Kako do učinkovitega pridobivanja zaposlenih z družabnimi mediji?

Avtor Gregor Čehovin — 10.06.2010
Komentiraj!
Svetovni splet za ponudnike zaposlitev ponuja novo okolje in odpravlja omejitev zgolj na tradicionalne kanale, denimo bazo Zavoda za zaposlovanje in klasične oglase. Nudi več različnih platform, med tiste, ki jih ne gre spregledati, pa spadajo tudi družabni mediji. V osnovi gre sicer zgolj za orodja, vendar so ta pri pridobivanju novih kandidatov lahko zelo koristna, če jih pravilno izkoristimo.
Kako do učinkovitega pridobivanja zaposlenih z družabnimi mediji?

Pridobivanje zaposlenih z družabnimi mediji (foto: ICIMS).

Kot piše Mashable, je cilj pridobivanja novih zaposlenih, da najdemo pravo osebo ob pravem času. V dinamičnem in hitro spreminjajočem se poslovnem okolju so kvalitetni in izobraženi zaposleni eden od ključnih dejavnikov, ki pripomorejo k konkurenčni uspešnosti podjetja.

Za učinkovito iskanje kandidatov s socialnimi mediji velja omeniti nekaj splošnih nasvetov, ki so primerni ne glede na to, katere aplikacije uporabljamo.

  1. Osnova za uspešno vzpostavljanje stikov je spletna prisotnost, ki drugim učinkovito posreduje informacije o tem, kaj smo in s čim se ukvarjamo. Sem spadajo urejen profil, ki vsebuje primerno sliko ali avatar, informativen in koncizen življenjepis ter sveži kontaktni podatki.
  2. Vpletenost je sicer bistvena pri uspehu na kateremkoli področju družabnih medijev, še toliko bolj pa je pomembna pri pridobivanju novih zaposlenih. Mobilne aplikacije so nam lahko v veliko pomoč, predvsem pa je potrebno v proces vložiti veliko časa. Smiselno je energijo usmeriti v družabni medij, ki ga v največji meri uporabljajo tisti posamezniki, ki jih želimo doseči, pri tem pa je koristno z enim očesom spremljati aktivnosti konkurence.
  3. Prej ali slej je potrebno vzpostaviti neposreden stik z ljudmi, ki jih ne poznamo, pri tem pa je pomemben individualiziran pristop. Bistveno je, da si najprej vzamemo čas za razumevanje osebe, s katero skušamo navezati stik, ključno pa je tudi, da cenimo čas in pozornost, ki nam ju le-ta nameni.
  4. Ponudniki zaposlitve si prizadevajo, da bi potencialne kandidate pred fazo selekcioniranja spoznali v pravi luči. Zaradi tega je koristno, da tudi ponudnik sam nastopa pristno in verodostojno ter se pokaže kot to, kar v resnici je. To pripomore k pridobivanju ljudi, ki so tudi sami zavezani k takšnemu pristopu.
  5. Da okolje ne bi postalo preveč monotono, je koristno v obliki kratkih novic širiti informacije, ki so v interesu vseh zainteresiranih strani. To spodbuja klepet v okviru družabnega medija, kar pa lahko prispeva k razvoju bolj poglobljenih diskusij.
  6. Upoštevati velja širšo vsebino in ne zgolj golih podatkov, ki jih denimo posreduje življenjepis, saj imajo poleg teh lahko pomen še druge okoliščine. Če je potencialni kandidat na relevantnih področjih zelo vpleten v spletno okolje, se zna zgoditi, da bi se dela v podjetju lotil s podobnim navdušenjem.

Svetovni splet na področju privabljanja kandidatov poleg cenovne in časovne ugodnosti za vse vpletene ponuja še druge prednosti, saj nastopa v vlogi virtualnega stičišča vseh udeležencev. Družabni mediji se v osnovi osredotočajo na mreženje in so učinkovit način za doseganje ne le kandidatov, pač pa tudi strank in partnerjev, njihova vrednost pa se povečuje s količino časa, ki ga je podjetje pripravljeno vložiti vanje.

 

Vir: Mashable.com, maj 2010

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice