Kako izbrati pravo poslovno idejo?

Veliko mladih in zagnanih podjetnikov ima mnogo poslovnih idej, vendar se znajdejo v zagati, katero v končni fazi izbrati. Ste morda med njimi? Predstavljamo vam nekaj nasvetov, kako iz množice poslovnih idej izbrati tisto pravo.

Izbiranje poslovne ideje je zelo zapleteno, po drugi strani pa zelo enostavno. Izberite eno izmed idej in poizkusite. To je edini način, da boste poslovno idejo preverili.

Katerokoli idejo boste na koncu izbrali, se je morate lotiti z veliko energije, predanosti in strasti. Poleg omenjenih lastnosti je zelo dobro, da ste še vedno v stiku z realnostjo, saj boste na ta način lahko pravočasno zaznali, ali je poslovna ideja res dobra ali ne.

Imejte v mislih, da po vsej verjetnosti prva poslovna ideja ne bo uspela – takšna je pač statistika.

Vzemite si nekaj časa

Vzemite si vsaj nekaj let, da se naučite kar največ v zvezi s poslom, v katerega se podajate. Spremljajte industrijo in posel ter primerjajte, kako bi odzivi in trendi vplivali na vašo poslovno idejo.

Šele nato se lotite dela, testiranja, meritev in, najbolj pomembno, prodaje. Največ o podjetništvu se boste naučili iz lastnih napak in izkušenj – veliko več, kot bi se lahko v katerikoli šoli.

Zapomnite si: posel naredijo ljudje, ki si želijo nekaj kupiti in ne nujno podjetje, ki želi nekaj prodati.

Prisluhnite svojim potencialnim kupcem oz. strankam, njihovim problemom, strahovom, željam in potrebam, ter na podlagi ugotovitev izberite tisto pravo poslovno idejo.

Vir: Sugars, Brad. How Do I Decide Which Business Idea I Should Pursue? Entrepreneur.com, 18.4.2011.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje