Kako ga podjetniki lomijo na družbenih omrežjih

Na Facebooku je že več kot milijarda ljudi, Twitter je pred kratkim presegel 400 milijonov uporabnikov, LinkedIn pa uporablja že preko 200 milijonov ljudi. Kljub temu pa podjetniki še vedno ne izkoriščajo vsega potenciala teh družbenih medijev.
Kako ga podjetniki lomijo na družbenih omrežjih

Kako ga podjetniki lomijo na družbenih omrežjih. (Vir slike: sxc.hu)

Veliko podjetnikov mika, da bi družbena omrežja uporabljali za trženje in promocijo svojega podjetja in svojih izdelkov. Če za trenutek prenehate razmišljati kot tržnik, temveč kot stranka, potem boste razumeli, da je skrivnost družbenih omrežij predvsem v druženju. Glavni ključ do uspeha podjetij na družbenih omrežij je, da so ta človeška, poslušajo ostale, povejo kakšno zanimivo zgodbo, so pristna in iskrena. Na kratko, vaše podjetje mora biti simpatično.

Preberite si 5 nasvetov za podjetnike manjših podjetij – kako postati bolj simpatični in uspešno uporabljati družbena omrežja.

1. Najprej poslušajte in s tem nikdar ne prenehajte

Preden objavite prvi komentar na Twitterju, najprej sledite osebam iz vašega posla in konkurentom, z namenom, da dobite občutek, kako komunicirati na tem mediju. Poleg tega preko Twitterja poiščite besede, ki bi jih znale uporabiti vaše potencialne stranke. Če ste računovodja, npr. sledite besedam, kot so »potrebujem računovodjo« – presenečeni boste, koliko ljudi vas že išče.

2. Ni dovolj, da stranke zgolj prosite, naj vam sledijo oz. naj vas “všečkajo” – povejte jim, zakaj naj to storijo

Skoraj vsako podjetje ima na svoji spletni strani napisano »Lajkajte/všečkajte nas na Facebooku!« ali pa »Sledite nam na Twitterju!« Čisto zares? Kako pa? In predvsem zakaj? Vaše stranke morajo imeti razlog, zakaj naj vas všečkajo oz. zakaj naj vam sledijo.

Samo poglejte to razliko »Všečkajte nas na Facebooku!« ali pa »Vse, kar ste kadarkoli hoteli vedeti o družbenih omrežjih, na … facebook.com/vsiodgovori …«

3. Sprašujte

Se sprašujete, zakaj vam nihče ne odgovarja na vaše objave na Facebooku? Verjetno zato, ker niste zastavili nobenega vprašanja.

Poglejmo si izmišljen primer picerije. Ta objavi »Pozor! Pri nas dobite danes 2 pici za samo 12 evrov!« Tega nihče ne bo komentiral. Če pa bo ta ista picerija objavila: »Kaj je na vaši najljubši pici?« bodo ljudje verjetno odgovorili.

4. Objavljajte slike in video posnetke

Največji razlog, zakaj je Facebook v 7 letih prišel z 0 na 1 milijardo uporabnikov, so slike. Slike in video posnetki povedo vašo zgodbo veliko bolje kot tekst.

Za objavljanje video vsebin in slik ne potrebujete veliko denarja – uporabite vaš pametni mobilni telefon in poslikajte ali posnemite stranke, zaposlene in zanimive stvari v vašem poslu ter jih naložite direktno na Facebook, Twitter ali LinkedIn. Slika je na družbenih omrežjih čisto zares vredna več kot tisoč besed.

5. Vsaj 30 minut dnevno preživite na družbenih omrežjih

V kolikor želite s strankami komunicirati tudi preko družbenih omrežij, morate vedeti, kaj se dogaja, saj se trendi spreminjajo zelo hitro, poleg tega pa se skoraj vsak teden pojavijo nove priložnosti ali orodja, ki vam bodo olajšala ali zgolj polepšala dan.

Vsak dan si vzemite čas in poslušajte, kaj se ljudje pogovarjajo, odgovarjajte na vprašanja, komentirajte vsebine in poskušajte uživati v pogovoru. Več časa boste posvetili družbenim omrežjem, več boste lahko iztržili za vaš posel.

Poleg zgoraj naštetih nasvetov pa upoštevajte predvsem tega: Ali bi vi pritisnili na gumb »Like«? Bi sledili svojemu podjetju na Twitterju? Bi želeli slediti vašemu podjetju na Facebooku? Je dovolj zanimivih vsebin? Kako simpatično deluje vaše podjetje na družbenem omrežju?

Vir: linkedin.com

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje