Kako dober je vaš novi izdelek?

Naredili ste nov produkt, ki že čaka na testiranje. Seveda kot testna publika običajno pride v poštev družina in ožji prijatelji, katerih mnenje zna biti včasih zavajajoče. Pogosto se namreč zgodi, da se vaš novi izdelek vsem zdi odličen. Pa je to res?

Ste prepričani, da vam prijatelji, znanci in družina niso dali pozitivnih kritik le zato, ker so se bali, da bi vas s svojim pravim mnenjem prizadeli ali razočarali? 

Da se izognete takšnim zavajanjem bližnjih, navajamo nekaj nasvetov, s pomočjo katerih boste prišli do realnih komentarjev in predlogov o morebitni izboljšavi izdelka.

Vprašajte po negativnem feedbacku.

Da boste dobili prave in iskrene povratne informacije svoje družine in prijateljev, ki bodo “poskusni zajčki” vašega novega izdelka, jim zastavite več različnih vprašanj, s katerimi boste lahko ugotovili, kaj je v redu in kaj ne. Posebej se osredotočite na vprašanja, ki vam bodo razkrila njihova negativna stališča, saj boste s pomočjo teh informacij lahko izboljšali svoj izdelek.

Pojdite tudi izven svojih krogov.

Da ugotovite pomanjkljivosti vašega izdelka, prosite za mnenje nepoznane ljudi. Z njihovo pomočjo boste lažje prišli do specifičnih povratnih informacij. Tudi njim bo lažje povedati svoja negativna stališča in kaj jim pri izdelku ni všeč.

Bodite pozorni tudi na neizrečene namige.

Ob pogovoru z ljudmi, ki jih boste prosili za mnenje, bodite pozorni tudi na govorico njihovega telesa, ki velikokrat razkrije več kot besede.

MP podjetniški portal vam ponuja še veliko zanimivih vsebin glede lansiranja izdelkov in njihovega trženja.

Prepričajte jih, da izdelek kupijo.

Ko dajete vaš izdelek na testiranje številnim ljudem (ki predstavljajo vaše potencialne kupce), skušajte tiste, ki bodo izdelek pohvalili in bili navdušeni nad njim, prepričati, da ga kupijo. Tudi na tak način se lahko izkaže, če so zares tako navdušeni, kot so nekaj trenutkov nazaj trdili. Bodite pozorni tudi na to, da jim ga ponudite po ugodni ceni.

Ne bodite zadovoljni z malim.

Konec koncev je na vas, da pri ustvarjanju novega produkta poskrbite tudi za vaše zadovoljstvo in zadovoljstvo bodočih uporabnikov. Ko je izdelek na testiranju, morate znati brati med vrsticami in razumeti vse, kar vidite in kar slišite, kajti le tako boste lahko izboljšali in ustvarili izdelek, s katerim boste prepričali kupce, da se bodo vedno znova vrnili po še.

Vir: youngentrepreneur.com

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje