskalnikov izjemna. Preberite več >>

    Prednosti in slabosti faktoringa za podjetje

    Prednosti in slabosti faktoringa za podjetje

    Faktoring je metoda za izboljšanje finančnega toka podjetja. Namesto da bi čakali, da vam stranka nakaže znesek, denar od faktoringa dobite le v nekaj dneh. Preberite več >>

    Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

    Izvirni nasveti strokovnjakov za vsebinsko trženje

    Večina tržnikov, ki se ukvarja z vsebinskim trženjem, ne dosega želenega donosa. Kljub vloženemu času in energiji se število kontaktov ne povečuje. Da bi v tekmi za potencialne stranke lahko uspešno tekmovali z večjimi podjetji, preizkusite naslednje nasvete in trike. Preberite več >>

    Napovednik podjetniških dogodkov

    Napovednik podjetniških dogodkov

    Ne spreglejte podjetniških srečanj, ki bodo v prihajajočih tednih potekala po različnih krajih v Sloveniji! Za vas smo pripravili kratek pregled zanimivih dogodkov, objavljenih na našem spletnem portalu. Vabljeni k udeležbi! Preberite več >>

    Oznake: , ,
    Iskanje
    ↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

    Trendi digitalnega marketinga 2018

    02.02.2018 od 15:00 do 19:00
    Trendi digitalnega marketinga 2018

    Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
    Preberite več >>

    Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

    09.02.2018 od 9:00 do 17:00
    Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

    Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
    Preberite več >>

    MP delavnica: Facebook oglaševanje

    23.02.2018 od 9:00 do 16:00
    MP delavnica: Facebook oglaševanje

    Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
    Preberite več >>

    Vse za podjetje