Kako izkoristiti družabna omrežja za kreativno trženje

Podjetniki se zagotovo zavedate pomembnega vpliva družabnih omrežij na poslovanje podjetij in uporabljate ta omrežja za trženje svojih izdelkov in storitev. Če želite svojo strategijo trženja prek družabnih omrežij nadgraditi, preberite naslednje nenavadne in manj znane nasvete.
Kako izkoristiti družabna omrežja za kreativno trženje

Preizkusite tudi naslednje nasvete za trženje prek družabnih omrežij. (Vir slike: HubSpot)

O izvirnem trženju prek družabnih omrežij smo že pisalu v prispevku Izvirni nasveti za trženje prek družabnih omrežij. Če želite družabna omrežja izkoristiti še bolj učinkovito, si oglejte tudi naslednje nasvete in trike.

Obeležujte nenavadne praznike

Posebne praznične ponudbe so stalnica družabnih omrežij. Vendar vam pri tem ni treba čakati na uveljavljene praznike – izkoristite lahko tudi nenavadne, kot je na primer »dan gusarske govorice«.

Sestavite seznam novosti

Vsak teden ali mesec sestavite seznam novosti, ki so relevantne za vaše sledilce ali povezane z vašim področjem delovanja. Pri tem označite tudi druge povezane profile.

Organizirajte redne klepete

Storitve Google+, Periscope, Facebook in druge platforme omogočajo prenašanje v živo. Tako lahko organizirate tedenski ali mesečni klepet z svojo ciljno publiko. Držite se predvidenega urnika, da bodo vaši sledilci lahko sodelovali s komentiranjem v živo.

Objavljajte predoglede

Na družabnih omrežjih lahko objavljate tudi predoglede novih izdelkov ali ponudb, pri čemer svojim sledilcem pokažete le del izdelka. Vaši sledilci lahko nato ugibajo, kateri izdelek ali storitev boste predstavili.

Podprite dobrodelno organizacijo

Stranke imajo rade družbeno odgovorna podjetja. Tako lahko uporabite družabna omrežja, da razširite informacije o pomembni problematiki ali različnih dobrodelnih organizacijah, s katerimi sodelujte oziroma jih podpirate.

Tvitajte v živo

Ko se odvijajo dogodki vašega podjetja, ko se udeležujete strokovnih dogodkov ali celo ko spremljate televizijsko oddajo o relevantni temi, lahko tvitate ali objavljate v živo. V komunikacijo seveda vključite tudi svoje sledilce.

Objavljajte fotografije z določeno oznako

Na Instagramu lahko oblikujete posebno oznako, s katero lahko vaše stranke označijo svoje fotografije, ki so povezane z vašim podjetjem ali področjem delovanja. Sami lahko nato pregledate objave z oznako in svoje najljubše objavite tudi na svojem profilu – seveda prej pridobite dovoljenje avtorja.

Družabna omrežja prepustite vplivnim uporabnikom

Vplivni uporabniki družabnih omrežij se lahko pohvalijo z velikim številom sledilcev in vplivom v okviru določene niše ali industrije. Če poznate vplivne uporabnike s svojega področja, jim lahko prepustite svoj profil za kak dan; tako boste poživili svoje profile in razširili svoj doseg.

Prepustite svoj profil vplivnim uporabnikom, zaposlenim ali strankam. (Vir slike: Bicstockphoto)

Soorganizirajte klepet na Twitterju

Z vplivnimi uporabniki se lahko povežete tudi za namen organizacije klepeta na Twitterju. Klepeti na Twitterju veljajo za enega najboljših načinov povečevanja angažmaja na platformi. S sodelovanjem z vplivnimi uporabniki s svojega področja lahko svoj vpliv še razširite.

Objavljajte stripe

Slikovne vsebine so verjetno najpopularnejši del družabnih omrežij. Še posebej učinkovite so zgodbe, predstavljene na ta način, na primer v obliki stripov. Poiščite ali celo sami oblikujte zabavne stripe v povezavi s svojim področjem in jih objavite.

Svojim strankam postavljajte vprašanja o prihodnosti

Obstaja veliko načinov, kako lahko v svoje interakcije na družabnih omrežjih vključite svoje stranke. Še posebno zanimiva metoda je postavljanje vprašanj o prihodnosti področja vašega delovanja ali drugih relevantnih temah.

Postavljajte vprašanja svojim sledilcem

Svoji ciljni publiki lahko postavite tudi bolj osebna vprašanja z določenimi odgovori, na primer »ali imate rajši to ali tisto«. Če jim ponudite le nekaj možnosti, bodo lahko hitro odgovorili, morda pa boste spodbudili tudi diskusije med svojimi sledilci.

S postavljanjem vprašanj boste spudbudili svoje sledilce. (Vir slike: Bigstockphoto)

Objavljajte knjižna in filmska priporočila

Včasih lahko na družbenih omrežjih objavite tudi vsebine, ki niso neposredno povezane z vašim podjetjem. Med tematikami, ki zanimajo večino strank, so tudi knjige in filmi. Občasno tako lahko objavite svoje mnenje o priljubljeni knjigi ali novem filmu, če se vam zdi, da bi to lahko zanimalo vašo ciljno publiko.

Organizirajte rojstnodnevne razprodaje

Vsi imamo radi rojstne dneve. Družbena omrežja lahko izkoristite tudi za posebno promocijo rojstnega dne svojega podjetja, opozorite pa lahko tudi na rojstne dneve svojih zaposlenih, na primer s popustom na njihove najljubše izdelke.

Objavljajte priporočila zaposlenih

Poleg tega lahko vaši zaposleni izberejo tudi svoje najljubše izdelke in opišejo razloge za svojo izbiro. Kot rečeno, lahko ponudite popust na omenjene izdelke ali pa le objavite fotografije svojih zaposlenih z najljubšimi izdelki.

Objavljajte sezname najljubših skladb

Storitve za predvajanje glasbe, kot je na primer Spotify, vam omogočajo oblikovanje seznamov skladb, ki jih lahko delite s svojimi sledilci. Oblikujete lahko različne sezname za posebne priložnosti ali sezname najljubših skladb zaposlenih …

Preizkusite različne načine fotografiranja in snemanja. (Vir slike: Unsplash)

Oblikujte t. i. time lapse posnetke

Posnetki so odličen način za pripovedovanje zgodb. Če pa želite prikazati spremembe, ki so se zgodile v daljšem časovnem obdobju, lahko uporabite tehniko pospešene reprodukcije (angl. time lapse). Preproste posnetke, oblikovane na ta način, lahko objavite na Instagramu, daljše in bolj kvalitetne pa na YouTubu.

Organizirajte tedenske izzive za svoje sledilce

Izzivi in nagradne igre so izjemno učinkovit način za spodbujanje angažmaja na spletu. Organizirate lahko preprost izziv, na primer fotografski natečaj ali lov za zakladom, ki ga nato ponovite vsak teden, da k sodelovanju privabite še več strank.

Oblikujte smešne izdelke

Da bi v svoje vsebine vnesli nekaj humorja, lahko oblikujete smešne izdelke (ali samo njihove upodobitve), ki so sicer podobni vašim dejanskim izdelkom, vendar jih odlikuje kakšna neverjetna ali absurdna značilnost.

Organizirajte razprodajo na družabnih omrežjih

Če želite izboljšati prodajo na družabnih omrežjih, lahko organizirate kratko razprodajo izdelkov preteklih kolekcij neposredno na platformah, kot je Instagram, namesto da svoje stranke preusmerite na svojo spletno stran.

Organizirajte posebne popuste, razprodaje, ekskluzivne ponudbe … (Vir slike: Picjumbo)

Uporabite možnost neposrednih sporočil na Instagramu

Instagram vam ponuja tudi možnost neposredne komunikacije s strankami prek funkcije neposrednih sporočil. Tako lahko ekskluzivne ponudbe pošljete le najboljšim strankam ali sledilcem. Pazite, da te funkcije ne boste izkoriščali za masovno pošiljanje sporočil.

Predstavite svoje partnerje

Na družabnih omrežjih se vam ni treba stalno osredotočati le na svoje podjetje. Včasih lahko izpostavite tudi druga podjetja, s katerimi sodelujete, saj boste s pomočjo takšnih povezav poglobili poslovne odnose in potencialno razširili svoj vpliv.

Sprejmite pobude strank

Pri oblikovanju vsebin za objavo na družbenih omrežjih imejte vedno v mislih svoje sledilce. Občasno jim lahko ponudite tudi možnost podajanja predlogov in sooblikovanja vsebin, saj boste tako ohranjali svežino in relevantnost svojih objav.

Vir: Small Business Trends

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Preberite več >>

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov. Preberite več >>

Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Facebook je pred časom umaknil možnost urejanja opisov povezav, ki je bila pred tem na voljo upravljavcem Facebook strani. Zdaj se ta možnost vrača – le za potrjene domene. Preberite več >>

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju

Danes smo bolj digitalno povezani kot kdajkoli poprej. V naše digitalne komunikacije, na primer v klepet v okviru Facebook Messengerja, pa vse bolj vstopajo tudi oglaševalci in podjetja. Preberite več >>

Oblikujte najboljše oglase s Facebookovo novostjo dynamic creative

Oblikujte najboljše oglase s Facebookovo novostjo dynamic creative

Ali ste že kdaj uporabili metodo A/B testiranja pri pripravljanju Facebook oglasov? Facebook vam bo po novem lahko pomagal pri izbiranju najbolj učinkovite različice oglasa. Preberite več >>

Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Facebook se kot vir potencialnih kupcev pospešeno uveljavlja v tržne strategije slovenskih podjetij. Oglaševati na Facebooku ali ne že davno ni več vprašanje, težje pa najdemo odgovor na vprašanje, kakšen oglas je uspešen oglas. Preberite več >>

Preizkusite oglase v Facebook Messengerju!

Preizkusite oglase v Facebook Messengerju!

Želite doseči več potencialnih strank? Ste že spoznali oglase v storitvi Facebook Messenger? Preizkusite jih! Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje