Kako Google poganja svojo tovarno idej

Avtor andrejmotl — 09.05.2008
Komentiraj!
Direktor Googla, Eric Schmidt, je pred kratkim v intervjuju pojasnil enostavne principe delovanja, ki podjetju omogočajo, da ohranja svoj primat na spletu.
Kako Google poganja svojo tovarno idej

Eric Schmidt, direktor Googla

Google je v prvi četrtini letošnjega leta zabeležil rekorden, 35 odstoten padec delnic. A nizka pričakovanja investitorjev se niso uresničila in delnice so se v enem samem dnevu po objavi odličnih rezultatov povzpele za 20 odstotkov. Analitiki trajno Googlovo uspešnost pripisujejo njegovi zavezanosti k inovacijam tako pri spletnem iskanju, kot tudi pri oglaševanju in novih produktih.

Eric Schmidt, direktor Googla, pravi, da inovacije nimajo ničesar skupnega z recesijami in da se odlični produkti v slabih časih prodajajo enako, kot v dobrih. Pravi, da je skrivnost inovacij v 20 odstotkih časa, ki ga imajo zaposleni pri Googlu na voljo za lastne projekte, ne glede na to, kako potekajo njihovi primarni projekti. Glede problemov pri nadaljnjem razvijanju inovacij pa izpostavi težje usklajevanje "face-to-face" komunikacije, predvsem zaradi povečanega števila lokacij na katerih delujejo.

Schmidt nadaljuje, da uprava spremlja uspešnost njihovega do sedaj največjega prevzema, podjetja DoubleClick. V nadaljevanju pa načrtujejo predvsem prevzeme manjših podjetij, ker bi sicer morali rušiti njihovo korporacijsko kulturo. Glede odstotka zaposlenih, ki vsak mesec zapustijo podjetje, pravi, da v njihovi branži 1, 2 ali 3 odstotki takšnih ne pomenijo veliko.


Vir: Business Week

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice