Kako izbrati ime podjetja?

Avtor Maja Borštnik — 11.10.2012
Komentiraj!
Ime oz. firmo podjetja je potrebno izbrati premišljeno, saj predstavlja prvi podatek, s katerim stranka pride v stik. Firma podjetja bo imela tudi kasneje pomembno vlogo pri ustvarjanju identitete podjetja, v marketingu, na spletnih straneh in pri promocijskih materialih.
Kako izbrati ime podjetja?

Kako izbrati ime podjetja? (Vir slike: sxc.hu)

Pri izbiri imena je potrebno paziti na nekaj dejavnikov. Morda želite z imenom svojemu podjetju dodati pridih osebnosti, a objektivnost pri izbiri imena je lahko veliko bolj nagrajena kasneje, ko bo vaš posel razcvetel. Objektiven pristop pri izbiri imena namreč cilja na stranke, kar vam bodo te kasneje morda hvaležno vračale.

Poskrbeti morate za izbiro imena, ki se bo dobro obnesel na prav vseh področjih - pri logotipu, v oglaševanju, na spletni strani, pri promocijskih materialih in podobno, saj želite moč sodobnih medijev kar najbolje izkoristiti v svoj prid.

Pri iskanju imena si lahko pomagate z nekaterimi namigi oz. nasveti.

  • Vprašajte se, ali želite, da bo ime podjetja že na daleč razglašalo vašo dejavnost ali želite ime, ki je bolj abstraktno.
  • Razmislite ali je dobra ideja, če vključite svoje ime.
  • Iščete tradicionalno ali moderno ime?
  • Pomislite na prihodnost - izogibajte se besedam ali frazam, ki bodo morda kmalu izzvenele.
  • Če nameravate svoj posel razširiti v tujino, preverite pomen imena tudi v tujih jezikih.
  • Izogibajte se dolgim imenom in nenavadnemu črkovanju. Tako bo za vaše stranke veliko preprosteje.
  • Vprašajte se tudi, ali potrebujete fleksibilno ime, ki bo v prihodnosti omogočalo razvoj novih imen za nove blagovne znamke.

Bodite previdni. Izbira imena oz. firme podjetja ni v celoti prepuščena vam, saj obstajajo določene omejitve, ki preprečujejo uporabo nekaterih besed in znakov v imenu. Pravila v zvezi s firmo podjetja si lahko preberete v članku Ime podjetja.

Vir: Business Link

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice