Kako izbrati pravega poslovnega partnerja

S poslovnim partnerstvom lahko marsikaj pridobimo, prinaša pa tudi odgovornost in trenja, zato je potrebno pred izbiro kandidata dobro premisliti. Pri izbiri pravega partnerja si lahko pomagate z naslednjimi nasveti.
Kako izbrati pravega poslovnega partnerja

Iskanju poslovnega partnerja je dobro posvetiti dovolj pozornosti.

Dobro je vedeti, da poslovno partnerstvo ni vedno najboljša odločitev. Če potrebujete nekoga za pomoč pri poslovnih idejah in napredovanju podjetja, se je dostikrat bolje odločiti za poslovnega svetovalca. Tudi pri pridobivanju kapitala se je dostikrat bolje zadolžiti, kot se spustiti v kapitalsko partnerstvo. Druga možnost je boljša le, če lahko bodoči partner vidno doprinese k vašemu poslovanju. Poslovna partnerstva so navadno dolgoročna, zato se odločajte na podlagi razuma in logike. Razjasnite si kaj želite od partnerstva in nato na podlagi svojih potreb izberite primerno osebo.

Določite svoje prednosti: Najprej naredite osnutek vašega prihodnjega dela. Delajte tisto pri čemer ste najboljši. Nato izberite partnerja s komplementarnimi lastnostmi in znanjem, da vas bo dopolnjeval in določite njegovo vlogo pri sprejemanju odločitev.

Določite lastnosti, ki jih iščete: Nato določite kriterije po katerih boste izbirali poslovnega partnerja. Ta bo vplival na podobo podjetja, zato je v njem med drugim dobro iskati lastnosti kot so predanost, integriteta in poštenost.

Povejte, da iščete partnerja: Dobaviteljem, strankam in drugim sodelavcem dajte vedeti, da iščete poslovnega partnerja, saj vas bodo morda lahko napotili do pravih oseb. Pri tem bodite diskretni.

Bodite odprti za različne možnosti: Težko je najti osebo, ki bi ustrezala vsem kriterijem, zato bodite odprti za druge možnosti, ki bodo vam in podjetju prinesle največ koristi. Morda boste našli nekoga, ki bo idealen partner, a bo brez denarja ali koga, ki bo dober investitor, a ne bo želel aktivno sodelovati pri poslovanju.

Preverite kandidate: Tudi če človeka poznate, preglejte njegovo kreditno zgodovino in reference. Poleg tega ga dobro izprašajte, da ugotovite njegovo motivacijo, zagnanost in samoiniciativnost. Osebi, ki ima te lastnosti, boste lahko v prihodnosti brez skrbi zaupali različne naloge.

Ker je težko že v prvem poskusu najti pravega kandidata, ga najprej zaposlite za določen čas, da ga preizkusite. Če vam ustreza, nato s pomočjo pravnega svetovalca sestavite pogodbo.

Z upoštevanjem teh nasvetov ima poslovno partnerstvo zagotovljen dober začetek in ustrezno podlago za prihodnji razvoj.

Vir: BusinessKnowHow

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje