Kako lahko najbolje izkoristite svoj LinkedIn profil?

Avtor — 28.04.2016
Vaš LinkedIn profil je odličen: predstavljajo vas profesionalno posneta fotografija, prepričljiv naslov in izviren opis. Zdaj je čas, da svoj natančno izdelani profil unovčite pri grajenju svojih poklicnih možnosti. Preberite, kako lahko najbolje izkoristite svoj LinkedIn profil.
Kako lahko najbolje izkoristite svoj LinkedIn profil?

LinkedIn profil je eno najpomembnejših orodij za karierno trženje (Vir slike: socialsaleslink.com)

Vaš LinkedIn profil naj bo javen.

Če ste se potrudili z izdelavo svoje spletne podobe, jo pokažite celemu svetu. V nastavitvah lahko določite, kateri deli vašega profila bodo vidni javnosti. Omogočite vsem, da vidijo vaš profil – drugače je šel vaš trud v nič.

Sproti ga posodabljajte.

Bolj kot boste aktivni, več ljudi bo obiskalo vaš profil. V podjetju celo pravijo, da morate svoj status posodobiti vsaj dvajsetkrat mesečno, da boste dosegli približno 60 odstotkov svoje publike. Ostanite v stiku s svojimi kontakti: povejte jim, s čim se ukvarjate in katerih dogodkov se boste udeležili, z njimi pa lahko delite tudi vsebine, ki se vam zdijo zanimive.

Pokažite ga drugim. 

Seveda lahko ljudje najdejo vaš profil s pomočjo iskalnika na spletni strani – z uporabo primernih ključnih besed boste osvojili ljudi, za katere sploh niste vedeli, da vas iščejo. Vendar se ne smete zanašati na naključne in nenačrtovane povezave, temveč morate ljudi, ki se zanimajo za vas, usmeriti na svoj profil. To lahko storite na dva preprosta načina:

  1. Uporabite kodo QR. Po bežnih srečanjih na dogodkih, namenjenih mreženju, si bodo ljudje o vas želeli vedeti več. Olajšajte jim delo z uporabo kode QR, ki jih bo povezala direktno z vašim LinkedIn profilom. Natisnite kodo QR na svoje vizitke, dodajte jo svojemu življenjepisu in motivacijskim pismom. Lahko celo natisnete nalepke s svojo kodo QR in jih na različnih dogodkih prilepite na priponko s svojim imenom.
  2. Ustvarite LinkedIn gumbe. Med nastavitvami svojega profila boste našli možnost, da ustvarite gumb z neposredno povezavo do profila, ki ga lahko dodate v svoja elektronska sporočila, na spletno stran, blog itd.

Uporabite ga v druge namene.

LinkedIn je namenjen ljudem, ki si želijo izvedeti več o vas, vaših znanjih in vaši poklicni poti. Hkrati pa ima lahko ustvarjanje profila dober vpliv tudi na vas, saj vas prisili v oblikovanje jasne osebne blagovne znamke in v natančno popisovanje vaše poklicne poti. Ko ste zadovoljni s svojim LinkedIn profilom, lahko vsebine, ki ste jih skrbno pripravili, uporabite tudi v druge namene. V tem primeru ni nič narobe, če ste malce leni, saj boste s ponovno uporabo istih vsebin zagotovili konsistentnost svoje osebne blagovne znamke ter hkrati prihranili čas in energijo. Trud, ki ste ga vložili v izdelavo svojega profila, lahko izkoristite na tri načine:

  1. Izdelajte kopijo profila. Svoj profil lahko izvozite v različne tipe dokumentov, ki jih lahko uporabite pri trženju.
  2. Izdelajte življenjepis. S pomočjo spletne strani LinkedIn Labs lahko svoj LinkedIn profil spremenite v življenjepis. Izberete si predlogo, nato pa se odločite, katere podatke z vašega profila naj vsebuje vaš življenjepis. Tako boste prihranili čas, hkrati pa zagotovili konsistentnost svojih spletnih in natisnjenih dokumentov.
  3. Izdelajte svojo spletno stran. Na trgu je mnogo platform, prek katerih lahko vsebine s svojega LinkedIn profila prenesete na svojo spletno stran. Ena od priljubljenih platform je branded.me, ki omogoča prenos vsebin z LinkedIn profila v različne predloge, ki jih lahko oblikujete po svojem okusu z različnimi podobami, barvami, pisavami ipd.

LinkedIn profil je eno najpomembnejših orodij za karierno trženje. Njegova vrednost se poveča, če ga vidi več ljudi ali če z njegovo pomočjo nadgrajujete svojo osebno blagovno znamko.

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Preberite tudi
Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih.

Preberite več >>
Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti.

Preberite več >>
Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje.

Preberite več >>
Primerjajte plače s pomočjo LinkedIna

Primerjajte plače s pomočjo LinkedIna

Spletna platforma LinkedIn uvaja novost: s pomočjo njihovega brskalnika boste lahko primerjali plače na posameznih pozicijah, v različnih panogah. T.i. LinkedIn Salary je portal, ki s pomočjo analitičnih in ekonomskih grafov prikazuje relativne razlike v plačah.

Preberite več >>
V lov na službo prek LinkedIna!

V lov na službo prek LinkedIna!

Kdor ne išče službe, zlahka pozabi na moč LinkedIna. Na njem ste prisotni, sprejemate stike, ki vas povabijo, to pa je tudi vse. LinkedIn ima veliko večjo moč. Zato ustvarite tak profil, ki vam bo prinesel kakovostne stike in morda tudi novo karierno pot.

Preberite več >>
Za nakup LinkedIna se je potegovalo vsaj pet podjetij

Za nakup LinkedIna se je potegovalo vsaj pet podjetij

Na podlagi pred kratkim objavljenih dokumentov lahko razkrijemo ozadje Microsoftovega nakupa podjetja LinkedIn za več kot 26 milijard dolarjev. Iz dokumentov je razvidno tudi, da se za nakup podjetja ni zanimal le Microsoft, temveč tudi štiri druga podjetja.

Preberite več >>
Podjetja, ki pritegnejo največ talentov, so …

Podjetja, ki pritegnejo največ talentov, so …

LinkedIn je poskrbel za novo lestvico, na katero je uvrstil podjetja, ki se najbolje odrežejo pri privabljanju in ohranjanju najboljšega kadra. Analizo je izvajal v podjetjih, ki imajo več kot 500 zaposlenih. Poglejmo, katera ameriška podjetja so se najbolje odrezala.

Preberite več >>
Delate tudi vi te napake na LinkedInu?

Delate tudi vi te napake na LinkedInu?

LinkedIn velja za najpomembnejše družabno omrežje za profesionalce. Zato lahko vsaka napaka prinese velike posledice. Poglejmo, katere so največje napake na tem družabnem omrežju po mnenju Hubspota, enega od ponudnikov programskih rešitev na področju vhodnega marketinga in prodaje.

Preberite več >>
Ukradena LinkedIn gesla znova na spletu

Ukradena LinkedIn gesla znova na spletu

Se spomnite leta 2012, ko je prišlo do vdora v omrežje LinkedIn? Takrat so hekerji ukradli gesla več milijonov uporabnikov in jih deloma objavili na svetovnem spletu. Omrežje za profesionalce je takrat uporabljajo okoli 160 milijonov uporabnikov.

Preberite več >>
Video: Veliko študentov se ne zaveda prednosti LinkedIna

Video: Veliko študentov se ne zaveda prednosti LinkedIna

Dobro izdelan LinkedIn profil bi lahko primerjali z življenjepisom, ki je potencialnim delodajalcem vedno na voljo, zato je še posebej priporočljivo, da si ga priskrbijo tudi iskalci zaposlitev in študentje, ki se bodo na trgu dela znašli v prihodnosti.

Preberite več >>
Oznake:
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
Vse za podjetje