Kako kaže trem slovenskim projektom na Kickstarterju?

Na Kickstarterju istočasno denarna sredstva zbirajo kar trije slovenski projekti! To so Marko Baloh, naš svetovno znan ultramaratonski kolesar, podjetje ONDU, slovenskega umetnika Elvisa Halilovića in Musguard, domiseln produkt grafičnega oblikovalca Jurija Lozića.
Kako kaže trem slovenskim projektom na Kickstarterju?

Kako kaže trem slovenskim projektom na Kickstarterju? (Vir slike: sxc.hu)

Marko Baloh – avtobiografija

Slovenski ultramaratonski kolesar, ki je v zadnjih 11 letih postavil kar 14 svetovnih rekordov, se je 4.800 kilometrov dolge kolesarske preizkušnje čez Združene države Amerike – dirke RAAM – udeležil kar šestkrat. Svoje doživljanje ene izmed najtežjih športnih preizkušenj na svetu je strnil v avtobiografiji z naslovom “Nedokončana zgodba“, ki je oktobra 2012 izšla v slovenskem jeziku.

Več o tem: Ultramaratonski kolesar Marko Baloh na Kickstarterju

V tem času so se med njegovimi oboževalci, ki jih v tujini ni malo, pojavile želje po tem, da knjigo preberejo tudi sami. Prav v ta namen na platformi Kickstarter trenutno poteka zbiranje denarnih sredstev, ki bodo Marku Balohu omogočila, da pripoved o svojem življenju, ki je tesno povezano s kolesarstvom, v branje ponudi tudi tistim oboževalcem, ki jim je slovenščina tuja.

Da bi uspešno pridobil denarna sredstva, mora Marko Baloh do 20. junija zbrati 20 tisoč dolarjev. Trenutno jih je zbral 1.800, zato vas pozivamo, da skupaj po najboljših močeh pripomoremo k uresničitvi zastavljenega cilja.

Projekt lahko na Kickstarterju podprete tudi vi!

Elvis Halilović – ONDU

Podjetje ONDU, slovenskega umetnika Elvisa Halilovića, se med drugim že več let ukvarja tudi z izdelavo preprostih fotoaparatov iz lesa. Poimenoval jih je Pinhole Cameras. Do danes je Halilović izdelal okoli 40 primerkov tovrstnih fotoaparatov, največji izmed njih naredi fotografije velike 3 x 4 metre, najmanjši pa fotografije, ki so velike le nekaj centimetrov.

Več o tem: Slovenski ONDU na Kickstarterju izjemno uspešen!

Halilović sedaj želi s pomočjo Kickstarterja zbrati sredstva, s katerimi bo lahko povečal proizvodnjo inovativnih fotoaparatov. Zastavil je cilj: pridobiti 10 tisoč dolarjev v nekaj več kot mesecu dni, pridobljena sredstva pa namerava porabiti predvsem za nakup opreme in pripomočkov za pospešitev proizvodnje ter za nakup manjših delov, ki sestavljajo notranjost nenavadnih fotoaparatov.

Do zaključka zbiranja sredstev je le še nekaj dni, Halilović pa je že daleč presegel zastavljeni cilj – do danes je zbral že skoraj 100 tisoč dolarjev!

Projekt lahko na Kickstarterju podprete tudi vi!

Jurij Lozić – Musguard

Jurij Lozić je idejo za zanimiv produkt – inovativen zložljiv blatnik za kolesa – dobil pred petimi leti. Za izdelavo je uporabil močna in odporna polipropilenska vlakna, iz katerih je s pomočjo laserja izrezal prvi prototip blatnika. Njegov izvirni produkt so kaj kmalu opazili tudi drugi, zato se je odločil, da ga bo še nekoliko izpopolnil. Želel si je doseči predvsem troje: da bi blatnik kolesarja ščitil pred neprijetnimi lužami in blatom na cesti, da bi ga bilo mogoče odstraniti v primeru lepega vremena ter da bi izgledal estetsko in minimalistično. In uspelo mu je doseči prav vse našteto!

Več o tem: Nov slovenski produkt na Kickstarterju – Musguard

Lozić je želel, da bi koristi in prednosti inovativnega blatnika lahko uživali tudi drugi, zato se je odločil, da denarna sredstva za zagon proizvodnje in vstop na globalni trg pridobi s pomočjo Kickstarterja. Le tako bo lahko prav vsem, ki so produkt v testni fazi že opazili in si ga tudi želijo, omogočil, da ga tudi zares dobijo.

Lozić je do danes že zbral nekaj več kot 26 tisoč dolarjev, s čimer je uspel doseči zastavljen cilj – 10 tisoč dolarjev. 

Projekt lahko na Kickstarterju podprete tudi vi!

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje