Kako kaže slovenskemu gospodarstvu?

V novi izdaji Bisnode Biltena si poglejte, kakšno je stanje v slovenskemu gospodarstvu. Ugotovili so kar nekaj zanimivosti, na primer, da je več kot 50 odstotkov podjetij poslovalo brez zaposlenih, nekatera pa so poslovala celo brez odprtega transakcijskega računa.
Kako kaže slovenskemu gospodarstvu?

Kako kaže slovenskemu gospodarstvu? (Vir slike: sxc.hu)

V slovenskem gospodarstvu prevladuje dejavnost posredništva – predvsem na področjih trgovine, strokovnega svetovanja in gradbeništva, kjer je bilo oktobra letos registriranih kar 49,2 odstotka vseh slovenskih podjetij. Samostojnih podjetnikov je največ, in sicer kar 56 odstotkov vseh registriranih dejavnosti.

Veliko podjetij je leto 2011 zaključilo brez dobička ali z izgubo: kar četrtina jih je izkazala dobiček, nižji od 1000 evrov, dobiček, višji od 5000 evrov pa jih je izkazalo le 32,2 odstotka podjetij!

In kako je z zaposlitvami? 54,8 odstotka vseh podjetij v Sloveniji je v letu 2011 poslovalo brez zaposlenih, med njimi je seveda največ samostojnih podjetnikov (72,6 odstotkov). Ti skupno ustvarijo 3,7 odstotka vseh prihodkov slovenskega gospodarstva. Kar 5 odstotkov podjetij pa nima nobenega zaposlenega, kljub temu, da ustvarijo več kot 100.000 evrov prihodkov – med njimi jih je 267 celo z milijonom ali več prihodkov.

Kar 8,9 odstotka vseh registriranih podjetij, ustanovljenih pred letom 2012, posluje brez odprtega transakcijskega računa.

V slovenskem gospodarstvu prevladuje domači kapital. Tuji ali mešani kapital so oktobra letošnjega leta zabeležili samo pri 8,3 odstotka podjetij.

Vir: Bisnode

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje