Kako je naslovna fotografija povezana z všečki

Čeprav ima Facebook že ustaljeno postavitev in zato nanjo ne moremo vplivati, pa lahko vplivamo na sam videz naše Facebook strani. Od naslovne fotografije pa do objav. Kako do večjega števila všečkov, ki jih prinesejo tudi bolj premišljene objave in fotografije, nam je zaupala Mojca Marš.
Kako je naslovna fotografija povezana z všečki

Mojca Marš je zagovornica načela ´manj je več´ (Vir slike: Grega.T. Bohinc, Wisharts)

Ključni trenutki odločajo o tem, ali bo uporabnik stran všečkal, jo spremljal, zaprl in šel dalje, je prepričana Mojca Marš, ustanoviteljica agencije Super Spicy Media. »Naslovna fotografija naj bo aktualna in naj odraža podobo podjetja ali znamke,« priporoča pa redno menjavo. Zakaj? Naslovna slika je namreč »kot naslovnica revije vašega podjetja«. Vključuje naj aktualne akcije oziroma ponudbe, povezana naj bo z letnim časom, na njej se lahko predstavijo tudi zaposleni. Če je mogoče, priporoča tudi obliko »predstavitve naj oboževalcev v stilu ´fan of the week´«, katero koli možnost boste izbrali je na vas, pomembno pa je, da je usklajena s podobo podjetja.

Je stran vredna všečka?

Pomembnost fotografije se tako močno poudarja zato, ker je to velikokrat prvi stik uporabnika s Facebook stranjo nekega podjetja. A to ni vse, pravi Marševa: »Ob prvem obisku Facebook strani podjetja uporabnik praviloma preveri zadnje objave, s tem pa se odloči, če je stran vredna njegovega všečka.« Če uporabnik iz objav ne bo odnesel nič, strani najverjetneje ne bo všečkal, opozarja. Katere elemente vključimo na fotografijo?

»Dobra naslovna fotografija ima lahko za podjetje velike prednosti, seveda pod pogojem, da je le-ta ustrezna in pravilno oblikovana. V obratnem primeru lahko uporabnika že v naslovni fotografiji odvrnemo od našega podjetja oziroma Facebook strani,« pri oblikovanju pa obstaja nekaj pravil. Marševa je zagovornica načela ´manj je več´, kar pomeni, da naj na sliki prevladujejo tisti elementi, ki so za posredovanje nekega sporočila nepogrešljivi. Ostalo je samo nepotrebna navlaka. To zlasti velja ob pripravi različnih dizajnov prodajnih akcij ali pa neprodajnih slikovnih objav, ko se mnogi ujamejo v past, »ko želijo na fotografijo vključiti preveč elementov«.

Prodajne objave so nekaj posebnega …

Kaj svetuje Mojca? Pri prodajnih objavah izpostavite ceno in osnovne informacije o produktu. »Če pripravljamo slikovno objavo za nek dogodek, na sliko vključimo datum, kraj in namen dogodka, morda tudi logotip, a vse naj bo čisto in nenatrpano.« Poudarja, da je učenje na tem področju dolgotrajen proces, pri tem pa mora človek imeti občutek za estetiko. »Velikokrat podjetja zato poiščejo zunanjo pomoč in to v primeru, da se sami ne želijo ukvarjati s tem, zelo podpiram.«

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:, , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje