Kako hitro pridobiti obisk na vaši strani

Mitchell "Harpz" Harper je svoj blog začel pisat le 5 dni nazaj. Včeraj je zabeležil kar 656 obiskovalcev na njegovem blogu. Seveda je takoj razložil, kako mu je to uspelo.
Kako hitro pridobiti obisk na vaši strani

Mitchell “Harpz” Harper

Najprej se je vprašal kateri so njegovi potencialni obiskovalci. Na grobo se je omejil na moške med 18 in 34 leti, ki gojijo strast za e-podjetništvo in trženje. Nato je glede na ciljno skupino poiskal na katerih straneh se takšne osebe nahajajo. Glede na to, da je on sam tudi spadal v ciljno publiko, je uporabil kar seznam strani, ki jih sam dnevno obiskuje: SEOBook.com, JohnChow.com, CopyBlogger.com, BlogMaverick.com, Digg.com in TechCrunch.com. Na teh straneh je uporabil že znan način pridobivanja obiska: komentarji. Poizkusil je napisati čimveč uporabnih komentarjev na članke in blog prispevke. Trudil se je, da je na nove vsebine karseda hitro odgovarjal, kajti prvih nekaj komentarjev dobi veliko več pozornosti kot kasnejši.

Naslednji nasvet, ki ga daje, je plačljivo oglaševanje. Za 5 dolarjev je dnevno oglaševal na StumbleUpon in dobival okoli 100 obiskovalcev na dan. Prav tako je na ReviewMe plačal, da je njegov blog ocenil in opisal John Chow. Pravi, da je zapravljeni denar nič v primerjavi s tem, koliko obiska je dobil. Veliko obiskovalcev je začelo pisati uporabne komentarje in še bolj navduševati ostale, da sodelujejo na njegovi strani.

Za konec predlaga še, da svoje članke, za katere menite, da so res dobri, objavite na spletni skupnosti Digg. Če vam uspe in vaš članek pride na prvo stran, si lahko obetate neverjetne številke novih obiskovalcev.

Vir: HarpzOn.com

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje