Kolumna: Kako je Žabec prišel do kredita

Pred kratkim sem se prvič resno znašel pred dilemo in izzivom, kako pridobiti kredit. Prišli smo namreč do točke, ko so bili naši strežniki skoraj popolnoma zapolnjeni, število naročnikov se je višalo, potrebe po večjih kapacitetah pa so bile čedalje večje.
Kolumna: Kako je Žabec prišel do kredita

Kako je Žabec prišel do kredita (slika: sxc.hu)

Običajno se financiramo sami in uspemo zbrati dovolj sredstev za nakup kapacitet, a tokrat se je pojavila kombinacija dveh problemov, in sicer naročnika, ki nam ni poravnal stroškov dokaj velikega projekta, in velikega stroška “storage” strežnika.

Postavljen sem bil pred vprašanje: Kako v najhitrejšem času zbrati 18.000 €, kot bi zadostovalo za nakup novih kapacitet?

Ni mi preostalo drugega, kot da poskusim pridobiti kredit, s pridobitvijo katerega sem v preteklosti že imel slabe izkušnje. Leta 2010 smo namreč želeli pridobiti 5.000 € kredita, a ga nam je banka, rekoč da kredit odobrijo za 12 mesecev z nepremičnino za garancijo, gladko zavrnila. Takrat nam je sicer uspelo zbrati dovolj lastnih sredstev za investicijo, v tem primeru pa omenjene možnosti nismo imeli.

Za pridobitev kredita sem se najprej obrnil na Abanko, ki je bila takrat naša matična banka. Na odgovor skrbnice o možnostih kredita sem čakal skoraj mesec dni, a dobil enak odgovor kot leta 2010. Medtem ko sem čakal, sem raziskal možnosti še pri drugih bankah.

Kaj vse sem pripravil?

  • Bilanco za leto 2010
  • bilanco do oktobra 2011
  • pismo o stanju našega podjetja, načrtih in zmožnostih odplačevanja.

Pri kolegih, ki so že najeli kredit, sem pridobil nekaj kontaktov njihovih skrbnikov in na pridobljene naslove poslal e-pošto s povpraševanjem.

Na SKB so se odzvali presenetljivo hitro in še isti dan sem se dogovoril za sestanek pri zelo prijazni uslužbenki. Ob mojem obisku je bilo že vse pripravljeno in v roku petih dni so mi odobrili kredit za investicijo. Hkrati smo vse poslovanje prenesli na SKB in zaenkrat sem z njimi več kot zadovoljen. Glede na zneske, ki jih plačujemo mesečno za provizije, upam da bo z nami zadovoljna tudi banka.

Radovednost mi ni dala miru, zato sem poskušal ugotoviti, kateri so razlogi, da podjetniki ne pridobijo kredita. Našel sem naslednje razloge:

  • Podjetja se na predstavitev premalo pripravijo,
  • podjetja imajo preslabo finančno stanje in ne znajo dokazati zmožnosti odplačevanja,
  • podjetja stagnirajo in nimajo zadostne rasti.

Če potrebujete kredit, vam svetujem naslednje:

  • Odlično se pripravite,
  • bodite pripravljeni izstreliti vse podrobnosti vaše bilance,
  • bodite samozavestni in prepričani, da ste zmožni odplačati kredit,
  • povprašajte znance za nasvet in priporočila.

Resda smo v podjetju v letu 2010 dosegli 30-% rast, pridobili stalno bazo naročnikov in napravili načrte za prihodnost, vendar smo vseeno imeli velike stroške in odpise pri projektih.

Moje zaupanje v banke se je po tej izkušnji okrepilo in prepričan sem, da vam bo uspelo prepričati banko, v kolikor imate dober projekt.

Avtor: Domen Česnik, Zabec.net.

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje