Kako dober je vaš novi izdelek?

Naredili ste nov produkt, ki že čaka na testiranje. Seveda kot testna publika običajno pride v poštev družina in ožji prijatelji, katerih mnenje zna biti včasih zavajajoče. Pogosto se namreč zgodi, da se vaš novi izdelek vsem zdi odličen. Pa je to res?

Ste prepričani, da vam prijatelji, znanci in družina niso dali pozitivnih kritik le zato, ker so se bali, da bi vas s svojim pravim mnenjem prizadeli ali razočarali? 

Da se izognete takšnim zavajanjem bližnjih, navajamo nekaj nasvetov, s pomočjo katerih boste prišli do realnih komentarjev in predlogov o morebitni izboljšavi izdelka.

Vprašajte po negativnem feedbacku.

Da boste dobili prave in iskrene povratne informacije svoje družine in prijateljev, ki bodo “poskusni zajčki” vašega novega izdelka, jim zastavite več različnih vprašanj, s katerimi boste lahko ugotovili, kaj je v redu in kaj ne. Posebej se osredotočite na vprašanja, ki vam bodo razkrila njihova negativna stališča, saj boste s pomočjo teh informacij lahko izboljšali svoj izdelek.

Pojdite tudi izven svojih krogov.

Da ugotovite pomanjkljivosti vašega izdelka, prosite za mnenje nepoznane ljudi. Z njihovo pomočjo boste lažje prišli do specifičnih povratnih informacij. Tudi njim bo lažje povedati svoja negativna stališča in kaj jim pri izdelku ni všeč.

Bodite pozorni tudi na neizrečene namige.

Ob pogovoru z ljudmi, ki jih boste prosili za mnenje, bodite pozorni tudi na govorico njihovega telesa, ki velikokrat razkrije več kot besede.

MP podjetniški portal vam ponuja še veliko zanimivih vsebin glede lansiranja izdelkov in njihovega trženja.

Prepričajte jih, da izdelek kupijo.

Ko dajete vaš izdelek na testiranje številnim ljudem (ki predstavljajo vaše potencialne kupce), skušajte tiste, ki bodo izdelek pohvalili in bili navdušeni nad njim, prepričati, da ga kupijo. Tudi na tak način se lahko izkaže, če so zares tako navdušeni, kot so nekaj trenutkov nazaj trdili. Bodite pozorni tudi na to, da jim ga ponudite po ugodni ceni.

Ne bodite zadovoljni z malim.

Konec koncev je na vas, da pri ustvarjanju novega produkta poskrbite tudi za vaše zadovoljstvo in zadovoljstvo bodočih uporabnikov. Ko je izdelek na testiranju, morate znati brati med vrsticami in razumeti vse, kar vidite in kar slišite, kajti le tako boste lahko izboljšali in ustvarili izdelek, s katerim boste prepričali kupce, da se bodo vedno znova vrnili po še.

Vir: youngentrepreneur.com

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje