Kako izstopati iz množice konkurenčnih podjetij?

Avtor Maja Borštnik — 14.08.2012
Komentiraj!
Dandanes se podjetniki soočate z ogromnim številom konkurenčnih podjetij. Prav zato je pomembno, da znate poiskati način, da bo vaša storitev oz. produkt kar najbolj izstopala iz množice ostalih ponudnikov.
Kako izstopati iz množice konkurenčnih podjetij?

Kako izstopati iz množice konkurenčnih podjetij? (Vir slike: sxc.hu)

Zelo malo produktov oziroma storitev na trgu je popolnoma originalnih in jih je zato dokaj enostavno replicirati. Če ste vi videli priložnost na trgu, jo bodo najverjetneje tudi drugi.

Praviloma je konkurenca na določenih področjih večja kot na drugih. Mladi podjetniki imajo najpogosteje težave pri vstopu prav na področja, ki so bolj zasičena s konkurenco, saj se morajo boriti z veliko izkušenejšimi in pogosto tudi finančno bolj preskrbljenimi tekmeci. In kaj je tisto, kar bo mladim podjetnikom pomagalo uspeti? Preberite si v nadaljevanju.

Prva in morda najpomembnejša stvar je, da se konkurence ne ustrašite. Pogosto se namreč zgodi, da podjetniki razmišljajo le še o tem, kako jih bo konkurenca uničila in izpred oči izgubijo tisto, kar je resnično pomembno - uspeh njihovega podjetja. Konkrenca ne pomeni nujno negativnih posledic in lahko celo koristno dopolni vaše področje. V mnogih primerih prihod konkurenčnega podjetja tudi poveča velikost trga, s čimer boste na boljšem tako vi, kot tudi konkurenčno podjetje.

Za trenutek se posvetimo še negativnim posledicam prihoda konkurence. Problem številka ena je zagotovo ta, da vas v množici konkurenčnih podjetij stranke ne opazijo. V ta namen jih morate prepričati, da je vaše podjetje nekaj posebnega. Odgovoriti morate na vprašanje potencialnih strank: "Zakaj naj izberem vašo storitev oz. izdelek in ne konkurenčnega?"

Ne ponavljajte za drugimi, bodite inovativni in stvari napravite na svoj način.

In kako vam bo to najlažje uspelo? Poskrbeti morate za oddaljitev od drugih podjetij in se od njih čimbolj razlikovati. Tako bo vaše podjetje strankam ponujalo nekaj novega, drugačnega. S tem pa že ustvarjate določeno specializacijo, ki je glavni razlog za to, da vas bodo drugi opazili. Ne ponavljajte za drugimi, bodite inovativni in stvari napravite na svoj način. Če boste v tem res dobri, vas bodo morda opazili tudi mediji in o vašemu produktu ali storitvi se bo pisalo na veliko! Toda bodite realni. Mediji in stranke vam bodo verjeli le, če je vaš produkt oz. storitev zanje pomembna in predstavlja rešitev za njihov problem.

Izognite se tudi eni izmed najpogostejših napak mladih podjetnikov, ki je poudarjanje že očitnega. Ne ustvarjajte si sloganov, ki govorijo, da ponujate "najvišjo kvaliteto", da "ste najhitrejši" ali "najcenejši". Tako zagotovo ne boste unikatni, saj podobno obljublja večina podjetij.

Unikatnost in inovativnost sta torej ključ do uspeha. Ko boste našli tisto, kar vaše podjetje ločuje od drugih, boste tudi odkrili odgovor na vprašanje "Kaj moje podjetje ločuje od drugih?" in takrat boste že korak bližje k uspehu.

Preberite si tudi Kako se soočiti z novo konkurenco? in Kaj počne vaša konkurenca?

Vir: Woopidoo

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!