Kako izbrati ime podjetja?

Ime oz. firmo podjetja je potrebno izbrati premišljeno, saj predstavlja prvi podatek, s katerim stranka pride v stik. Firma podjetja bo imela tudi kasneje pomembno vlogo pri ustvarjanju identitete podjetja, v marketingu, na spletnih straneh in pri promocijskih materialih.
3 nasveti za dober poslovni model

3 nasveti za dober poslovni model (Vir slike: sxc.hu)

Pri izbiri imena je potrebno paziti na nekaj dejavnikov. Morda želite z imenom svojemu podjetju dodati pridih osebnosti, a objektivnost pri izbiri imena je lahko veliko bolj nagrajena kasneje, ko bo vaš posel razcvetel. Objektiven pristop pri izbiri imena namreč cilja na stranke, kar vam bodo te kasneje morda hvaležno vračale.

Poskrbeti morate za izbiro imena, ki se bo dobro obnesel na prav vseh področjih – pri logotipu, v oglaševanju, na spletni strani, pri promocijskih materialih in podobno, saj želite moč sodobnih medijev kar najbolje izkoristiti v svoj prid.

Pri iskanju imena si lahko pomagate z nekaterimi namigi oz. nasveti.

  • Vprašajte se, ali želite, da bo ime podjetja že na daleč razglašalo vašo dejavnost ali želite ime, ki je bolj abstraktno.
  • Razmislite ali je dobra ideja, če vključite svoje ime.
  • Iščete tradicionalno ali moderno ime?
  • Pomislite na prihodnost – izogibajte se besedam ali frazam, ki bodo morda kmalu izzvenele.
  • Če nameravate svoj posel razširiti v tujino, preverite pomen imena tudi v tujih jezikih.
  • Izogibajte se dolgim imenom in nenavadnemu črkovanju. Tako bo za vaše stranke veliko preprosteje.
  • Vprašajte se tudi, ali potrebujete fleksibilno ime, ki bo v prihodnosti omogočalo razvoj novih imen za nove blagovne znamke.

Bodite previdni. Izbira imena oz. firme podjetja ni v celoti prepuščena vam, saj obstajajo določene omejitve, ki preprečujejo uporabo nekaterih besed in znakov v imenu. Pravila v zvezi s firmo podjetja si lahko preberete v članku Ime podjetja.

Vir: Business Link

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje