Kako izkoristiti družabna omrežja za kreativno trženje
Preizkusite tudi naslednje nasvete za trženje prek družabnih omrežij. (Vir slike: HubSpot)
O izvirnem trženju prek družabnih omrežij smo že pisalu v prispevku Izvirni nasveti za trženje prek družabnih omrežij. Če želite družabna omrežja izkoristiti še bolj učinkovito, si oglejte tudi naslednje nasvete in trike.
Obeležujte nenavadne praznike
Posebne praznične ponudbe so stalnica družabnih omrežij. Vendar vam pri tem ni treba čakati na uveljavljene praznike – izkoristite lahko tudi nenavadne, kot je na primer »dan gusarske govorice«.
Sestavite seznam novosti
Vsak teden ali mesec sestavite seznam novosti, ki so relevantne za vaše sledilce ali povezane z vašim področjem delovanja. Pri tem označite tudi druge povezane profile.
Organizirajte redne klepete
Storitve Google+, Periscope, Facebook in druge platforme omogočajo prenašanje v živo. Tako lahko organizirate tedenski ali mesečni klepet z svojo ciljno publiko. Držite se predvidenega urnika, da bodo vaši sledilci lahko sodelovali s komentiranjem v živo.
Objavljajte predoglede
Na družabnih omrežjih lahko objavljate tudi predoglede novih izdelkov ali ponudb, pri čemer svojim sledilcem pokažete le del izdelka. Vaši sledilci lahko nato ugibajo, kateri izdelek ali storitev boste predstavili.
Podprite dobrodelno organizacijo
Stranke imajo rade družbeno odgovorna podjetja. Tako lahko uporabite družabna omrežja, da razširite informacije o pomembni problematiki ali različnih dobrodelnih organizacijah, s katerimi sodelujte oziroma jih podpirate.
Tvitajte v živo
Ko se odvijajo dogodki vašega podjetja, ko se udeležujete strokovnih dogodkov ali celo ko spremljate televizijsko oddajo o relevantni temi, lahko tvitate ali objavljate v živo. V komunikacijo seveda vključite tudi svoje sledilce.
Objavljajte fotografije z določeno oznako
Na Instagramu lahko oblikujete posebno oznako, s katero lahko vaše stranke označijo svoje fotografije, ki so povezane z vašim podjetjem ali področjem delovanja. Sami lahko nato pregledate objave z oznako in svoje najljubše objavite tudi na svojem profilu – seveda prej pridobite dovoljenje avtorja.
Družabna omrežja prepustite vplivnim uporabnikom
Vplivni uporabniki družabnih omrežij se lahko pohvalijo z velikim številom sledilcev in vplivom v okviru določene niše ali industrije. Če poznate vplivne uporabnike s svojega področja, jim lahko prepustite svoj profil za kak dan; tako boste poživili svoje profile in razširili svoj doseg.
Prepustite svoj profil vplivnim uporabnikom, zaposlenim ali strankam. (Vir slike: Bicstockphoto)
Soorganizirajte klepet na Twitterju
Z vplivnimi uporabniki se lahko povežete tudi za namen organizacije klepeta na Twitterju. Klepeti na Twitterju veljajo za enega najboljših načinov povečevanja angažmaja na platformi. S sodelovanjem z vplivnimi uporabniki s svojega področja lahko svoj vpliv še razširite.
Objavljajte stripe
Slikovne vsebine so verjetno najpopularnejši del družabnih omrežij. Še posebej učinkovite so zgodbe, predstavljene na ta način, na primer v obliki stripov. Poiščite ali celo sami oblikujte zabavne stripe v povezavi s svojim področjem in jih objavite.
Svojim strankam postavljajte vprašanja o prihodnosti
Obstaja veliko načinov, kako lahko v svoje interakcije na družabnih omrežjih vključite svoje stranke. Še posebno zanimiva metoda je postavljanje vprašanj o prihodnosti področja vašega delovanja ali drugih relevantnih temah.
Postavljajte vprašanja svojim sledilcem
Svoji ciljni publiki lahko postavite tudi bolj osebna vprašanja z določenimi odgovori, na primer »ali imate rajši to ali tisto«. Če jim ponudite le nekaj možnosti, bodo lahko hitro odgovorili, morda pa boste spodbudili tudi diskusije med svojimi sledilci.
S postavljanjem vprašanj boste spudbudili svoje sledilce. (Vir slike: Bigstockphoto)
Objavljajte knjižna in filmska priporočila
Včasih lahko na družbenih omrežjih objavite tudi vsebine, ki niso neposredno povezane z vašim podjetjem. Med tematikami, ki zanimajo večino strank, so tudi knjige in filmi. Občasno tako lahko objavite svoje mnenje o priljubljeni knjigi ali novem filmu, če se vam zdi, da bi to lahko zanimalo vašo ciljno publiko.
Organizirajte rojstnodnevne razprodaje
Vsi imamo radi rojstne dneve. Družbena omrežja lahko izkoristite tudi za posebno promocijo rojstnega dne svojega podjetja, opozorite pa lahko tudi na rojstne dneve svojih zaposlenih, na primer s popustom na njihove najljubše izdelke.
Objavljajte priporočila zaposlenih
Poleg tega lahko vaši zaposleni izberejo tudi svoje najljubše izdelke in opišejo razloge za svojo izbiro. Kot rečeno, lahko ponudite popust na omenjene izdelke ali pa le objavite fotografije svojih zaposlenih z najljubšimi izdelki.
Objavljajte sezname najljubših skladb
Storitve za predvajanje glasbe, kot je na primer Spotify, vam omogočajo oblikovanje seznamov skladb, ki jih lahko delite s svojimi sledilci. Oblikujete lahko različne sezname za posebne priložnosti ali sezname najljubših skladb zaposlenih …
Preizkusite različne načine fotografiranja in snemanja. (Vir slike: Unsplash)
Oblikujte t. i. time lapse posnetke
Posnetki so odličen način za pripovedovanje zgodb. Če pa želite prikazati spremembe, ki so se zgodile v daljšem časovnem obdobju, lahko uporabite tehniko pospešene reprodukcije (angl. time lapse). Preproste posnetke, oblikovane na ta način, lahko objavite na Instagramu, daljše in bolj kvalitetne pa na YouTubu.
Organizirajte tedenske izzive za svoje sledilce
Izzivi in nagradne igre so izjemno učinkovit način za spodbujanje angažmaja na spletu. Organizirate lahko preprost izziv, na primer fotografski natečaj ali lov za zakladom, ki ga nato ponovite vsak teden, da k sodelovanju privabite še več strank.
Oblikujte smešne izdelke
Da bi v svoje vsebine vnesli nekaj humorja, lahko oblikujete smešne izdelke (ali samo njihove upodobitve), ki so sicer podobni vašim dejanskim izdelkom, vendar jih odlikuje kakšna neverjetna ali absurdna značilnost.
Organizirajte razprodajo na družabnih omrežjih
Če želite izboljšati prodajo na družabnih omrežjih, lahko organizirate kratko razprodajo izdelkov preteklih kolekcij neposredno na platformah, kot je Instagram, namesto da svoje stranke preusmerite na svojo spletno stran.
Organizirajte posebne popuste, razprodaje, ekskluzivne ponudbe … (Vir slike: Picjumbo)
Uporabite možnost neposrednih sporočil na Instagramu
Instagram vam ponuja tudi možnost neposredne komunikacije s strankami prek funkcije neposrednih sporočil. Tako lahko ekskluzivne ponudbe pošljete le najboljšim strankam ali sledilcem. Pazite, da te funkcije ne boste izkoriščali za masovno pošiljanje sporočil.
Predstavite svoje partnerje
Na družabnih omrežjih se vam ni treba stalno osredotočati le na svoje podjetje. Včasih lahko izpostavite tudi druga podjetja, s katerimi sodelujete, saj boste s pomočjo takšnih povezav poglobili poslovne odnose in potencialno razširili svoj vpliv.
Sprejmite pobude strank
Pri oblikovanju vsebin za objavo na družbenih omrežjih imejte vedno v mislih svoje sledilce. Občasno jim lahko ponudite tudi možnost podajanja predlogov in sooblikovanja vsebin, saj boste tako ohranjali svežino in relevantnost svojih objav.