Kako je naslovna fotografija povezana z všečki

Avtor Maruša Žibert — 05.08.2014
Komentiraj!
Čeprav ima Facebook že ustaljeno postavitev in zato nanjo ne moremo vplivati, pa lahko vplivamo na sam videz naše Facebook strani. Od naslovne fotografije pa do objav. Kako do večjega števila všečkov, ki jih prinesejo tudi bolj premišljene objave in fotografije, nam je zaupala Mojca Marš.
Kako je naslovna fotografija povezana z všečki

Mojca Marš je zagovornica načela ´manj je več´ (Vir slike: Grega.T. Bohinc, Wisharts)

Ključni trenutki odločajo o tem, ali bo uporabnik stran všečkal, jo spremljal, zaprl in šel dalje, je prepričana Mojca Marš, ustanoviteljica agencije Super Spicy Media. »Naslovna fotografija naj bo aktualna in naj odraža podobo podjetja ali znamke,« priporoča pa redno menjavo. Zakaj? Naslovna slika je namreč »kot naslovnica revije vašega podjetja«. Vključuje naj aktualne akcije oziroma ponudbe, povezana naj bo z letnim časom, na njej se lahko predstavijo tudi zaposleni. Če je mogoče, priporoča tudi obliko »predstavitve naj oboževalcev v stilu ´fan of the week´«, katero koli možnost boste izbrali je na vas, pomembno pa je, da je usklajena s podobo podjetja.

Je stran vredna všečka?

Pomembnost fotografije se tako močno poudarja zato, ker je to velikokrat prvi stik uporabnika s Facebook stranjo nekega podjetja. A to ni vse, pravi Marševa: »Ob prvem obisku Facebook strani podjetja uporabnik praviloma preveri zadnje objave, s tem pa se odloči, če je stran vredna njegovega všečka.« Če uporabnik iz objav ne bo odnesel nič, strani najverjetneje ne bo všečkal, opozarja. Katere elemente vključimo na fotografijo?

»Dobra naslovna fotografija ima lahko za podjetje velike prednosti, seveda pod pogojem, da je le-ta ustrezna in pravilno oblikovana. V obratnem primeru lahko uporabnika že v naslovni fotografiji odvrnemo od našega podjetja oziroma Facebook strani,« pri oblikovanju pa obstaja nekaj pravil. Marševa je zagovornica načela ´manj je več´, kar pomeni, da naj na sliki prevladujejo tisti elementi, ki so za posredovanje nekega sporočila nepogrešljivi. Ostalo je samo nepotrebna navlaka. To zlasti velja ob pripravi različnih dizajnov prodajnih akcij ali pa neprodajnih slikovnih objav, ko se mnogi ujamejo v past, »ko želijo na fotografijo vključiti preveč elementov«.

Prodajne objave so nekaj posebnega …

Kaj svetuje Mojca? Pri prodajnih objavah izpostavite ceno in osnovne informacije o produktu. »Če pripravljamo slikovno objavo za nek dogodek, na sliko vključimo datum, kraj in namen dogodka, morda tudi logotip, a vse naj bo čisto in nenatrpano.« Poudarja, da je učenje na tem področju dolgotrajen proces, pri tem pa mora človek imeti občutek za estetiko. »Velikokrat podjetja zato poiščejo zunanjo pomoč in to v primeru, da se sami ne želijo ukvarjati s tem, zelo podpiram.«

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice