Kako do prvih strank?

Pretekli teden se je v Tehnološkem parku odvijal že četrti tradicionalni MP dogodek leta, kjer smo lahko prisluhnili številnim odličnim predavateljem. Eden izmed teh je bil tudi Peter Brenko iz podjetja Appoteka, ki je nastopil prvi in nam predstavil načine, kako priti do prvih strank.
Kako do prvih strank?

Kako do prvih strank?

Appoteka

Slovensko startup podjetje Appoteka ponuja storitev spletne trgovine v računalniškem oblaku. S spletno trgovino Shopamine je sedemčlanska ekipa najprej vstopila na slovenski trg, pred kratkim pa se je podala še na brazilskega. Lani so imeli odprtih že 120 trgovin za različna podjetja, ki so s spletno prodajo ustvarila 1,5 milijonov EUR prometa, letos pa želijo število povečati še za približno 80 trgovin.

Direktor podjetja, Peter Brenko, je na MP dogodku vsem udeležencem predstavil, kako so se v podjetju lotili iskanja prvih strank. Poudaril je pomembnost odkritja problema, ki ga imajo ljudje. Ko je problem opredeljen, nastopi čas, da ustvari izdelek ali storitev, ki bo ta problem rešila.

Ko ste prepoznali problem in poiskali rešitev, je čas, da poiščete prve stranke.

Prve stranke

Brenko je udeležencem dogodka povedal, da se morajo najprej vprašati, kdo sploh so prve stranke. So to stranke, ki za izdelek ali storitev niso plačale nič, ker smo jim rešitev ponudili brezplačno? Ali pa so to tiste stranke, ki so za storitev dejansko morale plačati? To niti ni pomembno, saj so po Brenkovem mnenju najbolj pomembne stranke, ki hvalijo in kritizirajo. “Pomemben je feedback!”

Odzivi in mnenja strank

Brenko je vsem zbranim podjetnikom in podjetnicam ter tistim, ki jih podjetništvo zanima, povedal: “Poslušajte, kaj vam stranke povejo!” Po njegovem mnenju je nadvse pomembno, da podjetnik pozorno opazuje stranke in jih posluša ter nato preveri njihovo kritiko.

Najtežje ni poslušati kritike, prav tako ni problem preizkusiti, če to, kar stranka pravi, drži. Najtežje je spremeniti svoje mnenje in priznati, da je drug način ali drugačen izdelek boljši od tega, kar trenutno ponujamo. Brenko je svojo misel zaključil: “Težko je spremeniti svoj izdelek ali svojo storitev, vendar če ga/jo spremeniš zato, ker si dobil feedback od stranke, potem je to veliko lažje.”

Kaj pa če strank ne najdemo?

Marsikateri podjetnik se znajde v zagati, ko ne ve, kje poiskati stranke. Brenko pravi: “Če strank ne najdete, se morate vprašati, kaj je narobe s trgom.” Ob tem dodaja, da pomislite: “Kaj je narobe z vašo poslovno idejo?”

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje