Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Težave so stalnica, ki spremlja vsakega podjetnika. Ni namreč običajno, da bi stvari od ustanovitve podjetja dalje potekale brez zapletov, zato je pomembno, da se podjetnik že zelo zgodaj nauči, kako ukrepati v primeru, če nastopijo težave.
Kako dober vodja ukrepa ob težavah?

Kako dober vodja ukrepa ob težavah? (Vir slike: Pixabay.com)

Zaradi številnih težav, na katere povprečen posameznik naleti tako v domačem kot tudi poslovnem okolju, se včasih zdi, da je nemogoče najti dovolj časa za reševanje prav vsake posebej. Ko reši eno, se namreč že pojavi druga. Pravzaprav gre velikokrat le za gašenje požarov, saj se zaradi preobremenjenosti nikoli v celoti ne more posvetiti reševanju vzrokov za nastale težave, kar sčasoma povzroči, da se težava ponovno pojavi.

V podjetjih so za reševanje težav zadolženi vodje

Reševanje težav v podjetju je predvsem v domeni vodij. Pogosto slišimo, da so najboljši vodje pravzaprav najboljši reševalci težav. Večina jih je do takšnega znanja prišla skozi številne življenjske dogodke, iz katerih so pridobivali znanje. V njih so se naučili potrebne potrpežljivosti, ki jim omogoča, da napravijo korak nazaj in na problematiko pogledajo tudi iz druge perspektive.

Če želite postati boljši vodja, morate v to vložiti veliko truda >>

Dejstvo je, da dober vodja na težave vedno gleda kot na novo priložnost, ki jo lahko izkoristi v svoj prid. Nasprotno pa nekoliko slabši vodja na težavo gleda zgolj iz vidika trenutne situacije: kot blokado do uspeha, kot nekaj nepotrebnega. Iz težav se nikoli ne nauči česa novega, saj ne uvidi, da bi lahko poskusil na nov način, ki bi se morda izkazal za precej bolj učinkovitega. 

Obstajajo štirje načini za učinkovito reševanje težav

Najuspešnejši vodje majhnih podjetij ali velikih korporacij pri reševanju težav ukrepajo na naslednje štiri načine: 

1.) Želijo ustvariti transparentno komunikacijo

Vsakdo mora imeti možnost podati svoje mnenje ter obenem slišati tudi mnenja preostalih. Komunikacija je namreč bistvena za obstoj vsake organizacije, saj se na ta način širijo nove ideje, te pa posredno vplivajo tudi na reševanje nastalih težav. 

2.) Oddelkom v podjetjih omogočijo skupni komunikacijski kanal

Da bi bila komunikacija čimbolj transparentna, sodelavci pa delovali kot prava ekipa, posamezni oddelki v podjetju ne smejo biti ločeni med seboj. V nasprotnem primeru pride zgolj do prenašanja odgovornosti med oddelki / zaposlenimi, prava rešitev pa medtem ostane neslišana. 

3.) Skušajo biti odprtomiselni

Delo z ljudmi, ki ne zmorejo razmišljati izven okvirov, je lahko naporno, zato je pomembno, da vsaj nadrejeni zna prepoznati tiste sodelavce, ki s svojim načinom razmišljanja ne povzročajo le kaosa, temveč podajali konkretne rešitve za nastale težave.

4.) Napravijo dobro strategijo za reševanje težav

Brez dobre strategije se ne bo rešil prav nikakršen problem. Namesto v iskanje krivcev za nastalo težavo se tako dober vodja raje usmeri v povezovanje pravih ljudi, sredstev, denarja in znanja v skupno celoto, ki bo nato poiskala pravo rešitev in jo tudi implementirala. 

Vir: Forbes.com

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>


Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Lekarna Pušnik – lekarna, kjer zdravi tudi nasvet

Ljudje se pogosto ne zavedamo posledic uporabe določenih zdravil. Poleg tega se na trgu pojavljajo vedno nova prehranska dopolnila. V Lekarni Pušnik zato želijo opolnomočiti bolnike. Preberite več >>

Sklepanje najemne pogodbe za poslovni prostor

Sklepanje najemne pogodbe za poslovni prostor

Ko se odločate za nakup ali najem poslovnega prostora je priporočljivo, da najprej preverite, če je zanj pridobljeno dovoljenje za uporabo v poslovne namene. Preberite več >>

Blagovna znamka vam ne zagotavlja tudi pravice do uporabe domene!

Blagovna znamka vam ne zagotavlja tudi pravice do uporabe domene!

Marsikdo si ob hkratni omembi domene in blagovne znamke predstavlja, da zaščita blagovne znamke avtomatično zajema tudi zaščito istoimenske domene. Temu seveda ni tako, v članku pa vam razkrivamo zakaj. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: socialni prispevki pri delu za plovični delovni čas

Odgovor strokovnjaka: socialni prispevki pri delu za plovični delovni čas

Tokrat v rubriki odgovarjamo na vprašanje bralke našega portala, na temo prispevkov za invalidsko in pokojninsko zavarovanje. Preberite več >>

Kako prijaviti PayPal račun na FURS?

Kako prijaviti PayPal račun na FURS?

PayPal je verjetno najbolj poznan in uporabljan posrednik med kupcem in prodajalcem na področju elektronskega poslovanja. Storitve, ki jih nudi so preproste, varne in omogočajo hitro poslovanje na globalni ravni. Preverili smo, kako je s prijavo Paypal računa FURSu. Preberite več >>

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

POZOR: Bliža se rok za obvezen vpis lastnikov podjetij!

Za poslovne subjekte je pričela veljati obveznost ugotovitve podatkov in vzpostavitve evidence vodenja podatkov o dejanskem lastništvu poslovnih subjektov. Preberite več >>

Odgovor strokovnjaka: ali je popoldanski s.p. mogoč brez redne zaposlitve?

Odgovor strokovnjaka: ali je popoldanski s.p. mogoč brez redne zaposlitve?

Tokratno rubriko smo posvetili odgovoru na vprašanje, ki nam ga stranke pogosto zastavljajo. Preverili smo ali je mogoče odpreti popoldanski s.p., če oseba še ni zaposlena kje drugje. Preberite več >>

Obisk inšpektorja v spletni trgovini

Obisk inšpektorja v spletni trgovini

Izvajanje nadzora nad spletnimi trgovinami opravlja med drugimi tudi Tržni inšpektorat RS. V nadaljevanju članek opisuje, katere stvari mora imeti spletna trgovina urejene, da ni deležna globe s strani tržnega inšpektorja. Preberite več >>

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje