Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Avtor — 13.04.2017
V začetku maja je, kot strela z jasnega, prišla odlična novica, da lahko sedaj tudi v Sloveniji spletne oglase na Googlu začnemo ciljati na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja.
Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja? (Vir: Bigstockphoto.com)

Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja, npr. lokalne fizične trgovine, športni centri … Nad novico smo navdušeni tudi v marketinškem oddelku podjetja Optiweb, saj bodo učinki oglaševanja za nekatere naše stranke še večji.

Če ste slovenski podjetnik, ki deluje lokalno in uporabljate spletno oglaševanje na Googlu, ste bili kar nekaj časa prikrajšani za bolj natančno usmerjene oglase glede na lokacijo. Do pred kratkim v Sloveniji oglasov ni bilo mogoče prikazovati na specifični lokaciji, torej v določenem kraju oziroma mestu, ampak samo po vsej Sloveniji. To se je spremenilo in tako smo dobili odlično orodje za spletno oglaševanje, ki zdaj podpira tudi lokalna podjetja.

Kaj sploh je ciljanje na lokacijo?

Ciljanje Google oglasov na izbrano lokacijo omogoča, da se oglasi prikažejo samo znotraj tistega geografskega območja, na katerem želite oglaševati svoje storitve. To je lahko cela država (npr. Slovenija) ali posamezni kraji oziroma mesta znotraj države (Ljubljana, Maribor idr.).

Spoznaj Google AdWords na izobraževanju >>

Kako ciljanje na lokacijo deluje v Sloveniji in v katerih krajih ga je možno uporabiti? 

V Sloveniji takšno ciljanje do začetka letošnjega maja ni bilo mogoče. Problem je predstavljala predvsem neustrezna identifikacija IP naslovov, ki niso jasno določeni. Verjetno ste tudi sami doživeli, da ste bili nekje na slovenski obali, podatki o lokaciji pa so kazali, da se nahajate v Bohinju.

Strokovnjaki na Googlu so staknili glave in razvili nov način oziroma algoritem. Lokacija se, namesto IP naslova, določi glede na uporabnikovo pogostost iskanja storitev v določenem mestu. Primer: nekdo živi v Novem mestu, na spletu pa zelo pogosto išče storitve v Ljubljani. Zato bo videl tudi oglase, ki ciljajo na Ljubljano, čeprav ne živi tam.

Ciljanje zato še ni povsem zanesljivo, vendar gre za premik v pozitivno smer. Trenutno je ciljanje možno samo na 10 slovenskih mest. To so:

  • Ljubljana
  • Maribor
  • Velenje
  • Ptuj
  • Koper
  • Kranj
  • Trbovlje
  • Novo mesto
  • Celje
  • Kamnik

Prostora za izboljšavo je torej še veliko, smo pa na dobri poti, da se tudi slovenski lokalni podjetniki, s pomočjo spletnega oglaševanja, povežete s svojimi potencialnimi strankami in se predstavite na pravem mestu.

Kako lahko lokalno ciljanje uporabite vi?

1.)   Prikažite oglase samo v določenem kraju

Lokacijsko targetiranje je velika prednost predvsem za tista podjetja, ki delujete lokalno (npr. fizične trgovine, obrtniki, fitnesi itd.) in želite svoje storitve oglaševati potencialnim strankam na izbranem območju, na drugih pa ne.

Na primer: lokalna trgovina z unikatnimi izdelki, ki ima svoje prostore v Kranju, želi preko spletnih oglasov pridobiti samo tiste potencialne kupce, ki se nahajajo v Kranju oziroma iščejo trgovine v Kranju. Ne želi pa oglaševati ljudem, ki živijo v Celju, Mariboru ali na Ptuju. S pomočjo ciljanja na lokacijo, oglase prikazujemo samo v določenem mestu.

2.) Zvišajte ponudbo za določen kraj

V tem primeru lahko oglase ciljamo na več lokacij hkrati, npr. Celje, Maribor in Ptuj. Glede na učinkovitost oglasov za posamezno lokacijo (npr. več naročil prihaja iz Maribora), lahko ustrezno zvišamo ponudbo za ceno na klik. S tem še vedno oglašujemo na širšem geografskem območju in dvigujemo prepoznavnost svoje dejavnosti. Več sredstev pa namenimo lokaciji, kjer so rezultati boljši.

3.) Prilagoditev oglasov za posamezne lokacije

Če ima vaš športni center več poslovalnic, npr. v Mariboru, Ljubljani in Kopru, lahko za vsako od teh lokacij pripravite ločene oglase. Na njih izpostavite aktualne vadbe, termine itd. na določeni lokaciji. S tem lahko tudi vsebino oglasov ustrezno prilagodite potencialnim uporabnikom.

Kako povečati vrednost nakupa v spletni trgovini

Z lokalnimi oglasi za večjo donosnost vaše naložbe

Ciljanje oglasov na specifično lokacijo namreč omogoča, da z oglasi pridobite bolj ustrezne stranke. Prejeli boste manj slabih iskanj, saj vas bodo našli samo tisti uporabniki, ki se nahajajo na istem območju kot vaša trgovina, fitnes ali salon. Vse to se odraža na boljšem ROI oziroma donosnosti naložbe.

Poskrbite torej, da bodo vaše kampanje ustrezno prilagojene za lokacije, kjer opravljate svojo dejavnost. Če želite to vrsto oglaševanja izkoristiti v največji meri, pa nimate časa ali se vam zdi to preveč zahtevno, se lahko obrnete tudi na Optiweb in z veseljem vam bomo pomagali!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Povečajte prodajo lokalnega podjetja s pomočjo Google oglasov

Povečajte prodajo lokalnega podjetja s pomočjo Google oglasov

Google oglaševanje je lahko za mnoga podjetja odločilni faktor za povečanje prodaje in uspešnosti. Vedno več podjetij, predvsem spletnih trgovcev, uporablja spletno oglaševanje. Kako pa je z lokalnimi podjetji? Oglejmo si, kako najuspešneje oglaševati lokalna podjetja. Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (ang. Call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klic vašega podjetja. Takšen način oglaševanja je primeren, če se ukvarjate s storitvenimi dejavnostmi in za realizacijo posla potrebujete stik s stranko. Preberite več >>

AdWords: omogočite, da vas stranka kontaktira z SMSom

AdWords: omogočite, da vas stranka kontaktira z SMSom

Google že več let dela na tem, da bi izboljšal uporabniško izkušnjo tistim uporabnikom interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS sporočila! Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če se poslužujete oglaševanja na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

[Early Bird] Google Adwords po nižji ceni le še teden dni

[Early Bird] Google Adwords po nižji ceni le še teden dni

Verjetno sedaj že veste, da skorajda vsako spletno podjetje v Sloveniji oglašuje na spletu. Eden izmed ključnih kanalov je Googlova oglaševalska mreža. O tem, kakšne so možnosti, bomo govorili na delavnici, ki jo bo vodil Marko Penko. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Novi oglaševalci pogosto delajo napako, ko ustvarijo eno oglasno kampanjo z enim samim oglasom, nekaj splošnimi ključnimi besedami in močno omejenim proračunom. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

MP dogodek: Google Adwords

MP dogodek: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na zanimivo izobraževanje, kjer boste izvedeli, kako korak za korakom napisati učinkovit oglas in za čim manj denarja doseči čimveč ciljnih kupcev. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje