Kako izbrati pravo mrežo nedenarne izmenjave?

Avtor Karin Jurman, Ormita Slovenija — 12.03.2014
Komentiraj!
Martha Stewart to počne. Donald Trump to počne. Carl Icahn je na ta način kupil TWA (Transworld Airlines). Ste tudi vi že razmišljali o tem, a se sprašujete, kako izbrati pravo mrežo za nedenarne izmenjave?
Kako izbrati pravo mrežo nedenarne izmenjave?

Kako izbrati pravo mrežo nedenarne izmenjave? (Vir slike: sxc.hu)

Pri izbiri mreže bodite pozorni predvsem na naslednjih 5 dejavnikov!

  1. Pozanimajte se o strokovnosti ključnih ljudi, poznavanju finančnih trgov, izobrazbi ter izkušnjah lastnikov in vodstva.
  2. Pozanimajte se, kako je s plačilom provizije – se ta plača pri prodaji ali nakupu? Obstajajo kakšne mesečne ali letne članarine? Posebej pozorni bodite na dvojno plačevanje provizij, saj nekatere mreže provizije obračunavajo tako pri prodaji kot pri nakupu.
  3. Preverite, če je v mreži povpraševanje po vaših izdelkih in storitvah. Hkrati se pozanimajte tudi, koliko izdelkov in storitev, ki jih potrebujete pri vsakodnevnem poslovanju, lahko dobite v izbrani mreži. Namig: mreže, ki so omejene na geografsko majhno področje, navadno ne ponujajo dovolj možnosti za izmenjave, zato iščite mreže z globalnim dosegom.
  4. Preverite, kakšna podjetja sodelujejo v mreži in ali bi si tudi sicer želeli poslovati z njimi. 
  5. Vsaka resna mreža nedenarnih izmenjav bi se morala zavedati specifik posameznega posla. Če ima mreža izoblikovane prilagojene pristope za različna podjetja, lahko sklepate že iz samega trženjskega materiala mreže, ki je prilagojen posameznim panogam.

Pivovarna je morala uničiti izdelek s pretečenim rokom uporabe. Steklenice je ponudila na borzi nedenarnih izmenjav za nadaljnje recikliranje, v zameno za steklenice pa je prejela trgovalne točke, ki jih je uporabila za medijski zakup.

Kako pa je videti velika in resna mreža?

Pa dajmo za vzor največje. Vlada Velike Britanije je za največjo negotovinsko trgovalno okolje na svetu razglasila mrežo Ormita Commerce Network.

Podjetje je bilo leta 1999 ustanovljeno kot ponudnik programske opreme v finančni industriji, med drugim tudi manjšim lokalnim mrežam za nedenarno izmenjavo. Podjetje je za sabo imelo več kot 70 let izkušenj iz tovrstne industrije. Dana je bila pobuda za združitev okoli 90 manjših mrež za nedenarno izmenjavo in nastala je Ormita.

Preberite tudi: Mreža nedenarnih izmenjav in Prednosti nedenarnega trgovanja

Mreži Ormita danes zaupajo vlade po svetu, podjetja Fortune 500, medijske hiše, MSP podjetja,  neprofitne organizacije in Start-upi. Deluje v 54-ih državah in letno ustvari več kot 3,373 milijarde USD trgovanja (leto 2012, do 31. marca 2013). Decembra lani je mreža svojo pisarno odprla tudi v Sloveniji in na ta način so slovenska podjetja dobila možnost nedenarnega trgovanja s približno 220.000 podjetji, ki so že včlanjena.

Preko Ormita Slovenija se je v globalno mrežo v manj kot dveh mesecih včlanilo že več kot 300 slovenskih podjetij, za katere sedaj skrbijo prodajni posredniki, ki podjetjem pomagajo pri iskanju priložnosti za nedenarno izmenjavo.

Več o mreži nedenarnih izmenjav si preberite na ormita.si.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!