Kako lahko izkoristite storitev Facebook Live za trženje svojega podjetja

Facebook stalno posodablja in nadgrajuje svoje storitve, s čimer izboljšuje uporabniško izkušnjo ter oglaševalcem in spletnim trgovinam omogoča povezovanje s ciljno publiko. Med novejšimi predstavljenimi funkcijami je tudi možnost neposrednega prenosa s storitvijo Facebook Live.
Kako lahko izkoristite storitev Facebook Live za trženje svojega podjetja

Izkoristite možnosti, ki vam jih ponuja storitev Facebook Live. (Vir slike: Unsplash)

Nove funkcije predstavljajo številne priložnosti in kreativne izzive za približno 50 milijonov podjetij, ki Facebook uporabljajo tudi v poslovne namene. Storitev Facebook Live omogoča video prenose v živo. Funkcija je na voljo vsem uporabnikom, publikacijam, zvezdnikom, podjetjem … Uporabniki imajo možnost, da se naročijo na obvestila o neposrednih prenosih svojih prijateljev ali priljubljenih strani.

Storitev Live je uporabnikom Facebooka na voljo že nekaj časa, vendar je številna podjetja še ne uporabljajo v svoj prid. Možnost neposrednega prenašanja predstavlja pomembno priložnost za poglabljanje odnosov s strankami, promocijo blagovne znamke, trženje itd. V nadaljevanju zato predstavljamo nekaj učinkovitih načinov, kako lahko uporabite to orodje kot del svoje strategije za digitalno trženje.

1. Promocijska strategija

Eden najboljših načinov za uporabo Facebook Live je v promocijske namene. Uporabniki si veliko raje ogledajo video posnetek, kot da bi brali dolg članek ali objavo na Facebooku. Podjetja tako lahko izkoristijo poznavanje vedenja uporabnikov.

Če se na primer ukvarjate s prodajo izdelkov, lahko tudi v okviru storitve Live uporabite že znane promocijske strategije. Različne nagradne igre, tekmovanja in časovno omejene posebne ponudbe lahko predstavite prek prenosa v živo. Če boste kmalu predstavili nov izdelek, povabite svoje oboževalce, da na hitro pokukajo v proces izdelave. Če organizirate nagradno igro, v prenosu v živo predstavite nagrado. Svojim sledilcem lahko tako dejansko pokažete, kaj jim ponujate, tako pa ustvarite tudi večje povpraševanje.

2. Transparentnost blagovne znamke

Zaupanje v podjetje ali blagovno znamko lahko gradite s pomočjo objavljanja podrobnosti iz zakulisja izdelave izdelkov ali organizacije storitev. Tako oblikujete tudi transparentnost blagovne znamke. Če na primer v svoji restavraciji ponujate trajnostno pridelane lokalne pridelke, lahko s pomočjo prenosa v živo svoji ciljni publiki pokažete, kako je videti proces pridelave.

Podobno strategijo lahko uporabite tudi, če želite izboljšati javno mnenje o podjetju. Če se soočate z obtožbami glede svojega delovanja, uporabite prenos v živo, da svojim sledilcem pokažete, kako poteka delo v vašem podjetju in kakšen je pravi obraz vaše blagovne znamke.

3. Komunicirajte z uporabniki

Angažiranje strank je ključna lastnost uspešne Facebook strani, zato morate svoje sledilce nagovarjati na vse možne načine. Eden od njih je na primer prenos v živo, v okviru katerega sproti odgovarjate na vprašanja, komentarje in pripombe svojih strank.

Storitev Live lahko uporabite tudi za izražanje svojega mnenja o tematikah, ki se tičejo vaših strank. Če na primer vaši sledilci želijo izvedeti, kakšno je vaše mnenje o nekem dogodku, ali pa se vaša ciljna publika sooča s težavo, v neposrednem prenosu predstavite stališče svojega podjetja.

4. Vzpostavite avtoriteto

Za uspeh vašega podjetja je ključnega pomena, da vaša ciljna publika prepozna vaše vodilno mesto v okviru področja, s katerim se ukvarjate. S pomočjo Facebook Live lahko svojo avtoriteto še potrdite. V neposrednem prenosu svojim strankam predstavite zanimive nasvete, novice z relevantnega področja, vpoglede v delovanje industrije itd. ter tako vzpostavite in izboljšate svojo kredibilnost.

Facebook Live lahko uporabite tudi za neposredno prenašanje okroglih miz, neformalnih pogovorov ali intervjujev s strokovnjaki z izbranega področja, vodilnimi gospodarstveniki in drugimi zanimivimi gosti. Takšna publiciteta bo dobra tako za vas kot za vaše goste.

Vir: Small Business Trends

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Zanimive ideje za oglase v Facebook Messengerju

Digitalno oglaševanje prek storitve Facebook Messenger vstopa v zasebni prostor posameznikov. Boste izkoristili to priložnost? Preberite več >>

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Testirajte videz oglasov kar v Facebooku

Facebookov Urejevalnik oglasov že slabo leto omogoča t. i. A/B testiranje nekaterih možnosti. Po novem lahko testirate tudi videz oziroma kreativo oglasov. Preberite več >>

Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Novost na Facebooku: potrjevanje domen

Facebook je pred časom umaknil možnost urejanja opisov povezav, ki je bila pred tem na voljo upravljavcem Facebook strani. Zdaj se ta možnost vrača – le za potrjene domene. Preberite več >>

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju

Najboljši oglasi v Facebook Messengerju

Danes smo bolj digitalno povezani kot kdajkoli poprej. V naše digitalne komunikacije, na primer v klepet v okviru Facebook Messengerja, pa vse bolj vstopajo tudi oglaševalci in podjetja. Preberite več >>

Oblikujte najboljše oglase s Facebookovo novostjo dynamic creative

Oblikujte najboljše oglase s Facebookovo novostjo dynamic creative

Ali ste že kdaj uporabili metodo A/B testiranja pri pripravljanju Facebook oglasov? Facebook vam bo po novem lahko pomagal pri izbiranju najbolj učinkovite različice oglasa. Preberite več >>

Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Kakšen Facebook oglas je dober oglas?

Facebook se kot vir potencialnih kupcev pospešeno uveljavlja v tržne strategije slovenskih podjetij. Oglaševati na Facebooku ali ne že davno ni več vprašanje, težje pa najdemo odgovor na vprašanje, kakšen oglas je uspešen oglas. Preberite več >>

Preizkusite oglase v Facebook Messengerju!

Preizkusite oglase v Facebook Messengerju!

Želite doseči več potencialnih strank? Ste že spoznali oglase v storitvi Facebook Messenger? Preizkusite jih! Preberite več >>

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Podjetja, ki ne oglašujejo na spletu, tonejo v pozabo. Razkrivamo, zakaj.

Včasih je veljalo pravilo, da podjetje ne obstaja, če nima svoje spletne strani. Danes podjetje ne obstaja, če ne oglašuje na spletu. Zakaj je tako, smo povprašali več strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje