Kako ga podjetniki lomijo na družbenih omrežjih

Avtor Saba Resnik — 30.01.2013
Komentiraj!
Na Facebooku je že več kot milijarda ljudi, Twitter je pred kratkim presegel 400 milijonov uporabnikov, LinkedIn pa uporablja že preko 200 milijonov ljudi. Kljub temu pa podjetniki še vedno ne izkoriščajo vsega potenciala teh družbenih medijev.
Kako ga podjetniki lomijo na družbenih omrežjih

Kako ga podjetniki lomijo na družbenih omrežjih. (Vir slike: sxc.hu)

Veliko podjetnikov mika, da bi družbena omrežja uporabljali za trženje in promocijo svojega podjetja in svojih izdelkov. Če za trenutek prenehate razmišljati kot tržnik, temveč kot stranka, potem boste razumeli, da je skrivnost družbenih omrežij predvsem v druženju. Glavni ključ do uspeha podjetij na družbenih omrežij je, da so ta človeška, poslušajo ostale, povejo kakšno zanimivo zgodbo, so pristna in iskrena. Na kratko, vaše podjetje mora biti simpatično.

Preberite si 5 nasvetov za podjetnike manjših podjetij – kako postati bolj simpatični in uspešno uporabljati družbena omrežja.

1. Najprej poslušajte in s tem nikdar ne prenehajte

Preden objavite prvi komentar na Twitterju, najprej sledite osebam iz vašega posla in konkurentom, z namenom, da dobite občutek, kako komunicirati na tem mediju. Poleg tega preko Twitterja poiščite besede, ki bi jih znale uporabiti vaše potencialne stranke. Če ste računovodja, npr. sledite besedam, kot so »potrebujem računovodjo« - presenečeni boste, koliko ljudi vas že išče.

2. Ni dovolj, da stranke zgolj prosite, naj vam sledijo oz. naj vas "všečkajo" – povejte jim, zakaj naj to storijo

Skoraj vsako podjetje ima na svoji spletni strani napisano »Lajkajte/všečkajte nas na Facebooku!« ali pa »Sledite nam na Twitterju!« Čisto zares? Kako pa? In predvsem zakaj? Vaše stranke morajo imeti razlog, zakaj naj vas všečkajo oz. zakaj naj vam sledijo.

Samo poglejte to razliko »Všečkajte nas na Facebooku!« ali pa »Vse, kar ste kadarkoli hoteli vedeti o družbenih omrežjih, na ... facebook.com/vsiodgovori ...«

3. Sprašujte

Se sprašujete, zakaj vam nihče ne odgovarja na vaše objave na Facebooku? Verjetno zato, ker niste zastavili nobenega vprašanja.

Poglejmo si izmišljen primer picerije. Ta objavi »Pozor! Pri nas dobite danes 2 pici za samo 12 evrov!« Tega nihče ne bo komentiral. Če pa bo ta ista picerija objavila: »Kaj je na vaši najljubši pici?« bodo ljudje verjetno odgovorili.

4. Objavljajte slike in video posnetke

Največji razlog, zakaj je Facebook v 7 letih prišel z 0 na 1 milijardo uporabnikov, so slike. Slike in video posnetki povedo vašo zgodbo veliko bolje kot tekst.

Za objavljanje video vsebin in slik ne potrebujete veliko denarja - uporabite vaš pametni mobilni telefon in poslikajte ali posnemite stranke, zaposlene in zanimive stvari v vašem poslu ter jih naložite direktno na Facebook, Twitter ali LinkedIn. Slika je na družbenih omrežjih čisto zares vredna več kot tisoč besed.

5. Vsaj 30 minut dnevno preživite na družbenih omrežjih

V kolikor želite s strankami komunicirati tudi preko družbenih omrežij, morate vedeti, kaj se dogaja, saj se trendi spreminjajo zelo hitro, poleg tega pa se skoraj vsak teden pojavijo nove priložnosti ali orodja, ki vam bodo olajšala ali zgolj polepšala dan.

Vsak dan si vzemite čas in poslušajte, kaj se ljudje pogovarjajo, odgovarjajte na vprašanja, komentirajte vsebine in poskušajte uživati v pogovoru. Več časa boste posvetili družbenim omrežjem, več boste lahko iztržili za vaš posel.

Poleg zgoraj naštetih nasvetov pa upoštevajte predvsem tega: Ali bi vi pritisnili na gumb »Like«? Bi sledili svojemu podjetju na Twitterju? Bi želeli slediti vašemu podjetju na Facebooku? Je dovolj zanimivih vsebin? Kako simpatično deluje vaše podjetje na družbenem omrežju?

Vir: linkedin.com

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice