Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Težave so stalnica, ki spremlja vsakega podjetnika. Ni namreč običajno, da bi stvari od ustanovitve podjetja dalje potekale brez zapletov, zato je pomembno, da se podjetnik že zelo zgodaj nauči, kako ukrepati v primeru, če nastopijo težave.
Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Kako dober vodja ukrepa ob težavah? (Vir slike: Pixabay.com)

Zaradi številnih težav, na katere povprečen posameznik naleti tako v domačem kot tudi poslovnem okolju, se včasih zdi, da je nemogoče najti dovolj časa za reševanje prav vsake posebej. Ko reši eno, se namreč že pojavi druga. Pravzaprav gre velikokrat le za gašenje požarov, saj se zaradi preobremenjenosti nikoli v celoti ne more posvetiti reševanju vzrokov za nastale težave, kar sčasoma povzroči, da se težava ponovno pojavi.

V podjetjih so za reševanje težav zadolženi vodje

Reševanje težav v podjetju je predvsem v domeni vodij. Pogosto slišimo, da so najboljši vodje pravzaprav najboljši reševalci težav. Večina jih je do takšnega znanja prišla skozi številne življenjske dogodke, iz katerih so pridobivali znanje. V njih so se naučili potrebne potrpežljivosti, ki jim omogoča, da napravijo korak nazaj in na problematiko pogledajo tudi iz druge perspektive.

Če želite postati boljši vodja, morate v to vložiti veliko truda >>

Dejstvo je, da dober vodja na težave vedno gleda kot na novo priložnost, ki jo lahko izkoristi v svoj prid. Nasprotno pa nekoliko slabši vodja na težavo gleda zgolj iz vidika trenutne situacije: kot blokado do uspeha, kot nekaj nepotrebnega. Iz težav se nikoli ne nauči česa novega, saj ne uvidi, da bi lahko poskusil na nov način, ki bi se morda izkazal za precej bolj učinkovitega. 

Obstajajo štirje načini za učinkovito reševanje težav

Najuspešnejši vodje majhnih podjetij ali velikih korporacij pri reševanju težav ukrepajo na naslednje štiri načine: 

1.) Želijo ustvariti transparentno komunikacijo

Vsakdo mora imeti možnost podati svoje mnenje ter obenem slišati tudi mnenja preostalih. Komunikacija je namreč bistvena za obstoj vsake organizacije, saj se na ta način širijo nove ideje, te pa posredno vplivajo tudi na reševanje nastalih težav. 

2.) Oddelkom v podjetjih omogočijo skupni komunikacijski kanal

Da bi bila komunikacija čimbolj transparentna, sodelavci pa delovali kot prava ekipa, posamezni oddelki v podjetju ne smejo biti ločeni med seboj. V nasprotnem primeru pride zgolj do prenašanja odgovornosti med oddelki / zaposlenimi, prava rešitev pa medtem ostane neslišana. 

3.) Skušajo biti odprtomiselni

Delo z ljudmi, ki ne zmorejo razmišljati izven okvirov, je lahko naporno, zato je pomembno, da vsaj nadrejeni zna prepoznati tiste sodelavce, ki s svojim načinom razmišljanja ne povzročajo le kaosa, temveč podajali konkretne rešitve za nastale težave.

4.) Napravijo dobro strategijo za reševanje težav

Brez dobre strategije se ne bo rešil prav nikakršen problem. Namesto v iskanje krivcev za nastalo težavo se tako dober vodja raje usmeri v povezovanje pravih ljudi, sredstev, denarja in znanja v skupno celoto, ki bo nato poiskala pravo rešitev in jo tudi implementirala. 

Vir: Forbes.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


POZOR: FURS je že pridobil podatke o dohodkih od oddaje nepremičnin v turistični najem

POZOR: FURS je že pridobil podatke o dohodkih od oddaje nepremičnin v turistični najem

Lastniki nepremičnin morajo v izogib globam najpozneje do konca januarja napovedati vse dohodke, ki so jih dosegli z oddajanjem nepremičnin v turistični najem. Preberite več >>

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Nik Vene, NV Holders: »Vsako stvar se da prodati, če jo znaš pravilno predstaviti!«

Na drugem v seriji dogodkov Razvij svojo idejo v donosen posel je svojo podjetniško zgodbo predstavil Nik Vene iz podjetja NV. Preberite več >>

Pripravite se na delovni teden – že v nedeljo!

Pripravite se na delovni teden – že v nedeljo!

Produktivnost se začne s pripravo. Če vnaprej veste, kaj morate storiti, se boste hitro vrgli v delo. Zato ne začnite delati nepripravljeni. Preberite več >>

POZOR: Prihaja obvezen vpis lastnikov podjetij!

POZOR: Prihaja obvezen vpis lastnikov podjetij!

Za poslovne subjekte je pričela veljati obveznost ugotovitve podatkov in vzpostavitve evidence vodenja podatkov o dejanskem lastništvu poslovnih subjektov. Preberite več >>

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Video: Kako se izogniti nekoristnim sestankom

Sodelavci in nadrejeni nam vsak dan kradejo čas, pravi David Grady. S tem cilja na nekoristne in neproduktivne sestanke, ki so stalnica poslovnega okolja. Preberite več >>

Kako sestanke vodijo direktorji najuspešnejših svetovnih podjetij

Kako sestanke vodijo direktorji najuspešnejših svetovnih podjetij

Sestanki so veliki kradljivci našega časa. Vendar tudi direktorji najuspešnejših podjetij vodijo sestanke – morda se lahko česa naučimo od njih. Preberite več >>

Pogoji za odprtje turistične agencije

Pogoji za odprtje turistične agencije

Turizem je v zadnjem času v polnem razmahu. Ker gre za zelo dobičkonosno panogo, je tudi interes za odpiranje turističnih agencij vse večji, zato smo pregledali kakšni so pogoji za odprtje turistične agencije. Preberite več >>

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Ponovno aktualno: Ste dobili to pismo? Vrzite ga stran!

Če ste podjetnik, potem obstaja velika verjetnost, da ste prejeli pismo, ki vam ga je poslal tuj spletni poslovni imenik EBN European Business Number. Pismo ni novost, a kot kaže, je prišlo do novega vala pošiljanja, zato bodite pozorni. Preberite več >>

Oznake: