Kako izbrati pravega računovodjo?

Eden izmed prvih korakov po ustanovitvi lastnega podjetja je izbira računovodje. Gre za zelo pomemben korak, saj se lahko z izbiro napačne osebe, ki skrbi za finance podjetja, poslovanje le tega zaplete ali upočasni.
Kako izbrati pravega računovodjo?

Izbira pravega računovodje je zelo pomembna (Vir slike: Reuters)

Med mladimi podjetniki se velikokrat pojavi vprašanje ali so cene računovodstev fiksne. Odgovor na to vprašanje je, da niso. Pri večini računovodstev se namreč ceno določi glede na obseg dela, ponavadi gre za število poslovnih dogodkov (izdani/prejeti računi) ali podobne kriterije. Vodenje računovodstva za malo podjetje se na mesec tako giblje med 50 in 100 evri, cena je med drugim odvisna tudi od regije. V manj razvitih regijah je namreč ta nižja kot na primer v Ljubljani. K temu je potrebno dodati tudi letne bilance, ki lahko stanejo tudi do 500 evrov.

Dobro je vedeti tudi to, da večina računovodij uporablja enega izmed programov za pomoč pri vodenju računovodstva. Eden izmed njih je miniMAX, ki deluje prek spleta, kar omogoča, da računovodja in podjetnik sodelujeta prek programa. Podjetnik lahko na ta način prevzame del bremena računovodje, kar pomeni, da je posledično končna cena vodenja nižja. Pozitivno je tudi to, da je podjetnik vpleten tudi v računovodski del poslovanja svojega podjetja. Hkrati pa računovodja poskrbi, da vse poteka po pravilih.

Za mnenje o tem, kaj je pomembno pri izbiri računovodje smo vprašali Leo Bevčič. Gre za gospo, ki vodi računovodski servis Krasula in ki je tudi predavateljica na izobraževanju za pridobitev Subvencije za samozaposlitev. Na našem forumu jo najdete pod imenom “računovodkinja.”

O tem, kaj je pomembno pri izbiri računovodje je povedala naslednje:

“Računovodja mora biti predvsem v prvih dveh letih poslovanja vaš
svetovalec in pomočnik. Pomembno je, da veste, da delo opravlja vestno, kar
boste razbrali tudi iz tega, kako zahteven je do vas in dokumentacije, ki mu jo
prinesete. Na uvodnem pogovoru vam mora razložiti svoje zahteve glede
dokumentacije in s pogodbo definirati vaše in njegove naloge ter zahteve in
odgovornosti.

Glede dokumentacije vam mora povedati, kako naj bo zložena in
opremljena preden pride v njegove roke. Od prejetih, izdanih računov do potnih
nalogov itd. To je zelo pomembno, ker kasneje s tem ne boste izgubljali časa ne
vi, ne vaš računovodja. Kajti, ko dostavite nejasno dokumentacijo, porabita oba
veliko časa na telefonu ali na sestanku, da ob predelavi dokumentacije
ugotovita za kaj gre, da lahko potem računovodja verodostojno poknjiži te
dokumente v vaše knjige.”

Pomembno se je tudi zavedati, da se računovodstvo vodi za podjetnika ter da je sam odgovoren za morebitne nepravilnosti:

“Zavedati se morete namreč, da ste v končni fazi vi odgovorni
za poročila konec leta tako, da je dobro, če vam računovodja zna razložit
postavke v bilanci stanja in izkazu poslovnega izida, da veste kaj podpisujete.
Pomembno je, da se pozanimate ali je zavarovan za odgovornost. Tako lahko upate,
da bo prevzel del materialne odgovornosti za svoje napake v primeru inšpekcijskega
pregleda, seveda pa mora ta člen biti opredeljen tudi v pogodbi.”

Pomemben vidik je tudi “poznavanje davčnega svetovanja, hkrati pa mora v primerih, da zadevi ni kos, to priznati ter vas napotiti k nekomu, ki je določenih postopkov bolj vešč,” še dodaja gospa Bevčič.

Vse zgoraj našteto smo upoštevali tudi pri izbiri računovodstva, ki ureja računovodstvo našega Zavoda. Gre za podjetje REplus, ki zadovoljuje vse naštete kriterije.

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Predavanje: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje