Kako lahko najbolje izkoristite svoj LinkedIn profil?

Vaš LinkedIn profil je odličen: predstavljajo vas profesionalno posneta fotografija, prepričljiv naslov in izviren opis. Zdaj je čas, da svoj natančno izdelani profil unovčite pri grajenju svojih poklicnih možnosti. Preberite, kako lahko najbolje izkoristite svoj LinkedIn profil.
Kako lahko najbolje izkoristite svoj LinkedIn profil?

LinkedIn profil je eno najpomembnejših orodij za karierno trženje (Vir slike: socialsaleslink.com)

Vaš LinkedIn profil naj bo javen.

Če ste se potrudili z izdelavo svoje spletne podobe, jo pokažite celemu svetu. V nastavitvah lahko določite, kateri deli vašega profila bodo vidni javnosti. Omogočite vsem, da vidijo vaš profil – drugače je šel vaš trud v nič.

Sproti ga posodabljajte.

Bolj kot boste aktivni, več ljudi bo obiskalo vaš profil. V podjetju celo pravijo, da morate svoj status posodobiti vsaj dvajsetkrat mesečno, da boste dosegli približno 60 odstotkov svoje publike. Ostanite v stiku s svojimi kontakti: povejte jim, s čim se ukvarjate in katerih dogodkov se boste udeležili, z njimi pa lahko delite tudi vsebine, ki se vam zdijo zanimive.

Pokažite ga drugim. 

Seveda lahko ljudje najdejo vaš profil s pomočjo iskalnika na spletni strani – z uporabo primernih ključnih besed boste osvojili ljudi, za katere sploh niste vedeli, da vas iščejo. Vendar se ne smete zanašati na naključne in nenačrtovane povezave, temveč morate ljudi, ki se zanimajo za vas, usmeriti na svoj profil. To lahko storite na dva preprosta načina:

  1. Uporabite kodo QR. Po bežnih srečanjih na dogodkih, namenjenih mreženju, si bodo ljudje o vas želeli vedeti več. Olajšajte jim delo z uporabo kode QR, ki jih bo povezala direktno z vašim LinkedIn profilom. Natisnite kodo QR na svoje vizitke, dodajte jo svojemu življenjepisu in motivacijskim pismom. Lahko celo natisnete nalepke s svojo kodo QR in jih na različnih dogodkih prilepite na priponko s svojim imenom.
  2. Ustvarite LinkedIn gumbe. Med nastavitvami svojega profila boste našli možnost, da ustvarite gumb z neposredno povezavo do profila, ki ga lahko dodate v svoja elektronska sporočila, na spletno stran, blog itd.

Uporabite ga v druge namene.

LinkedIn je namenjen ljudem, ki si želijo izvedeti več o vas, vaših znanjih in vaši poklicni poti. Hkrati pa ima lahko ustvarjanje profila dober vpliv tudi na vas, saj vas prisili v oblikovanje jasne osebne blagovne znamke in v natančno popisovanje vaše poklicne poti. Ko ste zadovoljni s svojim LinkedIn profilom, lahko vsebine, ki ste jih skrbno pripravili, uporabite tudi v druge namene. V tem primeru ni nič narobe, če ste malce leni, saj boste s ponovno uporabo istih vsebin zagotovili konsistentnost svoje osebne blagovne znamke ter hkrati prihranili čas in energijo. Trud, ki ste ga vložili v izdelavo svojega profila, lahko izkoristite na tri načine:

  1. Izdelajte kopijo profila. Svoj profil lahko izvozite v različne tipe dokumentov, ki jih lahko uporabite pri trženju.
  2. Izdelajte življenjepis. S pomočjo spletne strani LinkedIn Labs lahko svoj LinkedIn profil spremenite v življenjepis. Izberete si predlogo, nato pa se odločite, katere podatke z vašega profila naj vsebuje vaš življenjepis. Tako boste prihranili čas, hkrati pa zagotovili konsistentnost svojih spletnih in natisnjenih dokumentov.
  3. Izdelajte svojo spletno stran. Na trgu je mnogo platform, prek katerih lahko vsebine s svojega LinkedIn profila prenesete na svojo spletno stran. Ena od priljubljenih platform je branded.me, ki omogoča prenos vsebin z LinkedIn profila v različne predloge, ki jih lahko oblikujete po svojem okusu z različnimi podobami, barvami, pisavami ipd.

LinkedIn profil je eno najpomembnejših orodij za karierno trženje. Njegova vrednost se poveča, če ga vidi več ljudi ali če z njegovo pomočjo nadgrajujete svojo osebno blagovno znamko.

Vabimo vas na delavnico Trženje preko LinkedIn
Datum: 6. maj 2016
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Oznake: ,