Kako do (več) posla?!

Avtor Sponzorirano — 20.09.2016
Komentiraj!
Veliko podjetij ne dosega svojega potenciala prodaje in prepoznavnosti zaradi slabe strategije. A ne glede na to, ali se na trgu pojavljate kot posameznik ali kot podjetje, obstajajo zanesljiva vodila, ki vam lahko pomagajo do uspešnega poslovanja.
Kako do (več) posla?!

Kako do (več) posla?! (Vir slike: Pixabay.com)

Danes namreč ni več dovolj biti kakovosten ali pravočasen. To je zgolj pogoj, da vstopiš v ožji izbor med konkurenco.

Kaj storiti, da boste izstopali med konkurenco?

Za uspeh podjetja je zagotovo najpomembnejša izgradnja strategije blagovne znamke (branding). In kaj natanko predstavlja izraz blagovna znamka? Kratko povedano: vse.

Blagovna znamka predstavlja to, kar vidimo in zaznamo na vsakem koraku delovanja podjetja. Oziroma povedano enostavneje, branding zajema prav vse – od logotipa, grafične podobe in spletne strani, do oglaševanja in poprodajne storitve ter odnosa do strank. Ko vsi ti deli delujejo kot celota, lahko z zagotovostjo rečemo, da je blagovna znamka močna. Vsak od nas na primer pozna vsaj eno podjetje, ki nudi kakovostne proizvode ali storitve, a je zaradi slabe podpore uporabnikom ugled znamke (podjetja) slabši. In ker trg zahteva vedno več, je pomembno vlagati veliko truda, časa in tudi denarja v svojo blagovno znamko.

Kako zgraditi blagovno znamko?

Ena od glavnih komponent blagovne znamke je vaš logotip. Pomislite na to, kako vsi takoj prepoznamo rumene loke znaka za McDonald´s ali preprosto kljukico znamke Nike. Kot "obraz" podjetja je zasnova logotipa ključnega pomena, saj je ta preprost grafični znak del vsake poslovne korespondence in oglaševanja. Premišljen in strokovno izdelan logotip odlikuje preprost design, takšen, da si ga zlahka zapomnimo, a je vendar dovolj močan, da dobimo vtis, ki si ga želite za vaše podjetje. S prepričljivo zasnovanim logotipom lahko ostale nemalokrat prepričate k nadaljnjemu zanimanju za vaše podjetje in posledično se vam možnost za posel poveča. Konec koncev je vizualna predstavitev prvi in najpomembnejši stik, ki hkrati pove in predstavi največ. Živimo namreč v svetu podob. In pozornost do oblikovanja oziroma dizajna je postala element konkurenčnosti. Design je tisto, kar pritegne in zaradi dizajna imamo nek izdelek ali podjetje radi. Ste torej prepričani, da bi se zasnove logotipa lotili sami? Najbrž ne. In prav je, da na tem mestu zadevo zaupate oblikovalcu. Najdete ga na Omisli.si/oblikovalca.

Nalogo logotipa pa je potrebno razviti naprej. Vključiti ga morate v vso vašo korespondenco, da uspešno opravi svojo vlogo. Vaš logotip mora biti prisoten povsod: na vizitkah, na kuvertah, v glavi pisma (letterhead), na vaši spletni strani, v podpisih elektronske pošte, na brošurah in letakih...

Na tem mestu lahko hitro ugotovimo, da logotip še zdaleč ni vse, kar se grafične predstavitve vašega podjetja tiče. Za to, da ima podjetje usklajeno delovanje vidnih sporočil, je potrebno razviti celostno grafično podobo podjetja ali CGP. Ta je izredno pomembna, če želimo, da je javna podoba podjetja pozitivna in usklajena, zato je potrebno temu posvetiti veliko pozornosti in čim manj prepustiti golemu naključju. Proces zasnove CGP je precej zahteven, saj celostne grafične podobe ne tvori le logotip, prav tako to ni zgolj vizitka, pisava ali napis na vratih pisarne. Je vse to in še mnogo več, združeno v eno zaznavno celoto in zato pomemben vir informacij o podjetju, saj ostali preko nje stopijo v stik z vašo dejavnostjo. In ravno zato, ker je oblikovanje CGP daljši proces, ki zahteva temeljito analizo naročnika, izdelka / storitve, konkurence... je pametno stvar prepustiti strokovnim oblikovalcem.

Osnovnih elementov celostne podobe podjetja je torej več. Sem sodijo poslovna vizitka, pisemska ovojnica, dopisni list, račun, žig in polega tega še katalogi, brošure, poslovne mape, obrazci in pogodbe. Poleg poslovnih tiskovin so za predstavitev podjetja pomembne še promocijske tiskovine, preko katerih se podjetje pojavlja v širši javnosti: letaki, plakati, oglasi v revijah, pa tudi naslovne table, ki označujejo podjetje ter enotno oblikovane nalepke. Vse tiskovine pa pri promoviranju odlično dopolni ostali personaliziran pisarniški material, saj lahko z oznako podjetja opremite še pisarniški material kot tudi ves promo material kot so dežniki, kape, stojala in okvirji. Pridobite ponudbo preko Omisli.si/tisk.

Seveda nikar ne pozabite na spletno stran! Danes še kako velja rek ˝če te ni na spletu, ne obstajaš˝. In med pomembnejše dele celostne grafične podobe spada tudi spletna stran podjetja, prav tako pa tudi vsi spletni oglasi, ki danes predstavljajo ključno vlogo v oglaševanju. Vsekakor je več kot dobrodošlo, da ste na vaši spletni strani vseskozi prisotni, jo osvežujete in ste sploh aktivni z obveščanjem o novostih in prednostih vaše dejavnosti pred konkurenti. Prav tako naj bo vaša stran prilagojena uporabi na mobilniku, ki spremlja vsakega od nas na vsakem koraku. Uporabniku prijazno spletno stran vam lahko postavi programer, za aktivnost na njej pa lahko uspešno poskrbite sami. Danes, ko se promocija in prodaja s svetlobno hitrostjo selita na splet, je namreč nujno potrebno skrbno načrtovati zanimive in privlačne vsebine, s katerimi se srečujejo vaši uporabniki in kupci: besedila na vaši spletni strani, objave na družabnih omrežjih, blogi, članki, oglasna sporočila itd. Internet danes ponuja ogromno možnosti in enostavno dodajanje vsebin na svetovni splet. To pomeni, da lahko uspešno komunicirate s strankami in s privrženci. In ker je danes vsega na spletu že res ogromno, je treba tudi izstopati in izdelovati vsebine, ki so uporabnikom koristne, zabavne… Nič hudega, če niste rojeni za pisanje! Morda se sami posvetite skrbi za objave na družabnih omrežjih, za zahtevnejše vsebine, za katera želite, da dosežejo vaše kupce, pa angažirate zunanjega pisca. Vsebina je namreč kraljica in dejstvo je, da morate skrb za svoje vsebine (besedila) postaviti visoko med prioritetne cilje. Ne pozabite na slovnično pravilnost besedil oziroma lektorja.

S tem boste namreč izstopali iz množice na spletu in tako obiskovalcem dali razloge, da se vračajo na vašo spletno stran in družabna omrežja. Uporaba skrbno premišljenih besedil za povezovanje z ljudmi (kupci) je vsekakor praktično marketinško orodje, ki gradi odnos in ta moč se kaže v vplivu podjetja na mnenje kupcev ter pri doseganju odlične prodaje. Vsebinski marketing pa ne pride prav le na spletu. Je namreč vsaka napisana beseda, ki bo gradila povezanost z vašim občinstvom, ki vas gleda preko TV, računalniškega, mobilnega, LCD ali drugega ekrana oziroma se z vami povezuje preko besed, ki jim jih namenite v vaših oglasih, katalogih, letakih in brošurah.

Naj vas nič ne ustavi

Nič ni boljšega kot to, da uporabniki iščejo koristno informacijo in naletijo na vašo vsebino. In zakaj bi se omejili zgolj na slovenski trg? Svetovni splet vam nudi najhitrejšo komunikacijo onkraj meja in to brez da sedete za volan ali na letalo! Opremite svojo spletno stran z izbiro tujega jezika, povežite se s potencialnimi strankami preko spleta ali na raznih organiziranih dogodkih in sejmiščih. Bodite drzni, aktivni in prizadevni! Naj vas ne ustavi pomankljivo znanje angleščine ali italijanščine, saj zagotovo najdete koga, ki vam bo želeno vsebino spravil v razumljivo. Povprašajte po prevejalcih in si hitro in brezplačno pridobite različne ponudbe preko Omisli.si/prevajalca.

Avtor članka je Mitja Pritržnik, Omisli.si.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!