Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja.
Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja? (Vir: Bigstockphoto.com)

Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja, npr. lokalne fizične trgovine, športni centri … Nad novico smo navdušeni tudi v marketinškem oddelku podjetja Optiweb, saj bodo učinki oglaševanja za nekatere naše stranke še večji.

Če ste slovenski podjetnik, ki deluje lokalno in uporabljate spletno oglaševanje na Googlu, ste bili kar nekaj časa prikrajšani za bolj natančno usmerjene oglase glede na lokacijo. Do pred kratkim v Sloveniji oglasov ni bilo mogoče prikazovati na specifični lokaciji, torej v določenem kraju oziroma mestu, ampak samo po vsej Sloveniji. To se je spremenilo in tako smo dobili odlično orodje za spletno oglaševanje, ki zdaj podpira tudi lokalna podjetja.

Kaj sploh je ciljanje na lokacijo?

Ciljanje Google oglasov na izbrano lokacijo omogoča, da se oglasi prikažejo samo znotraj tistega geografskega območja, na katerem želite oglaševati svoje storitve. To je lahko cela država (npr. Slovenija) ali posamezni kraji oziroma mesta znotraj države (Ljubljana, Maribor idr.).

Spoznaj Google AdWords na izobraževanju >>

Kako ciljanje na lokacijo deluje v Sloveniji in v katerih krajih ga je možno uporabiti? 

V Sloveniji takšno ciljanje do začetka letošnjega maja ni bilo mogoče. Problem je predstavljala predvsem neustrezna identifikacija IP naslovov, ki niso jasno določeni. Verjetno ste tudi sami doživeli, da ste bili nekje na slovenski obali, podatki o lokaciji pa so kazali, da se nahajate v Bohinju.

Strokovnjaki na Googlu so staknili glave in razvili nov način oziroma algoritem. Lokacija se, namesto IP naslova, določi glede na uporabnikovo pogostost iskanja storitev v določenem mestu. Primer: nekdo živi v Novem mestu, na spletu pa zelo pogosto išče storitve v Ljubljani. Zato bo videl tudi oglase, ki ciljajo na Ljubljano, čeprav ne živi tam.

Ciljanje zato še ni povsem zanesljivo, vendar gre za premik v pozitivno smer. Trenutno je ciljanje možno samo na 10 slovenskih mest. To so:

  • Ljubljana
  • Maribor
  • Velenje
  • Ptuj
  • Koper
  • Kranj
  • Trbovlje
  • Novo mesto
  • Celje
  • Kamnik

Prostora za izboljšavo je torej še veliko, smo pa na dobri poti, da se tudi slovenski lokalni podjetniki, s pomočjo spletnega oglaševanja, povežete s svojimi potencialnimi strankami in se predstavite na pravem mestu.

Kako lahko lokalno ciljanje uporabite vi?

1.)   Prikažite oglase samo v določenem kraju

Lokacijsko targetiranje je velika prednost predvsem za tista podjetja, ki delujete lokalno (npr. fizične trgovine, obrtniki, fitnesi itd.) in želite svoje storitve oglaševati potencialnim strankam na izbranem območju, na drugih pa ne.

Na primer: lokalna trgovina z unikatnimi izdelki, ki ima svoje prostore v Kranju, želi preko spletnih oglasov pridobiti samo tiste potencialne kupce, ki se nahajajo v Kranju oziroma iščejo trgovine v Kranju. Ne želi pa oglaševati ljudem, ki živijo v Celju, Mariboru ali na Ptuju. S pomočjo ciljanja na lokacijo, oglase prikazujemo samo v določenem mestu.

2.) Zvišajte ponudbo za določen kraj

V tem primeru lahko oglase ciljamo na več lokacij hkrati, npr. Celje, Maribor in Ptuj. Glede na učinkovitost oglasov za posamezno lokacijo (npr. več naročil prihaja iz Maribora), lahko ustrezno zvišamo ponudbo za ceno na klik. S tem še vedno oglašujemo na širšem geografskem območju in dvigujemo prepoznavnost svoje dejavnosti. Več sredstev pa namenimo lokaciji, kjer so rezultati boljši.

3.) Prilagoditev oglasov za posamezne lokacije

Če ima vaš športni center več poslovalnic, npr. v Mariboru, Ljubljani in Kopru, lahko za vsako od teh lokacij pripravite ločene oglase. Na njih izpostavite aktualne vadbe, termine itd. na določeni lokaciji. S tem lahko tudi vsebino oglasov ustrezno prilagodite potencialnim uporabnikom.

Kako povečati vrednost nakupa v spletni trgovini

Z lokalnimi oglasi za večjo donosnost vaše naložbe

Ciljanje oglasov na specifično lokacijo namreč omogoča, da z oglasi pridobite bolj ustrezne stranke. Prejeli boste manj slabih iskanj, saj vas bodo našli samo tisti uporabniki, ki se nahajajo na istem območju kot vaša trgovina, fitnes ali salon. Vse to se odraža na boljšem ROI oziroma donosnosti naložbe.

Poskrbite torej, da bodo vaše kampanje ustrezno prilagojene za lokacije, kjer opravljate svojo dejavnost. Če želite to vrsto oglaševanja izkoristiti v največji meri, pa nimate časa ali se vam zdi to preveč zahtevno, se lahko obrnete tudi na Optiweb in z veseljem vam bomo pomagali!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Adwords je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Ustvarite več konverzij z AdWords Extensions

Na področju spletnega oglaševanja vlada izjemna tekmovalnost. Vsa podjetja se trudijo prehiteti konkurenco. Pri tem vam lahko pomagajo tudi razširitve v storitvi Google AdWords. Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

AdWords: omogočite, da vam stranka pošlje sporočilo SMS

Google se že več let trudi izboljšati uporabniško izkušnjo za tiste uporabnike interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS-sporočila! Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (angl. call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klicanje vašega podjetja. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje