Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja.
Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja? (Vir: Bigstockphoto.com)

Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja, npr. lokalne fizične trgovine, športni centri … Nad novico smo navdušeni tudi v marketinškem oddelku podjetja Optiweb, saj bodo učinki oglaševanja za nekatere naše stranke še večji.

Če ste slovenski podjetnik, ki deluje lokalno in uporabljate spletno oglaševanje na Googlu, ste bili kar nekaj časa prikrajšani za bolj natančno usmerjene oglase glede na lokacijo. Do pred kratkim v Sloveniji oglasov ni bilo mogoče prikazovati na specifični lokaciji, torej v določenem kraju oziroma mestu, ampak samo po vsej Sloveniji. To se je spremenilo in tako smo dobili odlično orodje za spletno oglaševanje, ki zdaj podpira tudi lokalna podjetja.

Kaj sploh je ciljanje na lokacijo?

Ciljanje Google oglasov na izbrano lokacijo omogoča, da se oglasi prikažejo samo znotraj tistega geografskega območja, na katerem želite oglaševati svoje storitve. To je lahko cela država (npr. Slovenija) ali posamezni kraji oziroma mesta znotraj države (Ljubljana, Maribor idr.).

Spoznaj Google AdWords na izobraževanju >>

Kako ciljanje na lokacijo deluje v Sloveniji in v katerih krajih ga je možno uporabiti? 

V Sloveniji takšno ciljanje do začetka letošnjega maja ni bilo mogoče. Problem je predstavljala predvsem neustrezna identifikacija IP naslovov, ki niso jasno določeni. Verjetno ste tudi sami doživeli, da ste bili nekje na slovenski obali, podatki o lokaciji pa so kazali, da se nahajate v Bohinju.

Strokovnjaki na Googlu so staknili glave in razvili nov način oziroma algoritem. Lokacija se, namesto IP naslova, določi glede na uporabnikovo pogostost iskanja storitev v določenem mestu. Primer: nekdo živi v Novem mestu, na spletu pa zelo pogosto išče storitve v Ljubljani. Zato bo videl tudi oglase, ki ciljajo na Ljubljano, čeprav ne živi tam.

Ciljanje zato še ni povsem zanesljivo, vendar gre za premik v pozitivno smer. Trenutno je ciljanje možno samo na 10 slovenskih mest. To so:

  • Ljubljana
  • Maribor
  • Velenje
  • Ptuj
  • Koper
  • Kranj
  • Trbovlje
  • Novo mesto
  • Celje
  • Kamnik

Prostora za izboljšavo je torej še veliko, smo pa na dobri poti, da se tudi slovenski lokalni podjetniki, s pomočjo spletnega oglaševanja, povežete s svojimi potencialnimi strankami in se predstavite na pravem mestu.

Kako lahko lokalno ciljanje uporabite vi?

1.)   Prikažite oglase samo v določenem kraju

Lokacijsko targetiranje je velika prednost predvsem za tista podjetja, ki delujete lokalno (npr. fizične trgovine, obrtniki, fitnesi itd.) in želite svoje storitve oglaševati potencialnim strankam na izbranem območju, na drugih pa ne.

Na primer: lokalna trgovina z unikatnimi izdelki, ki ima svoje prostore v Kranju, želi preko spletnih oglasov pridobiti samo tiste potencialne kupce, ki se nahajajo v Kranju oziroma iščejo trgovine v Kranju. Ne želi pa oglaševati ljudem, ki živijo v Celju, Mariboru ali na Ptuju. S pomočjo ciljanja na lokacijo, oglase prikazujemo samo v določenem mestu.

2.) Zvišajte ponudbo za določen kraj

V tem primeru lahko oglase ciljamo na več lokacij hkrati, npr. Celje, Maribor in Ptuj. Glede na učinkovitost oglasov za posamezno lokacijo (npr. več naročil prihaja iz Maribora), lahko ustrezno zvišamo ponudbo za ceno na klik. S tem še vedno oglašujemo na širšem geografskem območju in dvigujemo prepoznavnost svoje dejavnosti. Več sredstev pa namenimo lokaciji, kjer so rezultati boljši.

3.) Prilagoditev oglasov za posamezne lokacije

Če ima vaš športni center več poslovalnic, npr. v Mariboru, Ljubljani in Kopru, lahko za vsako od teh lokacij pripravite ločene oglase. Na njih izpostavite aktualne vadbe, termine itd. na določeni lokaciji. S tem lahko tudi vsebino oglasov ustrezno prilagodite potencialnim uporabnikom.

Kako povečati vrednost nakupa v spletni trgovini

Z lokalnimi oglasi za večjo donosnost vaše naložbe

Ciljanje oglasov na specifično lokacijo namreč omogoča, da z oglasi pridobite bolj ustrezne stranke. Prejeli boste manj slabih iskanj, saj vas bodo našli samo tisti uporabniki, ki se nahajajo na istem območju kot vaša trgovina, fitnes ali salon. Vse to se odraža na boljšem ROI oziroma donosnosti naložbe.

Poskrbite torej, da bodo vaše kampanje ustrezno prilagojene za lokacije, kjer opravljate svojo dejavnost. Če želite to vrsto oglaševanja izkoristiti v največji meri, pa nimate časa ali se vam zdi to preveč zahtevno, se lahko obrnete tudi na Optiweb in z veseljem vam bomo pomagali!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Facebook oglaševanje

MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov. Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

Trendi digitalnega marketinga 2018

Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi. Preberite več >>

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Adwords je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Preberite več >>

AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Google se že več let trudi izboljšati uporabniško izkušnjo za tiste uporabnike interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS-sporočila! Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (angl. call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klicanje vašega podjetja. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje